adres etc weet ik nie, ik rid er binnenkort wel ff langs en maak ik een foto, die foto die jij plaatst zegt me weinig, eeehm hoelang maakt me niet uit? 2 uurtjes ofzo? moeten we ook ff met de anderen bespreken wat die willen ( en hopen dat er meer animo is )
Idd, hoop ik ook wel.. tot nu gaan we gezellig emt z'n 3en :p , ik had al wat mensen gevraagd maar die kunnen niet ed. misschien meoten we eens in het topic van de leersumseveld ruiters iets plaatsen?
itsinmygenes
Geplaatst: 31-08-09 14:41
Cinnepin schreef:
@marieke, ja daar kon je rustig trailer laden zonder voorbij razende auto's!
okee
marrie1996
Geplaatst: 31-08-09 16:46
Dan denk ik toch echt dat we het over hetzelfde hebben Cinnepin .. Als je zsm een foto zou willen maken, het liefst ook van de omgeving zeg maar (wat er omheen is ed.) dan weten we waar het is.
Bedoel je misschien dit:
Dit is de blauwe schhur die ik hierboven ook al poste maar nu wat groter:
nee die is t niet al lijkt ie er wel op hahahha als je bij t berghuis bent he en je rijd dan zo richting elst over dat brede ruiterpad dan ga je o een gegeven oment rechtsaf een ruiterpad op en dan rijd je er zo tegenaan daar is t
Misschien ga ik ook wel mee. Maar waarom spreken we niet bij het berghuis af , dat is misschien ook makkelijker te vinden en dan zit je al wat verder in hetbos?
Het is er misschien wel wat drukker qua kinderen en auto's
Ik weet niet meer precies waar we hadden afgesproken. Je moest het pad met fietspad naar links vanaf elst gezien. En dan was links die parkeerplaats. Of daar ook een schuur stond weet ik niet. Wel weet ik dat volgens mij daar ook veel veranderd is , of is dat daarnaast... nouja ik weet het dus ook niet precies. Misschien moet iemand dr even langs rijden van te voren, liefst al rijdend. Dus jij of ik of nog iemand anders. Maar ik weet nog helemaalniet of ik mee ga/kan.
zolang het rot weer is ga ik ff het bos niet in hahahah maar als t mooie weer eraan komt ( b.v volgende week ) wil ik er wel ff heen gaan of ik rijd er van t weekend ff met de auto lanhs zal ff kijken
hmm krijg nu een medling dat t tijdelijk niet mogelijk is zover terug te zoeken in de berichten, naja kijk later wel een keer, gelukkig weet ik de datum van die rit nog
dat was 10 dec, 2006 Ik heb t topic ff doorgespit en het was bij de sportvelden bij t berghuis waar we toen gestart waren! En daar wilde ik nu dus weer gaan starten Er word daar ook over tabakscguur enzo gepraat maar starten bij die sportvelden dan? of bij t berghuis zelf mag ook? als we ff de tijd en de startplek vaststellen kan ik aan stal meisjes vragen of die ook meegaan
Berghuis zelf weet ik goed te vinden , sportvelden van amerongen bedoel je dan gewoon. Daar is het allemaal erg veranderd weet niet precies waar je dan bedoelt met afspreken. Nouja ik moet ook nog kijken of het lukt om mee te gaan. Misschien moet ik wel werken. Dat kan ik nu nog niet zeggen.
Springruit06
Geplaatst: 01-09-09 14:05
Als jullie op: Ma 19 oktober Di 20 oktober Wo 21 Oktober Do 22 oktober Vr 23 oktober
gaan, dan wil ik ook mee! en misschien een stalgenootje van mij ookwel.