Ja is goed Mies! Ik moet ook nog kijken of ik zeker ga en misschien dat mijn moeder ook mee wil want die baalde bij de Iberische paardendag dat ze niet mee kon.
Ik ben ook aan het twijfelen, lijkt me super leuk maar helaas voor mij is het ook een takke eind rijden.
Elskevree
Geplaatst: 19-08-09 11:11
Ik ben er ook het hele weekend! Ik heb 14 paarden voor te brengen. Dus voor mij zal het hoofdzakelijk rennen ipv praten worden. Op zaterdagavond is de BBQ dus hopelijk zijn jullie er dan ook en kunnen we een beetje praten!
Laatst bijgewerkt door Elskevree op 19-08-09 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Elske, jeetje, dan heb je een beste conditie hihi. Wel leuk dat je gaat voorbrengen! Gaan ze met Fuego ook naar de keuring?
Elskevree
Geplaatst: 19-08-09 11:15
De conditie wordt nog aan gewerkt... Fuego blijft thuis. De nieuwe eigenaren (en Fuego) zijn nog niet zover dat ze hem onder het zadel kunnen presenteren.
Ik ben (in samenwerking met Smeetjoew) ook de officiële fotograaf van de Campeonato. Dus zowel Esmee als ik zijn er beide dagen om foto's te maken
zasread
Geplaatst: 28-08-09 10:53
Leuk!! Dat zullen vast prachtige plaatjes gaan worden!!! (ik neem zelf ook mijn camera mee, maar mijn lens is helaas geen f 2.8, dus dat zal wel lastig worden om binnen te fotograferen)
Annash
Blogger
Geplaatst: 14-09-09 21:51
Zo, Campeonato is in zicht! Ik heb mijn dienst kunnen ruilen en ben er vermoedelijk op zaterdag én zondag. Even een rekensommetje gemaakt maar heen en weer rijden is voor mij toch goedkoper dan een hotelletje. Beetje jammer want scheelt een hoop tijd... moet ik toch 's ochtends vroeg opstaan en 's avonds laat terug. Zal wel gesloopt op stage aankomen op maandag
Ik wil graag de zondag komen.. maar weet niet of het allemaal nog door gaat, hoe de planning van mij dan is.. Even afwachten. Maar op zondag zijn de hengsten toch? Das wel gaaf om te zien! Denk zelf dat de meeste het te druk hebben met voorbrengen/keuring zelf om te meeten? Misschien degene die geen paard hebben, kunnen meeten?
Ik ben ook aanwezig. Waarschijnlijk enkel de zondag. Zondag gaat een kennis van mij Riekus voorrijden. Ik heb een tijd niet kunnen rijden vanwege gekneusde ribben. Zij heeft hem toen een tijdje gereden en is sowieso een betere ruiter als dat ik ben. Enrique heeft heel veel tegenstand (Don Enamorado, Manchego, Machicco) die die nooit zal verslaan, maar ik wil wel dat hij op z'n best uit de verf komt, vandaar dat ik hem door een ander laat rijden, volgend jaar doe ik het zelf!
Prinslover
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-09 13:45
Manchego is volgens mij die zwarte die hier ook wel eens op bokt heeft gestaan toch?
Gaaf dat Enrique mee doet trouwens . Vind hem zoo gaaf! Don Enamorado en Machicco zeggen mij niks? Plaatjes?