ik ben de eerste 2 weken van augustus nog met vakantie volgens mij! naja, in zeeland dus dan kom ik wel gewoon ff teruG
de volgende meeting wil ik er ook bij zijn!!BBQ lijkt me erg gezellig..ik heb wel een vrij grote tuin maar niet groot genoeg.. mijn tuin valt dus al af ..
Neeeeej marrniet weer in oud beijerlandhallowhahanu weer in een andere omgeving hoorhihihihiBij Pliensdream is een zwembad toch dan stem ik daarvoormaar wel met minimaal 25 graden
ja maar die van mij blijft ook gewoon altijd 38 graden he wen.daar kan je elk moment van de dag in jumpen.
ik stem ervoor dat we Eerst foto's zienvan de tuinen incl. bubbelbaden/jaccuzi's/bbq's/zwembaden etc Straks zitten we in een tuin van 10x10met zo'n opblaas zwembadje ofzo
http://94.100.113.33/75350001-75400000/75356501-dit is onze tuin met onze jacuzzi.we hebben ook nog een sauna maar daar heb ik helaas geen fotos van.
dit is de link van de makelaar daar staan ook nog fotos op.www.hooftenmooij.nl/woning_presentatie. ... wner=43758
bij mij valt helemaal af, ik heb geen tuin én geen balkonmaar ik stem voor iets meer in deze richting dit keer.....bij Mo of bij Wen (lekker dichtbij )je eerste link doet het trouwens niet Mo....
Is Mo der tuin niet een beetje klein?? Voor ons allemaal...! Onze tuin is ook zoiets..Maar jullie gaan niet hier in de tuin passen
maar mo dr tuin is idd wel een beetje klein jah ik stem voor een tuin met zwembad, en alle luxe erbij of er een bbq is maakt me niet uit hahahaha
DiegoWendy schreef:ik stem ervoor dat we Eerst foto's zienvan de tuinen incl. bubbelbaden/jaccuzi's/bbq's/zwembaden etc Straks zitten we in een tuin van 10x10met zo'n opblaas zwembadje ofzo Zolang er maar een jaccuzi is!
PartoutZ schreef:hahaha als er maar voedsel is hé Marrlinde Ik moet zeggen dat ik een zwembad ook niet erg vind...al eten we spruitjes en bloemkool (lust ik trouwens allebei wel dus boeit me niet )