Dat kunnen jullie beter doen. Dan kijk ik hoe of wat. En dan word het die dag mits zondag geen wedstrijd. Maar om dan nu al te zeggen die datum... Door de weeks word het niet echt voor mij. Donderdagavond maar dan niet tot laat want volgende dag gaat wekker weer.
Misschien is het dan handig om echt te beslissen wat te doen? Mij maakt het echt niet uit! En dat we dan daarna een datum kiezen? Is een dagje pretpark misschien leuk?
ik wil mee k vind alles best hoor maar t moet wel een leuk dagje uit worden... niet alleen 'ff' bowlen ofzo.. vind k hoor hahah k nodig jullie trouwens ook een x uit voor een meeting in Breda he.. dan gaan we WEL eten en daarna stappen hahah, dus wie t leuk vind..
k ga het ook heel druk krijgen hoor haha.. iedereen komt om de beurt op mn 'roomwarming'.. want meer dan 2 past niet haha!! morgen ga ik meubels in elkaar zetten en nu ga ik even foto's uploaden van het verven van vanmiddag
S_hirley
Geplaatst: 14-08-09 22:38
Ben benieuwd naar de foto's daan
Ja we moeten wel iets doen dat we het allemaal leuk hebben. Ik probeer me aan te passen als jullie maar een paar datum zeggen.