Digi cam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 20:31

heb ik ook gedacht..... maar dat is inmiddels uitgesloten... Alex en Jula hebben de cam niet........ heb het zelf gezien... doorverkocht kunnen ze hem niet hebben... want ze hebben er geen handleiding en geen software van..... en daar komt bij dat ze geen comp hebben....

Ik weet niet meer of ik de cam 's ochtends nog had... zo wakker was ik nog net niet.......

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:04

Maar je hebt iedereen die van bokt op de Lan is geweest al gesproken?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 21:05

nee........ ik heb nog niet iedereen erover gesproken.... maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het nut heeft... als iemand 'm heeft zal er toch ontkend worden....

En daar komt bij dat ik het nog steeds niet kan en wil geloven... ik wacht nog even af tot na de pasen ofzo.., meer kan ik niet doen ben ik bang....

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:07

Jeetje mensen kom op die camera moet toch ergens zijn? Verward

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:06

SmithsGirl schreef:
nee........ ik heb nog niet iedereen erover gesproken.... maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het nut heeft... als iemand 'm heeft zal er toch ontkend worden....

En daar komt bij dat ik het nog steeds niet kan en wil geloven... ik wacht nog even af tot na de pasen ofzo.., meer kan ik niet doen ben ik bang....

Verdenk je nou een bokker Vera? Ik krijg hier een heel vervelend gevoel bij. Scheve mond

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 23:14

ik heb er zelf ook een akelig gevoel bij Billy.... maar wat zou jij gaan denken in mijn situatie?

Maar verdenken doe ik nog niemand.... maar ik ga me steeds ongemakkelijker voelen over dit hele voorval...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:18

De meesten hebben zelf een digi, ik had er geen mee, en gelukkig is hij na mijn afwezigheid nog gezien.
Dat pleit mij hopelijk vrij. Maar ik heb jou de hele avond niet met een digi gezien, en ik kan me van de rest ook niet voorstellen dat ze dat ding gejat hebben. De meeste ken ik ondertussen redelijk goed, en ik durf gerust mijn hand ervoor in het vuur te steken.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 23:22

ik vertrouw dus ook de meeste Bokkers wel Billy... ik dacht in eerste instantie ook dat Alex en Jula het ding hadden meegenomen... maar dat is inmiddels uitgesloten... we zijn er geweest en ik heb niks gezien...

En niet banketstaaf bedoeld ofzo, maar Alex en Jula zijn niet slim genoeg om dat ding evt. snel te verkopen ofzo... en zonder handleiding, verzekering en software kan je er weinig mee... een computer hebben ze ook niet.

Ik heb wel met een cam gelopen, maar wat minder opvallend denk ik...

Het gaat hier iig om een Fuji A201......

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 23:27

nog even wat ter verduidelijking... ik wil geen Bokkers beschuldigen met dit topic....

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:29

Ik weet nog precies hoe de camera eruit zag, ongeveer vierkant en zilverachtig, met een ietsepietsie geelgloed er doorheen toch? Die heb ik 's morgens volgens mij nog gezien op de konijnenkooi... daarna heb ik de camera volgens mij niet meer gezien en eerlijk gezegd heb ik er ook niet meer op gelet....

Ik weet iig 100% zeker dat ik 'em niet heb, ik heb net nogmaals alles doorgekeken, maar helaas...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 23:31

zo ziet ie er idd uit Mayo.... Haha! ik dacht zelf ook dat ik 'm op het konijnenhok had gelegd.... ik heb IN, OP, ACHTER en ONDER het hok gekeken....

Ik dacht dat ik 'm bij me had genomen naar buiten en naar mijn ouders... en ook daar ligt ie niet....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:39

ik vraag me af van wie jij denkt dat die de camera heeft meegenomen..

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:40

Is dat relevant dan? Verward
Lijkt me erg weinig nuttig om met vingertjes te gaan wijzen. Daar heeft niemand iets aan.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:41

SmithsGirl schreef:
heb ik ook gedacht..... maar dat is inmiddels uitgesloten... Alex en Jula hebben de cam niet........ heb het zelf gezien... doorverkocht kunnen ze hem niet hebben... want ze hebben er geen handleiding en geen software van..... en daar komt bij dat ze geen comp hebben....

