hey,
heb het dus uitgezocht en het wordt niet gedekt, heb me eigen doorlopende reisverzekering gebeld en voor andere op internet gekeken, wordt niet gedekt! (alleen overlijden van hond, kat of paard)
wij hebben allemaal maar 1 paard en zou ook niet met een ander willen, daarbij komt natuurlijk ook nog dat sjimmie er dan niet voor getraind is.
ga er natuurlijk ook vanuit dat niemand iets heeft maar je weet het nooit! vooral omdat we dit al vooruit moeten betalen, zijn we dan echt 250 euro kwijt! vind ik best pittig.
ik heb vandaag eens goed lopen brainstormen en zie wel mogelijkheden in de noord veluwe.
wat me kunnen ook nog een uithoek nemen waar we 2 jaar geleden niet zijn geweest.
heb ook veel nieuwe overnachtingen gevonden die we nog niet kennen, heb er al een paar gemaild waarvan eentje al goed is!
misschien dat we 2 (leuke!) overnachtingen gebruiken van toen.
voor stephanie en charlotte is dat nog steeds een verrassing alleen voor ons niet, nja is dan maar zo! we weten dan wel zeker dat die leuk is!
dus misschien dat we dat maar moeten doen, ik wil het regelen wel op me nemen, als charlotte en stephanie een klein beetje willen helpen!?
wat vinden jullie???