Fjordentrektocht 2009!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fjordentrektocht 2009!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 00:53

ik zie het ook zitten hoor! dus mij heb je ook mee, en ja dat van het aanbetalen dat is dan maar zo en dat begrijp ik nu je het zegt wel. Mijn zus heeft een vriendin die in de paarden zit en die daar in de buurt woont, ik kan anders ook aan haar vragen of ze leuke routes weet van het weekend als dit t niet word.

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:10

oke dan, anet had terug gemailt erover, die stuur ik jou ook wel even door.
dat klinkt wel vertrouwd in ieder geval vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 20:24

Hey dankjewel voor het mailtje, vind het ok wel vertrouwd klinken en ze zal niet zomaar iets doen wat niet kan omdat ze dan geen goede reclame maakt voor haar bedrijf en de diensten die ze levert.

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:49

melanie heb jij t al overlegd?
jullie kunnen ook wel met haar mailen als jullie vragen hebben!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 20:14

heej, ja ik heb t overlegd :)
en ik heb er wel vertrouwen in, het klinkt allemaal superleuk.
ben benieuwd waar we dan heen gaan!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:16

oke dan! sms stephanie er nog even over en dan mail ik haar.
ja wordt nu helemaal een verrassing waar we heen gaan!!!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:18

Hai! beetje stil hier, we moeten toch wat actiever worden hoor!!

ben eens nagegaan hoe het zit met eventueel annuleren als een van onze paarden bijv. kreupel is.
had die vrouw gemailt en die zei dat dat via onze eigen reisverzekering gaat.

dus dat ging ik eens uitzoeken
zover ik dat nu uitgezocht heb wordt dat niet gedekt!
dat is dus ook iets om te overwegen ofdat we het laten regelen ofdat we het zelf regelen en dus niks vooruit hoeven te betalen.

dat is dus best een groot risico, stel er is er 1 kreupel, dan is die zijn geld kwijt en moeten de rest wel door omdat zij anders ook hun geld kwijt zijn.

komt nu toch een hele hoop meer bij kijken als we het laten regelen hea!?

hoe denken jullie hierover?
gerne snel reageren omdat die vrouw natuurlijk ook wil weten waar ze aan toe is.

mochten we dat toch niet willen doen, dat geregelde, dan moeten we het dus nog zelf doen.

nou wordt drenthe moeilijker dan bijvoorbeeld weer de veluwe.
dus dan zouden we nu (voor melanie en mij weer) noord veluwe kunnen pakken.
2 jaar geleden waren we erg vaak verdwaald, dus de meeste ruiterpaden kennen we nog niet haha.

oke hoor het graag van jullie!
tijd begint nu toch wel te dringen wil nog niet alles vol zijn!!!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-09 16:08

heej, hier heb ik totaal nog niet over nagedacht idd..
wij hebben natuurlijk 2 paarden dus eventueel zou ik altijd nog sjimmie mee kunnen nemen, maar ik ga er gewoon vanuit dat Sjors niets heeft.

ja wat mij betreft doen we het gewoon via die mevrouw, want ik heb er nu echt geen tijd voor om het te regelen. maar ik zal het eens navragen bij mijn ouders of hun weten hoe dat zit met het annuleren, en ik zal zaterdag anders even langs het reisbureau gaan (waar ik altijd de verzekering voor de trektocht boek) om dit na te vragen.

we hebben inderdaad nog niet veel van de ruiterpaden in noord-veluwe gezien, haha. maar ik denk wel dat we de leukste overnachtingen daar hebben gehad, dus weet niet of er dan nog veel andere overnachtingen zouden zijn, of dat we dan bij dezelfde uitkomen. (wat denk ik minder leuk is, omdat het dan geen 'verrassing' meer is waar we terecht komen).

