EmptyWords schreef:[/quote]Mloes schreef:
Rustige rit:
Eline
Naomi
Ruige rit:
Martine
Marloes
Elaine (als ik met iemand mee kan rijden (paard ook) zou dat fijn zijn, anders meot ik een paard huren (en misschien ook meerijden?)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EmptyWords schreef:[/quote]Mloes schreef:
Rustige rit:
Eline
Naomi
Ruige rit:
Martine
Marloes
Elaine (als ik met iemand mee kan rijden (paard ook) zou dat fijn zijn, anders meot ik een paard huren (en misschien ook meerijden?)
Als ik het maar optijd weet..
Mloes schreef:Rustige rit:
Eline
Elien
Naomi
Ruige rit:
Martine
Marloes
Mloes schreef:Rustige rit:
Eline
Elien
Naomi
Ruige rit:
Martine
Marloes
Shelly

shelltje schreef:Mloes schreef:Rustige rit:
Eline
Elien
Naomi
Anouk (Mits paard niet teveel hinder heeft van dracht)
Ruige rit:
Martine
Marloes
Shelly

_Martine_ schreef:Marjoow; Ik denk niet dat je daar paarden kan huren. Dat zou je anders even uit moeten zoeken.
maar een galopje vind ik altijd wel ff leuk....LadyF schreef:_Martine_ schreef:Marjoow; Ik denk niet dat je daar paarden kan huren. Dat zou je anders even uit moeten zoeken.
Ik heb wel een eigen paardje hoor
?
Degene die voor jou gepost heeft, heet Marjoow
_Martine_ schreef:Hahaha, MarjoleinDegene die voor jou gepost heeft, heet Marjoow
Hihi oops, nu zie ik het ook
Sorry!