Hier ook even: het wordt hem voor mij dus niet. Ik heb de week erna gesprekken op school dus het lijkt me niet handig om dan het weekend ervoor op Texel te zitten
Jacq en ik gaan dit weekend kijken wat we kunnen regelen voor Texel en een kostenplaatje maken. Graag zou ik alvast willen weten of onderstaand lijstje nogsteeds klopt en wie er nog meer mee willen? (handig om te weten ivm het zoeken naar een huisje e.d.)
[***] schreef:
Van de partij: Linda Jacqueline Iloon Marij Ingrid Stacey Tien
Nic
Geplaatst: 23-09-09 12:33
Mag ik mezelf als 'misschien' zetten voorlopig?
Anoniem
Geplaatst: 23-09-09 12:35
Nicolletje schreef:
Mag ik mezelf als 'misschien' zetten voorlopig?
Offcourse Waar hangt het bij jou vanaf? Budget of datum?
Want als we het budget hebben gepland dan is het wel van belang dat we daarna zekerheid hebben wie er mee gaan, omdat er dan betalingen gedaan moeten worden voor het huisje. Maar dat laten we maandag allemaal weten
na wat zoek- en rekenwerk komen wij uit op een budget van 100 euro per persoon, uitgaande van een groep van 6 personen.
Dit bedrag is opgebouwd uit: - boodschappen (excl. drank en eventuele hapjes/drankjes buiten de deur) - overtocht + openbaar vervoer op het eiland - fietshuur voor 2 dagen - benzinekosten voor carpoolers - appartement incl schoonmaak en toeristenbelasting.
We zijn voornemens een 6-persoons luxe appartement (evt. 7e persoon op een luchtbed) te huren van vrijdag 15.00h tot maandag 10.00h. Uiteraard is eenieder vrij om eventueel pas op zaterdag te komen en op zondag te vertrekken. Het is niet mogelijk een vakantiewoning te boeken voor slechts 1 nacht voor dit aantal personen.
Uiteraard is er ruimte voor discussie! We vernemen echter in verband met het tijdig willen reserveren van de lokatie graag vóór volgend weekend (3 oktober) of je wel of niet meegaat!
Ik ga mee Maar ik moet helaas wel pas op zaterdag komen. Vanmiddag hadden we het erover en brulde ik meteen heel enthousiast dat ik vrijdagavond al kom. Maarrr later besefte ik me dat Suze en ik op vrijdagavond naar Brigitte Kaandorp gaan Echt, ik en planningen maken Maar goed, ik kom dus op zaterdag en misschien kan ik maandag vrij krijgen, dan kan ik toch 2 nachtjes blijven. Ik heb er nu al zin in En wat een goeie prijs hebben jullie weten te regelen zeg
Even kijken dan hoe het geregeld wordt...als iedereen op zaterdag pas komt dan doe ik dat ook wel maar is wel een eind dan voor maar 1 nachtje... Maar ga sowieso mee!
Je hoeft maar 2 pakken te kopen en je bent al klaar
Nic
Geplaatst: 05-10-09 14:07
Zo... irritant, bij Rens nog steeds geen internet het is besteld... 4-6 weken
Maargoed ik had naar Lin ge-sms't zaterdag dat ik uit eten was (mijn zusje is zaterdag ook verhuisd) en tijdens het etentje zei ze dat ik zaterdag 14 nov vrij moest houden ivm. haar housewarmingparty. Ik denk niet dat ik het kan maken om weg te blijven.
Er is wel gevraagd om een aanbetaling te doen voor 20 oktober, dus zou ik jullie willen verzoeken allemaal zsm 25 euro aan mij over te maken zodat ik hier zorg voor kan dragen.
Het restant betalen we bij aankomst op 13 of 14 november. We zullen even bekijken hoe we dat vorm gaan geven...