tis echt moeilijk, eigenlijk moet iedereen even aangeven wanneer hij niet kan, en dan kunnen we misschien daar uit een aantal datums prikken, en daar uit kunnen we de geschikte kiezen!?
Ik werk op zaterdagochtend dus, als we vrijdag doen, wil ik het niet te laat maken! Verder kan ik eigenlijk altijd wel. Alleen op de maandag avonden heb ik les.
Joosiien
Geplaatst: 01-05-09 21:25
de maand juli ben ik nogal volgeboekt. Met een paar weken vakantievieren in het buitenland..
Ik denk dat ik rond de 25e weg ben, maar die datum is nog niet zeker dus beter houden jullie daar geen rekening mee . Miss ben ik wel al de 20e weg of pas rond de 28e .
MissBonny
Geplaatst: 03-05-09 21:48
Vond trouwens het idee van Olga wel erg leuk (wat je in het andere topic opgooide) Om met z'n allen paardjes te huren en een bosrit te gaan maken Of zit ik nu jullie plannen te dwarsbomen?
Sannnn
Geplaatst: 04-05-09 16:48
Dat was ik die dat zei Maar ik vind dat een leuk idee! Kunnen dan ook later wat gaan eten. Eventueel kunnen sommigen ook eigen paard meenemen dan... Bij ons in het bos kan je uren rijden. Dit is die stalhouderij waar ik het toen over had. http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/Buitenritten.htm
Maar ik vind het ook heel leuk om te gaan bowlen en eten! Maakt mij niet uit