Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anshrop schreef:Flevo is voor bijna iedereen centraal, behalve extreme zuiden!
Twinklebel schreef:Wordt inderdaad erg lastig denk ik een punt te vinden dat en centraal ligt voor de meesten en voor Netje makkelijk aan te rijden is. Do heeft ook een flink eind moeten reizen naar AM, is dik drie uur onderweg geweest...Eigenlijk zouden we een keer een weekendje moeten plannen, ene dag een rit op de Veluwe, ergens overnachten met zijn allen en de dag erna naar Walibi!
Sambo schreef:Twinklebel schreef:Wordt inderdaad erg lastig denk ik een punt te vinden dat en centraal ligt voor de meesten en voor Netje makkelijk aan te rijden is. Do heeft ook een flink eind moeten reizen naar AM, is dik drie uur onderweg geweest...Eigenlijk zouden we een keer een weekendje moeten plannen, ene dag een rit op de Veluwe, ergens overnachten met zijn allen en de dag erna naar Walibi!
Je bent me voor maar zoiets had ik ook al zitten bedenken.
We moeten natuurlijk wel aan de kosten denken,studenten zijn meestal niet zo rijk(heb ik me ooit laten vertellen)
Breghje schreef:http://www.ponyparkcity.nl/nl/?gclid=CL ... 3goduSceqA
Moeten we er alleen wel een vakantie aan vast plakken.
...Brengt me trouwens op een idee: is met zijn alleen knol huren en een strandrit maken iets trouwens? (Niet maar één knol, maar een knol voor elk uiteraard) Kan op verschillende locaties en is ook vanuit Limboland nog te doen dacht ik.
anshrop schreef:Denk dat mijn oplossing beste is als de limbo meiden dat zien zitten, toch flevo voor 1 dag, en eventueel overnachten bij mij de avond ervoor. Dan rij ik ze er wel heen op zondag.