Edit;; ik heb hem.. Ik ga hem nu lopen want vanmiddag vanavond geen tijd.
Roane
Geplaatst: 25-06-09 13:05
Ik heb zin in morgen, wil lesje 2 doen!
Heb alleen spierpijn op m'n schenen, dat voelde ik vanmorgen wel met mijn wijkje rondbrengen. Auw.
Ik ga trouwens een berichtje plaatsen op de Hyves van ANE, of er nog meer ANE'rs mee willen doen.
S_hirley
Geplaatst: 25-06-09 13:45
Ik ben net terug van les 2. Het is best warm...
Had alleen mijn rondje iets te groot ingeschat. Ik moest nog 8 min lopen om thuis te komen. Wel een mooie tijd om uit te lopen.
Ik had wel pijn in mijn kuiten maar dat is me eigen fout geweest. Geen hele goede warming up...
Dat is wel een goed idee!
Roane
Geplaatst: 25-06-09 13:55
Ik heb gisteren meteen de hondjes uitgelaten na mijn lesje, merk nu dat dat een erg goed idee was qua cooling down. Ik vind het nu ook te warm hoor om te rennen.
lol er rent ook iemand mee die niks met Bokt heeft. Maar ik zat te denken aan een shirt met op de voorkant "I run for ANE" en op de achterkant "Adopt-A-Native-Elder" en daaronder "www.anelder.org"
jah, misschien wel voor meer bekendheid.. maar dan kan dit topic wel gesloten worden, want dit is wel geopend voor rennen van runs en eventueel met een goeddoel..
Roane
Geplaatst: 29-06-09 11:54
Hoe zet je eigenlijk zo'n youtube filmpje mooi in een topic? Nou is het alleen een link, maar in andere topics zie je zo'n mooi plaatje waar je op kan klikken?
En ach, die t-shirts; wat maakt het uit! Als we elkaar maar herkennen op die dag met aaaal die mensen
Tivara
Geplaatst: 29-06-09 16:32
[video ] [ /video] misschien? Maar dan zonder spaties
Roane
Geplaatst: 29-06-09 17:49
Zou heel goed kunnen zal er vanavond even wat moois van maken
ik ga als ik vanavond thuis ben de filmpjes even bekijken. Ben nu op mijn werk en hoor eigenlijk serieus aan het werk te zijn. Maar ja, dat lukt niet zo goed nu. Valt het op???