Geweldig om te kijken, ik hou er wel van om hem te zien les geven, de mooie anda's weer even te bewonderen.
Zou er voor mij een mogelijkheid zijn om mijn zadel daar aan te bieden? Heb in middels een ander zadel en van deze wil ik af, nog nieuw en Inge zwijgt in alle toonaarden over een deal het terug te nemen, immers het zael heeft nooit gepast. Hebben jullie een adres voor mij van de organisatie of van de vereniging zodat ik ze kan benaderen om een advertentie te zetten?
Lobke als het daar rustig is kan ze wel op de trailer zelfs met hooinet ondertussen Dus dat kan ik die dag nog wel zien (en ook hoe rustig ze zal zijn, hoewel dat meestal geen probleem is)
Beste deelnemeers, mijn zus kan eventueel komen om een fotoreportage te maken van elke ruiter. Indien iedereen een cd-rom wil met zijn foto's (ong. 20-30), is ze bereidt het te doen voor 70€ + een colatje. (iedereen inbegrepen en sfeerbeelden) Zijn er mensen die hiervoor interesse hebben????
Euh, ze heeft ervaring in het trekken van paarden. Ze gaat al 2 jaar mee op wedstrijd. De tweede topic die ik geopend heb met zaphira, zijn foto's die daar getrokken zijn. Zal een zoeken.
Ik heb ook besloten om de pistehuur en de eerste "tournée" voor de ruiters en lesgever op mij te nemen. Gezien ik geen vervoerskosten heb, lijkt mij dit eerlijk ten opzichte van jullie.
Uit jouw reactie leid ik af dat ik jou of je zus met mijn vraag beledig Nathalie, maar dat is niet de bedoeling. Ik vind het gewoon logisch dat als ik betaal voor foto's, ik eerst het portfolio kan inkijken van die persoon. Ik heb namelijk al enkele reportages van Licor waar ik heel erg blij mee ben en waar ik niets voor heb moeten betalen, vandaar de vraag. Ik zou dan ook eerder voorstellen dat we optioneel achteraf foto's van haar kunnen kopen als we dat zouden wensen. Verder is dit uiteraard geheel mijn standpunt en daarom niet dat van de overige deelnemers.
Wel heel erg lief hoor, jouw aanbod om te trakteren!!
Amaai zoveel toeschouwers ik krijg ook al plankenkoorts. Ik wil ook best wel vroeg rijden aangezien het voor mij ook niet ver is. Maar Lobke je zou voor mij wel moeten vertalen als je dan al daar bent. Ik kan wel engels maar die paardentermen dat is nog iets anders. Het gaat een gezellig dagje worden volgens mij, ik heb er al zin in.
Ik stel voor dat we gewoon hier een lijstje zetten met de paardentermen, iedereen kan toch wel basis-engels neem ik aan en ik denk dat het onrealistisch en behoorlijk onhandig is om alles te vertalen. Denk dat dat je les gewoon ook heel wat minder nuttig maakt, de helft van de tijd moet je dan gewoon zitten wachten op vertaling en dan kan David niet meer echt op het moment zelf een tip geven als er een probleem is of hij een aanwijzing geeft omdat het dan nog vertaald moet worden... Of ben ik de enige die daar een probleem in ziet?
David heeft gedurende zijn vele lesdagen in Nederland en België overigens al heel wat Nederlands onder de knie, dus hij kan je vast wel duidelijk maken wat hij bedoelt.
LIJSTJE: stap = walk draf = trot galop = canter wijken = leg yielding schouder binnenwaarts = shoulder in appuyement = travers travers = travers keertwending = pirouette volte = circle teugels = reins binnenteugel = inside rein buitenteugel = outside rein stijgbeugel = stirrup bit = bit zadel = saddle hoofdstel = bridle
Wat willen jullie nog weten?
Vermoedelijk ben ik er wel al vanaf de eerste les, ik ben immers de organisator Uren worden nog meegedeeld zoals gezegd, ik zie David de 29ste.
Euhm als je gewoon aan hem wilt uitleggen waar ik bij Verdiene mee vastloop kan ik me voor de rest wel zelf behelpen denk ik, Engels begrijpen lukt wel, maar volle zinnen maken ahum Of wil hij de probs op voorhand niet weten en je gewoon zien rijden?
Seg Titsia, dat mag je dan eerst aan mij uitleggen en dan zal ik het vertellen want ik ga dat niet voor jou bepalen Niet te druk maken mensen, komt allemaal goed, haha!
Heb je een A4'tje bij de hand belangrijkste punten bij ons zijn: nog niet deftig aan het been, niet loslaten, SB lukt me niet net als wijken (maar dan vooral het aanvoelen van mezelf) hmm eigenlijk zou ik best eens naar een les gaan kijken van hem dan heb ik al een idee hoe hij lesgeeft, aaaaaaaaaaah zenuwen
Nee hoor, ben niet beledigd. Maar ik ken dat, kom maar af en uiteindelijk koopt niemand een cd-rom. Dus als er hier geen vraag naar is, komt ze niet. Zij moet er ook voor vrij nemen en van leuven komen. Ik dacht alleen, nu is het mss een goed moment om mooie foto's te hebben.