De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 00:52

Naar Lelystad is het stief drie kwartier, meen ik me te herinneren. Ik dacht inderdaad ook dat pluis in Almere woonde.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 01:00

Zoals ik al dacht: 3 kwartier naar boven en dan weer 3 kwartier naar beneden, 1,5 uur dus. En 's avonds nog een keer.
Snappen jullie nu waarom het mij handiger leek om de meet dan maar naar Lelystad te verschuiven?
Dan is het één keer 3 kwartier naar boven en één keer 3 kwartier naar beneden. :+

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:00

insun schreef:
Oh, en...., Hoi Snackie!! :wave: Gisteren was ik een beetje onbeleefd, maar ik had maar héél weinig tijd om iets te posten (manlief stond in m'n nek te snoeven dat ik voort moest maken :roll:).
Leuk paardje heb je van Uvo gemaakt! :j

:o Thanks! en dat in 5 weken tijd :D

TurboTinker

Re: De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:03

WBT choco workshoppen!

Waarom doen jullie dat zelf niet (chocolade smelten, en dan aanlengen met slagroom zodat het vloeibaar blijft.

Vruchten in stukkies (aardbeien, appel, peer, mandarijn, meloen, marshmellow's) en dan op een fondue prikker in de choco.

Choco doe je au bain marie smelten, met een scheutje heet water erdoor, dan gaat het wat sneller.

En op tafel warmhouden, op een warmhoudplaatje, of iets met een waxine eronder. (zo doen wij dat)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:27

Pluizebolpum schreef:
Kan Mandy niet komen dan? Die woont geheid boven Lelystad, die kan mij dan oppikken onderweg naar beneden. (geintje, Mandy ;) )

Ja, ik woon boven Lelystad, dat heb jij goed gezien zeg. :D En nee, ik ga helaas niet mee. |( Heb even geen tijd en centjes om zomaar een dagje lelystad, almere, amersfoort of waar de meeting nu gehouden wordt te doen. Daarom verwacht ik dus super veel foto's.
We kunnen het ook nog anders stellen. Als jullie toch allemaal richting het noorden rijden..............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:55

Ik denk dat het handiger is als Poes alleen naar Snackie gaat, anders wordt het daar ook zo druk. Man we hebben nog een heel programma als ik het zo lees. Overigens zit ik erg krap in m'n tijd, dus plan maar gewoon een datum, dan kijk ik of ik kan of niet.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 10:45

Poes kan bij mij op stal afspreken voor een kennismaking met uvo, en daarna door rijden naar die of gene?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 15:21

Sjee wat een ge-afspreek :D

Ik ken al die plaatsnamen niet qua locatie dus heb geen flauw idee waar we best afspreken :+ Vos wil ik zien eigenlijk, maarre ik ben zo geen grondwerkwonder als een annemarie die er meteen super dingen mee kan doen hoor :+ Bij mij is het echt in hele kleine stapjes en dan zie je na een tijd wel es wat maar verwacht dus niks e zeg :P :+

Nog steeds geen uurroosters voor juli :( Ma als ik het goed herinner lukt op dit moment geen enkele voorgestelde datum voor iedereen?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:49

Okee, zullen we dan even een lijstje maken?

lijstje voor 4/5 juli schreef:
Hestejente: liever niet

lijstje voor 11/12 juli schreef:
Hestejente: prima! :)

Poes, het gaat ook niet om een wonder, ik was gewoon benieuwd hoe hij op iemand anders reageert dan ik, iemand die net wat meer weet en die misschien wel tips heeft voor vos en mij :o

Vos staat op ongeveer 15 tot 20 kilometer van Uvo, als we ook nog naar Miss willen... is dacht ik iets meer dan een half uurtje rijden vanaf mij. Vanaf Miss naar pluisje is dan... ruim een uur?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 16:11

Een endje rijden maakt mij niet veel uit, er kan makkelijk 3 man mee met mij :j Ik heb dan ook de leukste en mooiste vroem uit de hele wereld hoor :j

Half juli vind ik nog steeds fijnst, en anders lieft augustus meteen anders moet ik teveel zondagen niet werken in juli en dan wordt het paard wat duur :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:09

*wacht geduldig af tot er besloten is wat en hoe*
Ik heb overigens nog 2 plekken in de auto, woon centraal, bijna aan de A2, maakt me geen bal uit waar we beginnen/eindigen, heb slaapplaatsen zat (desnoods voor iedereen tegelijk). mijn agenda staat alleen vol op 04 juli en verder niet.
uiteraard mogen degene die koiboj willen spelen dat spelen zolang ze hun klappertjespistool maar thuislaten.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:25

Zeg cissy! jij bent de eigenaar van de mama van het knappe paardje Toots, dat is mijn pete kind :+: Ik zie dr in je profiel.
Dan heb je uvo vast ook zien staan :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:40

yep! that´s me! Tooterd was mijn paardebaby ;)
Er stonden daar zoveel paarden en ik zal best Uvo hebben zien staan.... maar niet bewust! hahaha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:52

It's a small world! Ik kwam laatst die foto van tooterd tegen in jou profiel, Ik dacht, verdikkie, dat lijkt toots wel, en na verder onderzoek, blijkt het haar ook te zijn _O-

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:11

Zoveel Tooterds zijn er niet denk ik.... ken er maar 1 met zo´n naam! ;) Ik was vorige week nog op stal bij jullie en had Miss mee.
Op mijn site in onderschrift staan nog meer Toots foto´s, als baby onder andere...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:14

Ik weet het, toen het zo bloed heet was, wij zijn lekker savonds gaan rijden.