(cherish, ik heb je smsje nog net gelezen maar mijn mobiel viel toen uit :( en ben nog de hele dag op stage)

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 19:26

hey,

heb het dus uitgezocht en het wordt niet gedekt, heb me eigen doorlopende reisverzekering gebeld en voor andere op internet gekeken, wordt niet gedekt! (alleen overlijden van hond, kat of paard)

wij hebben allemaal maar 1 paard en zou ook niet met een ander willen, daarbij komt natuurlijk ook nog dat sjimmie er dan niet voor getraind is.
ga er natuurlijk ook vanuit dat niemand iets heeft maar je weet het nooit! vooral omdat we dit al vooruit moeten betalen, zijn we dan echt 250 euro kwijt! vind ik best pittig.

ik heb vandaag eens goed lopen brainstormen en zie wel mogelijkheden in de noord veluwe.
wat me kunnen ook nog een uithoek nemen waar we 2 jaar geleden niet zijn geweest.
heb ook veel nieuwe overnachtingen gevonden die we nog niet kennen, heb er al een paar gemaild waarvan eentje al goed is!
misschien dat we 2 (leuke!) overnachtingen gebruiken van toen.
voor stephanie en charlotte is dat nog steeds een verrassing alleen voor ons niet, nja is dan maar zo! we weten dan wel zeker dat die leuk is!

dus misschien dat we dat maar moeten doen, ik wil het regelen wel op me nemen, als charlotte en stephanie een klein beetje willen helpen!?

wat vinden jullie???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 22:26

Heey meiden,
Ik wil wel mee helpen met regelen, Ik heb 2 leuke sites gevonden die mogelijk kunnen zijn voor onze route.
Ik vind het overigens prima om het zo te doen.
http://www.den-haspel.nl/
http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/ (misschien als begin punt dat we via putten naar hardewijk gaan en dan met de klok mee omhoog) Dus we gaan bovenin de veluwe dit keer rijden? Misschien is het idd evengoed leuk een stukje park te doen.
Ik vond Otterlo erg leuk vorig jaar! Zoiets zou wel erg leuk zijn weer als afsluiting! Oe krijg er alweer helemaal zin in!
Misschien is het ook een idee om als we iets afspreken bij een overnachting om dan gelijk te vragen of ze een kaart voor ons willen regelen van het gebied en waar we naartoe gaan.
Nou doei!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 15:01

heej, pfoe ik vind het nog al wat om het nu zelf nog te gaan regelen, had me helemaal voorgenomen om het lekker te laten doen :P
maar stel dat er een kreupel wordt als we het zelf regelen, wat wil je dan doen, alles afzeggen??
maar ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat er dan precies eentje kreupel wordt, sjors is gelukkig ook nog nooit kreupel geweest of whatever.

ik weet het nog niet echt met noord veluwe, we hebben toch wel al veel gezien daar, leek me zo leuk om ergens anders naartoe te gaan!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 15:06

ik ga nog wel even aan mijn verzekering vragen hoe dat zit.

pfoe, ik weet t nu allemaal ff niet meer!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:11

even stemmen!

zitten veel overnachtingen vol op de veluwe dus denk dat we het gewoon via die vrouw moeten doen!

wie stemt voor???
stephanie vind t goed, ik ook.
melanie volgens mij dus ook.
charlotte???

moet het haar snel melden!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 21:22

ja dat dacht ik idd al, vorig jaar gingen we al in december beginnen met boeken, en zelfs toen was het al super vol!
maar ik vind het goed om het gewoon te doen via die vrouw.
ik zal nog even bij mijn verzekering na gaan hoe dat zit met het kreupel worden enzo, het kan nog eens verschillen per verzekering. maar aan de andere kant; we gaan er toch gewoon van uit dat alles goed gaat?!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-09 21:23

maar we moeten het dan zeker snel aan die mevrouw laten weten, want anders dan kan dat ook niet meer straks!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:38

ja inderdaad daar moeten we inderdaad gewoon van uitgaan.
maar omdat ik dat zeg maar zo regel ben ik bang dat misschien een van jullie paardjes dat gebeurd en dat het dan niet geannuleerd kan worden en ik de l#l ben (oftewel voel) omdat ik het geregeld heb.

maarja nu weten jullie dat dus en moet ik me niet zo druk maken.!!

alleen even toestemming van charlotte en dan mail ik haar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:35

Nou heb net gesmst dat t goed is:D hoop dat ie een beetje op tijd binnen is zodat je die mevrouw kunt mailen. Stel er word 1 van ons kreupel, ja dat kan gebeuren maar dan is dat natuurlijk niet jouw schuld!

