Het maakt mij ook niet zo veel uit, als het maar te bereiken is het met openbaar vervoer. Lijkt mij ook wel leuk om wat te doen, en naderhand wat te eten of zo?
Mij is alles prima. Wat voor leuks is er te doen in utrecht? Ben er nog nooit geweest namelijk. Ing jij woont tog vlakbij mij? Of vergis ik me? Miss kunnen we dan samen reizen?
De eerste suggestie was naar Amsterdam om eerst naar de Wallen te gaan, naar het sexmuseum en een sexshop. totaal niet wanhopig nee! De tweede suggestie was naar Utrecht, er is voor deze dag nog geen aanvulling; wie heeft er suggesties what tot do?
Super leuk een strandrit en achteraf gezellig wat drinken met zijn alle Hier ergens zit er geloof ik ook eentje. Voor mij ook wel een stukje reizen maar heb er leuke verhalen over gehoord. Zal het eens opzoeken
ziet er goed uit Ash... ik ben voor! wil jij eens vragen wanneer er op het strand gereden kan worden met hun? het strand is nu natuurlijk nog maar beperkt open...
Kristie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-09 09:33
Ik weet niet of ik nog wel weet hoe ik moet paardrijden Ik ben meer van het 'paardjekijken' en thee drinken
Ik ben ook nog nooit op het strand geweest met een paard/pony. Ik heb die mensen gemailt over de tijden dat we op het strand mogen rijden. En ook gelijk wat de prijs is.
Kristie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-09 19:41
Ik ben (redelijk vaak) op het strand geweest met powny en het is wel echt super leuk! als we een beetje tempo maken natuurlijk Daar heb ik wel een dagje spierpijn voor over...