Ik had niet gezien dat het paardje in je profiel toots hete, waar ik op uit kwam, was het alleen die foto namelijk, zonder tekst, en kwam uiteindelijk terug op bokt uit.
EN leuke foto's op je site, baby toet :+:

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:43

Is iedereen het erover eens dat we 's morgens paardjes gaan kijken en 's middags naar Lelystad gaan?

Zo ja,moeten we ook nog concreet afspreken wie naar welk paard en in welke volgorde wil. (Willen we met z'n allen naar Uvo, Vos en Miss of splitsen we? Wel graag duidelijk aangeven wat je wil, want als iedereen zegt: "mij is het goed" komen we nergens. ;) )

Dan de middag:wat gaan we doen als er in Lelystad geen chocolade-bonbonworkshop te vinden?
Een idee: broodje of brownies eten bij Bataviastad, daarna Prair, Jack en Pepper meeten en daarna etentje? Weet iemand anders iets leuks?

De datums: hm, dat wordt het moeilijkste denk ik. Ik ga proberen of ik m'n weekenddienst kan ruilen met een collega, maar durf niets te beloven. Degene bij wie ik de meeste kans maak, werkt het weekend 25/26 juli, dus dan vervalt dat weekend voor mij.Mocht dit niet lukken, wil Poes het liefst begin aug. Het eerste weekend van aug. is voor mij geen probleem, heb de datums al genoemd. Het weekend daarna begint voor mij de vakantie en ben ik 2 weken weg. Dus het volgende weekend dat ik kan is dan laatst aug.

Wie gaat er mee?: Degene die zeker meegaan zijn dus Poes, Hj, Pluis, Cissy en ik. Ffortuna is nog onzeker en SL zeker níet. Wachten we May en ROX nog even af voordat we ze aan hun haren naar dit topic sleuren en ze met het mes op de keel laten reageren. :Y)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 00:01

Nou zeg. Ik heb het druk, aan mijn haar wordt daarom niet gesleurd.
Even kijken.
Voor juni durf ik niets af te spreken (die domme hogeschool ook altijd), juli moet op zich wel lukken en over augustus ga ik moeilijk doen, echte Vakantie (jep, met een hoofdletter), vandaar.
Ik ben trouwens wel afhankelijk van het OV he.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 00:04

Ik wil Vos eigenlijk wel heel graag eens meeten :j Gewoon omdat daar veel over gepraat wordt in het topic :j
Uvo zou ik in de voormiddag doen als dat past, dan Vos en dan wat leuks gaan doen ergens?

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 00:14

mayniac_val schreef:
Nou zeg. Ik heb het druk, aan mijn haar wordt daarom niet gesleurd.

_O- Maar alleen al dreigen mét, werkt ook goed.... ~~}>

Dus een weekend in juli moet lukken, aug niet.
Lijstje toch nog toe:
zeker mee: Poes, Hj, Pluis, Cissy, Insun.
onzeker (afhankelijk van datum) Ffortuna, May.
zeker niet: SL.
May, geef ook alvast aan welke paarden je wil meeten en of Lelystad in de middag OK is.
Met trein geraak je vast wel ergens in Amersfoort of Utrecht en van daaruit kun je opgehaald worden door Poes of mij.

Lijstje paarden meeten:
Poes, Uvo en vos.
Insun: Miss en vos.

Misschien is er een handiger-met-computer-iemand die deze lijstjes een beetje overzichtelijk kan maken? :+

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 00:46

Ik ga geen exel maken voor een peerdenmeet :n :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:07

Ik stem voor Vos denk ik. Lelystad in de middag moet wel lukken.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:11

Ik kan 5 Juli niet op stal afspreken, ivm onze eerste wedstrijd met Kanjer Uuf :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:27

wie gaat er mee schreef:
zeker mee: Poes, Hj, Pluis, Cissy, Insun.
onzeker (afhankelijk van datum) Ffortuna, May.
zeker niet: SL.

wie wil naar welk paard schreef:
Poes, Uvo en vos.
Insun: Miss en vos.
hestejente: Miss en vos, eventueel ook Uvo

Mijn voorstel: 's ochtends een Miss-programma of een Uvo-programma, dus dan moet je kiezen waar je heen wil, en dan daarna naar mijn ventje, en daarna naar pluisje om daar iets met chocola te doen.

Dan de datums. Wil iedereen de quotes in deze post, of desnoods de hele post even quoten om aan te geven of je meegaat, naar welk paard je wil (dus de quotes hierboven aanvullen)? En even invullen in welk weekend je WEL kunt, voorlopig heb ik even twee weekenden in juli opgeschreven, het lijkt me handiger om de opties beperkt te houden anders komen we nooit ergens ;)

datum schreef:
18/19 juli: hestejente
25/26 juli: hestejente
Laatst bijgewerkt door Koper op 11-06-09 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:31

May: zowel Utrecht (als we daar afspreken om bij Miss te beginnen) als Amersfoort (als je vanaf vos meegaat) zijn goed te bereiken per trein, allebei ongeveer een half uurtje vanaf A'dam CS :)