ik denk dat 28 feb. het beste uitkomt voor iedereen aan de berichten hier te zien (dan kunnen de meeste wel). alleen marloes is dan nog niet zeker of ze kan?
Over in 1 grote groep galoperen ben ik het mee eens, is ook best gevaarlijk. En ik heb er niet zulke goede ervaringen mee
Oo en ik heb 1 probleem, bij Vinet is het óf een rustig galopje óf in volle galop
XChrisjeX
Geplaatst: 04-02-09 13:40
: miekelover (anouk) nog paardloos 2: o0Eefje0o ( Eva op Lizzy ) 3: Corellaa (corella op ?) Ovb van datum 4: Hidalgo24 (monique op Fuego) 5: _Eveline (Eveline op Bob) liever geen galop ivm jong druk paard, eventueel even groep verlaten. 6. eertjuh22 (erica met kadans? ) 7: Sandra1984(sandra met haar stalen rosje) 8: polkiej ( Ilona op Polka ) 9: Miriam ( ook op stalen rossie ) 10: __Marloes (Vinet/Taiga) als het een rustige rit wordt met Taiga, anders met Vinet 11: Fantastico: (eveline op Fantast) alleen als we wel wat galopperen, anders is het zo saai 12 : Tass op blondie 13 lindav linda op mariska 14: XChrisjeX (Chris op Ponitha) 15: Lion op zijn blauwe pownieros en camera
(Datum bij mij wel altijd onder voorbehoud ivm weekenddiensten )
: miekelover (anouk) nog paardloos 2: o0Eefje0o ( Eva op Lizzy ) 3: Corellaa (corella op ?) Ovb van datum 4: Hidalgo24 (monique op Fuego) 5: _Eveline (Eveline op Bob) liever geen galop ivm jong druk paard, eventueel even groep verlaten. 6. eertjuh22 (erica met kadans? ) 7: Sandra1984(sandra met haar stalen rosje) 8: polkiej ( Ilona op Polka ) 9: Miriam ( ook op stalen rossie ) 10: __Marloes (Vinet/Taiga) als het een rustige rit wordt met Taiga, anders met Vinet 11: Fantastico: (eveline op Fantast) alleen als we wel wat galopperen, anders is het zo saai 12 : Tass op blondie 13 lindav linda op mariska 14: XChrisjeX (Chris op Ponitha) 15: Lion op zijn blauwe pownieros en camera 16: crazymel: wishful 17: Bridget24