Even een pb sturen Tinkermuts, kan je dan ook gelijk je mail er bij vermelden? (ivm de info een week vantevoren)
Grit
Geplaatst: 30-07-09 19:23
Hij staat bij mij ook nog steeds op de kalender Leon. Maar omdat het in onze vakantie zit, zullen wij ons pas last-minute opgeven als we thuis blijken te zijn. Heb je een sluitdatum???
Liesjeloef
Geplaatst: 30-07-09 19:33
snowdon schreef:
Lisa, dat hoor je nog! In principe reken ik wel op je, maar ik hoorde van mijn mede-organisator dat zij ook nog best wat vrijwilligers had...
Oh en anders moedig ik Roxanne aan hé *fanclub*
snowdon
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-09 20:57
Lisa, je hulp is nog erg graag gewenst
Twee weken vantevoren het liefst, Grit.
Betaling is overigens pas op de dag zelf, vooraf aan de rit.
Ik zie er vanaf, op dit moment stikt het hier ook nog is van de dazen..
grid
Geplaatst: 09-08-09 23:58
Hier merk ik al dat het minder wordt en duurt nog 14 dagen en heb er dus alle vertrouwen in dat ze de 23ste (grotendeels) weg zijn, want da's elk jaar zo en er zijn zelfs ook paden waar je tijdens het dazenseizoen ook gewoon goed kunt rijden
gaaaf idee, had ik nou nog maar mijn oude paard. Daar had ik heerlijk mee rond kunnen banjeren daar. Denk niet dat ik dat met mijn jonge paard al aan durf..Helaas wel echt jammer.
Kan je nog steeds aanmelden Leon? Anders ga ik eens kijken of ik iemand kan mee krijgen op nick, of ik niks te doen heb en ik vervoer heb. Vindt het echt ontzettend leuk z'n ritje!
Oke, hoop morgen naar de paarden te kunnen, meisje wat mee zou kunnen gaan als ze kan is tot dinsdag op vakantie dus ik laat het je zo snel mogelijk weten!
druppeltje
Geplaatst: 12-08-09 23:02
snowdon schreef:
Ja, kan nog hoor!
Er zijn nu 15 aanmeldingen.
Zijn wij al meegeteld? Ik heb pas vandaag gemaild...