Ik stap op bij ons in het dorp. Daar stop de bus namelijk ook. maar in Hoorn kan je gewoon bij het station opstappen.
Ach, ik zie het tegen die tijd wel, ga liever met een paar met de trein dan, dan in mn uppie met de bus
Jilletje schreef:oeh amsterdam....daar ben ik nog nooit geweest ik ga zeker mee!!NOOIT?! Dat is DE STAD van NoordHolland!
Siggislief schreef:Jilletje schreef:oeh amsterdam....daar ben ik nog nooit geweest ik ga zeker mee!!NOOIT?! Dat is DE STAD van NoordHolland! En van nederland toch
daandriaan schreef:Siggislief schreef:NOOIT?! Dat is DE STAD van NoordHolland! En van nederland toch Haarlem is dé stad van Noord Holland hé?Beter opletten bij Aardrijkskunde .Hihi .
Siggislief schreef:Jilletje schreef:oeh amsterdam....daar ben ik nog nooit geweest ik ga zeker mee!!NOOIT?! Dat is DE STAD van NoordHolland! lol ik kom er minimaal 2x per week
Ik kom er iedere dag.. Woon er midden in Amsterdam in een dorp. En het is zooo loopbaar! Maar voor 't centrum moet ik wel de tram nemen anders kom ik er niet.
Ik ga denk ook wel mee We kunnen ook gaan citygolfen Of de Pianobarboat huren, zijn er mensen muzikaal hier?????
Joolien schreef:Ik ga denk ook wel mee We kunnen ook gaan citygolfen Of de Pianobarboat huren, zijn er mensen muzikaal hier????? Een wattes?!Ja, denise is errúg muzikaal!!
Hahaha de piano bar boat is een bootje met een piano er op, en drank en muziek. Maar ik zoek m op internet maar kan m niet vinden