hehe het spandoek x] oeps Maar jullie moeten ook wat ontwerpen zenden anders blijf ik inspiratie loos Maar ik zal het deze week nog proberen Alexandra jij zou mij nog een nummer sturen toch??
AlexandraM
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-09 01:08
yep stuur ik je ook nog moet deze week ff checken of alles lukt met gsm dan weet ik welk nummer/'s ik je moet sturen !! ach t hoeft niet mooi te zijn als t maar funktioneel is.. pinkpop bokkers ofzo weet ik t maakt toch niks uit... schrijf je t met roze letters en omlijnt het met zwart zodat t int donker ook duidelijk is met eronder iets van we will rock untill we drop
haha x] Ik bedacht me gister [of eigenlijk vandaag] dat we niet zoveel meer mee kunnen. Kan ik geen oversized handdoek gebruiken? En daar met tubes verf gewoon iets van Bokt op schrijven?
AlexandraM
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-09 10:08
ja zeg toch zolang t funktioneel is je kunt ook een net zoon groot doek mee nemen (die zijn A lichter en minder dik ) Het hoeft geen kunstwerk te zijn maar idd zeg er iets op als pinkpop bokkers en dan miss als kreet (voor de fun) we will rock until we drop ! dan ist toch goed
gewoon lekker simpel!
of pinkpop afkorten met PP (scheelt plek)
smaos
Geplaatst: 26-05-09 10:19
Hoi, Zal proberen ook een avond langs te komen, harstikke leuk. Ik ben te herkennen aan mijn dreadlocks.... (heb ik pas sinds 1 week) Ben benieuwd! Mijn hyves: http://smaos.hyves.nl/ staat trouwens een foto van een paar jaar geleden op.....
Bolivia
Geplaatst: 28-05-09 17:25
Ik weet nog niet zeker of ik kom meeten, omdat we met een groep van ongeveer 8 mensen zijn en ik weet niet of iedereen er zin in heeft Zal in ieder geval proberen om even langs te wippen om jullie allemaal even een knuffel te geven (hugs zijn hip )
ooh haha ik ben zo slecht met kleuren xD Eerst wou ik blauw met oranje, nou twee letters blauw, dat was makkelijk. Hoefde niks te mengen ofzo. Toen oranje, hoe ging dat ook al weer uuh toch geel met wit? x] godsamme nu is die lichtgeel, uh dan rood er door heen.. HUH? Nou nu is die dus rood met blauw echt hoezo vloekerig hehe .. ach
OMG NOG MAAR 1 dagje Moest net janken Morgen is namelijk een vriendin jarig en dan kan ik er dus niet zijn.. Ik ga morgen vroeg ff langsfietsen Maar net bij het 'afscheid' moest ik wel ff janken. komt alles eruit Hoezo dramatisch xD
hey toch jammer dat ik alleen zus gezien heb (wat ook leuk was vond IK dan...) net onwijs gezellig gehad nog op B met paar uit den haag...jee echt uren me dood gelachen..onwijs leuk nog nooit zoon leuke afsluiter gehad...nu doooooooood moe en lekker slapen, ben niet thuis namelijk
haha nee man!! ik was jou smsjes met die van een jongen door elkaar aant halen jullie hebben t zelfde nummer op 1 getal na!!!! en staan alle 2 niet in die telefoon waar ik mee sms hahaha...kwam dr vanmorge achter van dr klopt volgensmij iets niet maar die jongen was helemaal van de wereld dus zijn smsjes snapte ik zowiezo vaak niet, dan belt hij me op dattie naar huis gaat en t niet meer trekt dan belt hij dat hij toch komt, dan weer dattie al thuis is enc (en nee jij hebt dat ook gesmst i know maar dit was de dag ervoor) zit me met zn zatte kop 5x te bellen in de nacht:P en maar smsen en smsen pffff maaruh daar kwam af en toe een smsje van jou tussen dus...nja dat was beetje wazig joh! ha sorry dus was gister zelf vrij nuchter eigenlijk totaal geen kater ook vandaag
Jaa ik was ook niet gekomen, echt jammer Maar de eerste avond was ik mijn vest gaan halen van de camping (was kooouddd ) En die avond daarna was ik naar de afterparty op camping d gegaan met een paar jongens die we daar hadden leren kennen. En de laatste dag gingen we gelijk weg
smaos
Geplaatst: 02-06-09 17:28
Ben zondagavond langs geweest, niemand gezien, ook hard BBBOOKKTT geroepen, geen reacties Helaas.....
Goed idee, volgend jaar ga ik sowieso weer naar Pinkpop 't Lag er dit jaar gewoon aan dat ik de laatste concerten niet zo nodig hoefde te zien, ging liever een nachtwandeling maken