bicci ...................carpoolt met bianca biancailona ..........carpoolt met bianca KingMarco............geen idee nog d_ruiter...............eigen vervoer Nina....................heeft een moeder die der brengt, xlaus_.................eigen vervoer (mits jullie het niet erg vinden dat er een heet hoofd bij loopt, en dan bedoel ik ook echt een heet hoofd)
graag lijst aanvullen als je mee gaat en duimen voor mooi weer
d_ruiter
Geplaatst: 27-03-09 11:02
hallo allemaal, ik weet niet of de strandrit nog doorgaat, maar k kan niet mee... wegens omstandigheden wordt mn (verzorg)pony verkocht
bicci
Geplaatst: 27-03-09 11:37
d_ruiter schreef:
hallo allemaal, ik weet niet of de strandrit nog doorgaat, maar k kan niet mee... wegens omstandigheden wordt mn (verzorg)pony verkocht
bicci ...................carpoolt met bianca biancailona ..........carpoolt met bianca KingMarco............geen idee nog Nina....................heeft een moeder die der brengt, xlaus_.................eigen vervoer (mits jullie het niet erg vinden dat er een heet hoofd bij loopt, en dan bedoel ik ook echt een heet hoofd)
ik moet helaas afzeggen. chauffeur moet onverwachts werken dat weekend, Heel misschien dat ik een vriendin (ook bokker) zover krijg dat haar ouders rijden en zij dus ook mee gaat, maar ik betwijfel het..
bicci ...................carpoolt met bianca biancailona ..........carpoolt met bianca KingMarco............geen idee nog Nina....................heeft een moeder die der brengt, xlaus_.................onder voorbehoud vervoer (mits jullie het niet erg vinden dat er een heet hoofd bij loopt, en dan bedoel ik ook echt een heet hoofd)
hoelang..tjah... denk dat we het na een uurtje of ander half a 2 wel moe zijn? beter die dag zelf bekieken toch?
hmm dan houd het denk ik voor mij/ons zoiezo op. Dan zou de reis heen alleen al langer zijn dan het rijden zelf..
Heel veel plezier
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-09 17:30
de rit word verzet naar 4 april
bicci ...................carpoolt met bianca biancailona ..........carpoolt met bianca KingMarco............geen idee nog Nina....................heeft een moeder die der brengt,
hoelang..tjah... denk dat we het na een uurtje of ander half a 2 wel moe zijn? beter die dag zelf bekieken toch?
ivm een rit paar weekjes later alweer,zeg ik deze op. heel veel plezier aan jullie die wel gaan
biancailona ..........carpoolt met bianca KingMarco............geen idee nog Nina....................heeft een moeder die der brengt,
biancaaatje
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-09 21:38
mensen ik las het af, want schiet zo niet op we plannen wel een andere keer
cile205
Geplaatst: 01-04-09 09:55
hey, das jammer zeg, en het wordt nog wel zo een mooi weer! ik wil serieus een keer gaan, maar liever dan een dag naar zeeland... mss het weekend erop?of doordeweekse dag? Bicci jij komt van breda? mss kan ik dan achter jouw aanrijden...