Sorry, maar het maakt me echt niets uit! Ik ben overal voor in haha!
nina88
Geplaatst: 22-07-09 11:48
Wie gaat er eigenlijk allemaal mee? Misschien is dat ook handig om een lijstje van te maken? Ik weet zelf namelijk niet zo goed meer wie er allemaal in het topic zit..
Citaat:
Nina
xmarliez
Geplaatst: 22-07-09 11:48
Citaat:
Nina Marlies
Jitske
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-09 11:58
Citaat:
Nina Marlies Jitske Lineke
linneketeut
Geplaatst: 22-07-09 12:43
duChambre schreef:
Citaat:
Nina Marlies Jitske Lineke Lindy
Als we naar Amsterdam gaan moet in Utrecht overstappen naar Amsterdam, kunnen we beter naar Utrecht gaan (haha ik denk ook weer lekker aan mezelf )
maar ik kom uit friesland... en voor mij is utrecht en amsterdam behoorlijk ver... wat behoorlijke kosten aan reiskosten met zich meebrengt + uitstapje wat we dan nog gaan doen...
En ik heb op dit moment GEEN geld... Ja werk wel, maar al mn geld zal op gaan aan mn paard...
Dus opzich wil ik heel graag te meeten, maar weet gewoon niet of het hem wordt...
ja op zich wel raar idd, maar aangezien we het hier eigenlijk alleen maar over de meeting hebben, en in het andere topic over alle drama's gaat het nog wel goed
tot wanneer heeft iedereen vakantie? anders zou het voor mij ook doordeweeks kunnen hoor denk ik... maar wat denken jullie anders van het eerste weekend van september? (5/6 sept) dan is het misschien nog een beetje mooi weer. das wel handig voor op het terras
nina88
Geplaatst: 23-07-09 23:12
Ik zit in augustus ook behoorlijk vol. September kan ik opzich wel, alleen zaterdag 19 sept. kan ik niet.