Als ik eerlijk ben, en het kost over de 100 euro, dan haak ik af, want dat vind ik gewoon zonde van mijn spaargeld

Helemaal mee eens! Zoveel geld heeft niet iedereen klaarliggen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hypofocus schreef:Ik begrijp dat het een soort van mix moet gaan worden tussen de workshop en de cursus qua theorie/praktijk tijd?
Dus wat minder theorie dan in de workshop, en juist meer praktijktijd, zoals in de cursus?
Citaat:hallo, dit topic is me helemaal voorbij gegaan
Wie wil er allemaal mee?
1. Susan - Noord Brabant - Uden - afhankelijk van het openbaar vervoer
2. Else - Utrecht - Vleuten - Bijna alles kan, maar ligt wel aan de datum. Ja
3. Esmee - Gelderland - Hoevelaken - Afhankelijk van openbaar vervoer; Midden en NoordHolland prima te bereiken.
4. Mariska - Noord-Brabant - Drunen - auto, kan eventueel mensen op pikken in omgeving Tilburg of Den Bosch
5. Carlijn - Gelderland - Eerbeek - afhankelijk van openbaar vervoer, maar heb er veel voor over.
6. Natalie - Utrecht - Utrecht - Eigenlijk overal wel .
7. Marjolijn - Utrecht - Leusden - Tenzij fietsbaar afhankelijk van mijn ouders.
8. Danique - NoordHolland- Enkhuizen- afhankelijk van OV, heb er ook veel voor over (misschien kan ik ouders lief aan kijken)
9. Murielle - Gelderland - Hoenderloo - Afhankelijk van OV, heb er veel voor over. (3 personen kunnen met mij met 40% korting reizen)
Hypofocus schreef:Ah, topic gevonden en ik ben inmiddels weer lekker op kantoor, op m'n eigen computer...
Super idee van jullie dames!
En voor de mensen die uit Brabant komen en met de trein zouden moeten; ik kan evt. nog wel iemand meenemen in de auto :-P
Uden bijvoorbeeld, is helemaal niet zover omreizen
Ik begrijp dat het een soort van mix moet gaan worden tussen de workshop en de cursus qua theorie/praktijk tijd?
Dus wat minder theorie dan in de workshop, en juist meer praktijktijd, zoals in de cursus?
Citaat:1. Susan - Noord Brabant - Uden - afhankelijk van het openbaar vervoer
2. Else - Utrecht - Vleuten - Bijna alles kan, maar ligt wel aan de datum. Ja
3. Esmee - Gelderland - Hoevelaken - Afhankelijk van openbaar vervoer; Midden en NoordHolland prima te bereiken.
4. Mariska - Noord-Brabant - Drunen - auto, kan eventueel mensen op pikken in omgeving Tilburg of Den Bosch
5. Carlijn - Gelderland - Eerbeek - afhankelijk van openbaar vervoer, maar heb er veel voor over.
6. Natalie - Utrecht - Utrecht - Eigenlijk overal wel .
7. Marjolijn - Utrecht - Leusden - Tenzij fietsbaar afhankelijk van mijn ouders.
8. Danique - NoordHolland- Enkhuizen- afhankelijk van OV, heb er ook veel voor over (misschien kan ik ouders lief aan kijken )
9. Murielle - Gelderland - Hoenderloo - Afhankelijk van OV, heb er veel voor over. (3 personen kunnen met mij met 40% korting reizen)
10. Nikki (Wildwings) - Noord-Holland- Hilversum- Afhankelijk van het OV, mensen kunnen met 40% korting met mij meereizen vanaf Hilversum.