jullie goeiege goedaards...het is anders best prijzig om dat alleen te doen
Bluem
Geplaatst: 14-03-09 10:30
Gisteren op de middag kwam trouwens de smid nog gauw om arno's hoeven achter te bekijken en een lichte pedicure te geven, hij zei 'dan kunde zondag gerust op wandeling in geel' waarop ik antwoorde 'ah jamaar tis geen wandeling zenne, tis schriktraining' '*grijns* wadisda?'
Ohja misschien interessant voor mensen die langs winkelomheide zouden rijden: naar het schijnt is het daar morgen stoet en kun je langs daar dus niet door.
Bluem
Geplaatst: 14-03-09 21:42
Jakary schreef:
En mijn trailer doet moeilijk Ik ben nog vervoer aan 't proberen te regelen *hoop*
Aiai! Anders last minute één huren? Ging "de rosse" er goed op met oefenen vandaag?
Jakary
Geplaatst: 14-03-09 21:57
Ik heb niet geoefend, want er staat een wiel scheef aan de trailer en het klopt/boenkt/hoe ge het ook wil noemen. Ik durf er geen paard opzetten. Vriendje is er een maand geleden hooi mee gaan halen en weet van niets
Hier twee extreem vuile paarden, dus euhm als je zo ver van mest ruikt, dan ben ik in aantocht met twee paarden Net even op GPS adres ingegeven Seppendijk 18 kent ie niet, maar 23 wel, ach ja zover ligt dat ook niet uiteen
Bluem
Geplaatst: 15-03-09 10:08
edit: stomme vraag, wiz ziet dat waarschijnlijk niet meer.