Denk gewoon Midden-Nederland? tenzij er geen mensen uit het Noorden komen, dan misschien meer richting het zuiden, om ook Aeris beetje te compenseren?
als ik terug ben van de trail en mn kalender kan raadplegen, laat ik gelijk weten of ik erbij kan zijn
eeevaaaa! hoe is het met je meisje? heb je echt al heul lang niet gezien! ben je klaar met vakantie vieren?
Dusss...ik heb dubbele afspraken gemaakt Er stond dus nog een weekendje Maastricht 11 oktober met 2 vriendinnetjes..enige weekend wat kon met 3 onmogelijke agenda's naast elkaar Volgende x ben ik er bij hoor!
Kunnen wel een minimeeting prikken Angelique Moet je toch je kadootje nog geven Of dat stuur ik op maar persoonlijk overhandigen is leuker!
zaterdag de 3e kan ook hoor, no problemo!minimeeting kan altijd ingrid, want wil die knappe ruby ook wel eens in real life zien!
3e viert denk ik oma haar verjaardag... Die wordt 70, dus daar moet (wil) ik wel naartoe. En anders moet ik helaas weer overslaan......Maar bij een aantal zou ik toch foto's gaan maken, dus dan 'meet' ik die alvast. En de rest dan de volgende keer...Sanne; jep! Jij ook?
3e moet ik even kijken, viert Niels zn verjaardag namelijk Angelique, pben wel even dan later, prikken we een date voor een Rubymeeting
De 3e is net de dag dat ik vlieg naar Gran Canaria. Maar de 11e kon ik sowieso ook al niet omdat ik dan op Gran Canaria zit dus er veranderd niks.
gaan we dan voor de 11e? dat is voor mij ook makkelijker en eva kan dan volgens mij ook. suus is nu op vakantie, wat gaan wij dus bedenken. eerst maar een plaats die voor iedereen bereikbaar is.