Eens kijken wie er zondag 29 maart mee kan?? (ik roep maar een willekeurige datum nu...)
BibicheB
Geplaatst: 08-03-09 22:22
Goed idee om eerst een datum te plannen!
Ik zal eerst mijn rijbewijs moeten halen om mee te kunnen, want krijg mn vent niet zo gek om mee te gaan (te veel gedoe zegt hij dan ) Ik snap het goed als jullie eerder al weer eens af willen spreken, maar dan ga ik gewoon graag de volgende keer mee.
Ik zou graag voor willen stellen; Donderdag 9 mei?? Dan moet het gek lopen als ik mijn rijbewijs nog niet heb Als dit jullie te laat is, ga ik de volgende keer gewoon mee! Zou namelijk ontzettend jammer zijn als ik af zou moeten zeggen omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb! Over 3 weken heb ik TussenTijdseToets en als het goed is mag ik dan al heel snel op. Dus dit is even een marge die ik voor de zekerheid voor mezelf neem
Donderdag's? Dan moeten wij werken! EN de 29ste kan ik ook niet (de hele maand maart niet)
BibicheB
Geplaatst: 08-03-09 22:39
Sorry dat was een domme fout! Ik bedoelde zaterdag 9 mei.... Zat alleen tegelijkertijd een planning voor as donderdag te maken.. Moet donderdag ook gewoon werken
Even een lijstje dan met datum, gewoon 12 april gepakt, zag dat daar de meeste mensen konden. Laten we dan gewoon de plaats afspreken waar straks de meeste namen bij staan?
Maar gaan we zo niet alleen maar het probleem verschuiven? Anders gezegd, wordt het niet eens tijd dat de knoop door gehakt wordt voor i.i.g. de datum? Ik moet bijv. op mijn werk door gaan geven dat ik die dag niet in geroosterd wil worden.
nicci88
Geplaatst: 16-03-09 11:39
ja ik moet het ook op tijd aangeven op het werk. dus 29 maar gaat het echt niet worden. verder de plaats pas ik me helemaal aan, aan monique.