Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Wij komen met meerdere katten trouwens: een jonge blauwe dekkater, een browntabby poes en drie kittens. Zijn helaas te oud om als nest gekeurd te worden maar doen mee in de categorie 3 tot 6 mnd. Zal mij benieuwen wat de tabby poes gaat doen.Vorige keer kreeg ze een U1. En liet daarmee een langsteich kat achter zich. Ja had dat vrouwtje van die poes moeten zien kijken. Vind het wel jammer dat je zo lang aanwezig moet blijven. Wij zijn er morgen vanaf 7 uur al. Betekent dat ik me om 6 uur moet melden bij de fokker
. 
Ach en de eerste kitten is het ook niet hoor. Kan bijna een eigen cattery beginnen
Heb er namelijk naast die uk die morgen komt nog 9 zitten: twee huistuinkeuken-katten, een mix britse korthaar x maine coon, een heilige birmaan, twee blauwe russen, een twijfelrus (heeft namelijk gele ogen en is 6 jaar) en nog twee maine coons. Bijna allemaal dames en een gecastreerde blauwe rus. Heb ze op 2 na allemaal als kitten gekregen. Mijn ervaring is dat kittens meestal snel in de groep worden opgenomen. Twijfel er niet aan dat het met Sienna ook zal gebeuren. Dat is de kitten die ik morgen krijg. 

( ik zat ook in vak Q)
) dag gehad, waarbij madam redelijk evil was. 
LovingTweety schreef:Erg jammer dat ik dit topic nu pas zie. Wij hebben een kruising main coon, niets om te mogen showen iig, maar vind het wel heel gaaf om katten zo te zien. Was het ook voor 'buitenstaanders/bezoekers'?

. Ach ja heb nu eenmaal een classic type en geen langsteichtype.