, doe een kus aan Spikkeltje en Mistral
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Minne schreef:IDEE: Misschien kunnen we wachten met een alle belgische bokkers-meeting tot er een groot paardenevenement is. Misschien kunnen we met z'n allen Waregam koerse of de militairy onveilig maken?
Intussen kunnen we elk in onze omgeving mensen uit de buurt meeten?
Wie mijn nieuwe aanwinst wilt komen bewonderen is welkom in Gent.
Maar een strandrit vind ik ook een superidee, er zijn maneges zat waar je paaden kunt huren, het is makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en de meeste mensen vinden het wel leuk.
kmoet wel zeggen dat waregem koerse super tof is en het kampioenschap voor military in september is ook de max
en dit kan natuurlijk niet ergens anders dan aan de zee
. ik denk wel dat ik aan een vervoermiddel geraak. tenminste als ik een vriendin kan meenemen, want alleen op de trein zou ik toch niet doen, ik ben ook nog maar 15.angelke schreef:Een middagje Stapelheide ofzo lijkt me wel wat, St-Hubert iets minder.
We kunnen ook naar Bobbejaanland ofzo anders?
Die strandrit in de grote vakantie, gaat dat(i.v.m. op strand rijden)?
!Weet niet of ik nog op Stapelheyde durf komen
.Aangezien ik daar niet meer rijd.Vorige keer toen ik er kwam probeerde ik zoveel mogelijk de eigenaars te ontwijken
.Bobbejaanland lijkt me ook wel leuk hoor !Ik zag net dat topic van in De Panne , allemaal heel erg leuk lijkt.Maar de vraag : of ik zoiets wel mag ?Het is niet echt hetzelfde als op kamp gaan want dan is er nog begleiding , ja er zijn dan wel oudere bokkers etc. maar toch is dat anders (leg dat maar eens uit aan je ouders hé!).
.Ik ga wel op buitenrit af en toe bij mijn verzorgpony's en heb zondag dressuurwedstrijd
, dus ik kan wel ongeveer 'rijden'
.Nathalieke dan kan je zus zeker mee hoor , paardenpeeps zijn boktpeeps
.
, hahaha
Spikkel"]
[quote="angelke schreef:Een middagje Stapelheide ofzo lijkt me wel wat, St-Hubert iets minder.
We kunnen ook naar Bobbejaanland ofzo anders?
Die strandrit in de grote vakantie, gaat dat(i.v.m. op strand rijden)?
!Weet niet of ik nog op Stapelheyde durf komen
.Aangezien ik daar niet meer rijd.Vorige keer toen ik er kwam probeerde ik zoveel mogelijk de eigenaars te ontwijken
.Bobbejaanland lijkt me ook wel leuk hoor !Ik zag net dat topic van in De Panne , allemaal heel erg leuk lijkt.Maar de vraag : of ik zoiets wel mag ?Het is niet echt hetzelfde als op kamp gaan want dan is er nog begleiding , ja er zijn dan wel oudere bokkers etc. maar toch is dat anders (leg dat maar eens uit aan je ouders hé!).