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:55

oke dan, snapte je wel beetje mijn punt, ik zou me dan wel beetje banketstaaf voelen.

heb haar zojuist gemaild!

komt helemaal goed!!!

fijn dat we eruit zijn!!!

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 11:45

ja ik snap dat ook wel cherish, maar dat was vorig jaar ook hetzelfde: als iemand opeens afzegd of er wordt een paard kreupel dan hadden wij t ook moeten betalen van die overnachtingen, want je betaald altijd voor een huisje, en niet per persoon. dat is altijd wat lastig, maar we komen er zo wel uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:09

ja dat snap ik ook wel hoor Cherish, we nemen het jou iig niet kwalijk als je iets gebeurt.Ik vind het ook fijn dat we eruit zijn, en ben benieuwt hoe de trektocht dit jaar eruit komt te zien! Wel spannend zo! Nu komen we dit keer met zijn allen in een vreemde omgeving! Hoe zit het nu met je zadel cherish? Is het al helemaal goed gekomen? En heb je die andere al kunnen verkopen? Ik heb mijn kieffer nog steeds.

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:55

heej!

oke dan!
ja is wel spannend, helemaal nieuwe omgeving!
heb nu een dressuurzadel. lijkt goed te liggen maar komt binnenkort nog een zadelmaker bij omdat ik het zeker wil weten! hoop dat ik daarmee de trektocht kan rijden, wil heel stiekem eigenlijk wel een barefoot nevada voor de trektocht! heel stiekem, dus wie weet.
met dressuur is dit zadel toch echt wel beter!

nee heb me barefoot nog niet verkocht! en met wintec ook niet!!
echt balen, maar ik wil gewoon niet te ver in de prijs zakken omdat ik weet dat ze het waard zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:03

heee,
Fijn dat je nu wel een fijn zadel hebt.
De barefoot nevada is ook heel mooi, ja!
Ik heb hetzelfde verhaal mijn kieffer gaat ook niet in prijs omlaag omdat ik weet dat hij het waard is;)

sjorsias

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 15:46

ja zeker super spannend om nu naar drenthe te gaan!
is alles nu geregeld met de mevrouw?
en op welke dag gaan we nu weg en wanneer komen we terug?

hoe gaat het met lin voor de kar cherish?

heb volgende week zondag alweer eerste cross!!

zullen we nog een keer afspreken voor de trektocht om wat leuks te gaan doen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:06

Goed idee! Zelf vond ik Amsterdam goed te doen met de trein, wat vinden jullie? Zullen we kijken voor daar weer en dan iets leuks?

cherish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:09

Hey!!!

zo net terug van wintersport!! echt geweldig!!!!! zijn jullie btw wel eens op wintersport geweest??

gaat goed met de kar, lin vind het ook heel erg leuk!!

was vandaag een zadelmaker voor de zekerheid naar me zadel wezen kijken en wat aangepast dus die ligt nu goed en net voor de trektocht komt hij nog een keertje checken!

anet is druk voor ons bezig en laat dan haar plan zien, dan kunnen wij eventueel nog wat laten veranderen ofzo, ze probeert 7 nachten anders 6, zodra we t er mee eens zijn boekt ze het betalen wij aan en boekt zij definitief!

spannend weer een cross! alles goed verder? ook met bob?

ook met charlotte?

leuk om wat af te spreken!! wat gaan we doen dan??? in mei is er een paardenbeurs in s hertogenbosch misschien kunnen we daar met zn alle heen??? horsexpo heet die.