cheyentic schreef:eerst de shopmeeting dan zien we wel weer verder wat is dát nou voor een instelling , je hoeft niet was maar een voorstel, en Juutje wilde sowieso toch al komen.
ik bedoelde meer wie er allemaal zouden komen dit keer ik wil ook best naar jjou komen hoor, maar eerst naar janien
cheyentic schreef:ik bedoelde meer wie er allemaal zouden komen dit keer ik wil ook best naar jjou komen hoor, maar eerst naar janien ohw zo, nouja ik woon er ook nog niet
ohw nou weet ik het ook niet meer, ik dacht dat er land was maar er nog niks op stond of loop ik een episode achter, kan best hoor
ohw ja nu gaat er wel ergens een lampje branden, omdat die andere vergunningen ofzo niet opschoten ofzo..
Hahahahaa ja idd wij gaan in opa zijn huis wonen!Maar die lapgrond hebben we ook nog maar dat komt er elke keer niet van 't bouwen komt elke keer iets tussen
Ladies de shopmeeting komt alweer in de buurt. Ik heb er zin in Maar dacht ik doe nog eens een rondje.Degenen die in principe zouden komem zijn:JoyceCinJnienVonRachelBelle (moest vrij vragen)MariekAnne (moest ook vrij regelen)Komen jullie nog steeds allemaal?Het is in Breda
het bracht cin en mij wel in de problemen met het plannen van een nieuwe les maar ik ben er zeker bij
het komt eraan hoor, word mss zoals cin al zei tijd om plek en tijd af te spreken..ik vind een uur of 10 of 11 wel mooi, ben niet heel bekent in breda maar centraal station is mss wel handig als ontmoetingspunt?