Een camera kun je ook doorverkopen zonder handleiding en software, trouwens, wat moet een bokker ermee zonder diezelfde software? Daar hebben wij dan toch ook niks aan?
verder had iedereen zelf een digi, die van jou hadden ze niet nodig dacht ik zo.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:44

SmithsGirl schreef:
zo ziet ie er idd uit Mayo.... Haha! ik dacht zelf ook dat ik 'm op het konijnenhok had gelegd.... ik heb IN, OP, ACHTER en ONDER het hok gekeken....

Ik dacht dat ik 'm bij me had genomen naar buiten en naar mijn ouders... en ook daar ligt ie niet....

Hmm, 't valt me iig mee dat ik nog helder genoeg het beeld van de camera in me op heb kunnen nemen Haha! Ligt ie niet boven ofzo? Dat je de camera in weet ik 't wat voor haast per ongeluk ergens boven neer hebt gelegd... Of rondom de tv? Daar werd Willemijn d'r bril ook neergelegd bij een verwoedde plet-poging Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 23:44

klopt Billy..... maar Mayo heeft de camera 's ochtends nog op het konijnenhok zien liggen.... en Alex en Jula zijn er 's nachts om 3.15 al vandoor gegaan....

Tallie1979: ik ga hier geen namen noemen... feit is dat ik de camera niet meer kan vinden, en dat ik me hardop afvraag waar het ding gebleven is... ik beschuldig helemaal niemand..... dus je hoeft je niet aangesproken te voelen mocht je dat soms doen....

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 23:45

Mayo: we hebben vandaag een grote schoonmaak in het hele huis gehouden, incl. alles opzij gehaald, afgesopt, etc. en we zijn niks tegen gekomen... Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:47

Je beschuldigt niemand, maar je impliceert het wel.
Dat vind ik juist zo kwalijk.
Het verhaal van Alex en Jula had ik ook gehoord ja. Blij dat ik moest werken de volgende dag.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:47

Ik durf het niet 100% zeker te beweren dat het ochtend was hoor, ik weet iig nog dat je vroeg of iemand 'em gezien had en dat ik aangaf dat ie op de konijnenkooi lag... Maar precieze tijden? Oei, dat word ietwat lastiger...

Balen zeg dat je 'em niet kan vinden. Ik hoop echt dat je 'em snel vind...

*duim*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 23:53

Billy... ik vraag me af hoe jij zou denken in mijn plaats.....

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:53

Heb dit topic nu al een tijdje gevolgd en wil toch vragen dat iedereen zich een beetje kalm houdt Haha! iemand is een digi kwijt en probeert dat middels dit topic evt. terug te krijgen. Ik zou precies eenzelfde topic gestart hebben als ik tijdens mijn LAN in januari iets dierbaars/kostbaars kwijt zou zijn om dat ding vooral terug te vinden. Dat betekent dan toch niet dat ik meteen mensen zou gaan verdenken, toch? Lachen Ga nou geen discussie voeren over evt. beschuldigingen want daar heeft IMO niemand wat aan....

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 15:14

Ik heb 's morgens mijn spullen van het konijnenhok gehaald en geen camera gezien.. Ik had daar kleren liggen,mijn weekeindtas en wat spullen om mijn gezicht schoon te maken. Toen ik vertrok was het konijnhokdak leeg, net zoals hij leeg was toen ik mijn spullen erop legde..

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 00:36

Dan was het toch avond toen ik hem had zien liggen... Er gaat trouwens idd een avondlampje bij me branden, volgens mij had je de camera mee naar boven genomen... maar ja dat veranderd natuurlijk niks aan het feit dat ie weg is... balen...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 10:57

dat dacht ik zelf ook Mayo... en helemaal boven ligt niks... slaapkamer, logeerkamer, voorste kamertje... Noppes....

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 11:47

MIJN DIGICAM IS TERUG!!!!

Vanochtend bij de post zat een pakketje!!! Ik weet niet wie, maar bij deze wil ik diegene zeer hartelijk bedanken!!!