Als er iemand beperkt in tijd is, ben ik het wel he Ben blij dat Rene met de kerst twee weken vrij heeft. Heb ik eindelijk weer wat tijd voor mezelf. Plus dat ook wij nog het een en ander gepland hebben staan in de vakantie (o.a. musical Tarzan en musical Suske & Wiske).
Ik heb het net aan Jos gevraagd en ik mag alle knollies gebruiken die ik wil En Mist --> Jos vindt het te gevaarlijk om Daisy mee te laten gaan, dus je kan, als je wilt, gewoon op Go (Zeg het maar niet tegen Daisy, ze wil heel graag mee en ik vind het ook zo l*llig om nee te zeggen )
Naal & Hil: Trailer heb ik, alleen geen auto die hem mag trekken. Als jullie een auto kunnen lenen kan 'k jullie ook ophalen bij boot. Of ik moet m'n moeder heel lief aankijken, maar die durft weer niet in mijn auto te rijden, dus dat zal een nee worden
een auto krijg ik niet geregeld, maar ikzelf vind het niet erg om het te rijden zéker niet als hil bij mij afgezet wordt dan hobbelen wij op 't gemakkie jullie kant op
Dids en Nien hebben allebei een goede conditie, dus dat scheelt
Maar is het de bedoeling om naar de Pannenhoef te gaan of naar de Rucphense Hei? Anders zouden we op de Oosteindseweg o.i.d. af kunnen spreken, dan hoeven jullie dat stuk niet terug te rijden.
rucphense hei is té ver denk ik... moet wel haalbaar blijven ivm het uur terugrijden ook nog (en als hil hierheen moet komen, nien laaien enzo ook niet te vroeg ) oosteindseweg? help me? ik kom de koekoek uit, of het muizenstraatje? of die lange rechtdoorgaandeweg die over de beek gaat en dan recht de pannehoef in?
Die ja Bij Lazeroms links, langs die boerderij waar ze groentes verkopen en dan recht de Pannenhoef in... De groenstraat komt er ook op uit. Dan zouden we bij de parkeerplaats (de Lokkerberg, bij die slagboom) kunnen verzamelen, dan zit je in 2 minuten in het bos
ja die parkeerplaats vind ik een goed plan rijd alleen niet via lazeroms, lange rechte weg waar ze hard rijden, pak 'm de zundertseweg op, en dan de muizenstraat rechts in, zandpad in, en lekker slingeren hebben we al een leuk afwisselend stukje alleen ff kijken hoe lang we erover doen... of k bel jou als we halverwege zijn ofzo, bedoel, jij bent daar zo?
ik ben overigens voor galop-loos, de groep is me te groot daarvoor!
dus als ik zo halverwege eens bel (halverwege muizenstraat) dan kunnen jullie dan de boel oppakken daar? wil wel vnl stappen, de dag zal lang genoeg zijn