GHVJ-ers moeten nodig weer eens meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Anne_x

Re: GHVJ-ers moeten nodig weer eens meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:50

denk dat we dan nu t beste amersfoort of utrecht kunnen doen dan. We hebben nu al 2 keer zwolle gedaan.
Tuurlijk wil ik ook dat iris erbij kan zijn maar anders kunnen de mensen uit t westen en zuiden nooit komen.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:56

Ja precies, doen 'we' toch een andere keer weer Zwolle? De mensen die bij Zwolle kunnen komen, hebben nu 2 meeting-kansen gehad, als ik héél eerlijk en een beetje egoïstisch mag zijn, vind ik dat het nu inderdaad wel een keer leuk is om de zuider- en westerlingen naar een meeting te laten komen Tong uitsteken

Of degenen die persé in Zwolle willen, openen weer een nieuw topic Haha!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:56

ik zet mezelf gewoon nog niet op de lijst, ik weet totaal niet of mijn financien het toe laten, zelfs niet met korting, daarbij kom ik dus ook echt niet naar zwolle, utrecht of amersfoort gaat nog maar zwolle vind ik gewoon echt te ver en eerlijk is eeriljk daar is 2x meeting geweest. zoals ik al eerder zei, ik denk niet dat we ooit compleet kunnen meeten tenzij we ergens een weekend/midweek op een park gaan zitten met zijn allen Clown

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:37

Enne, voor degenen met OV, jullie mogen ook op vrijdagavond al komen hoor! Haha! Scheelt weer n hoop geld. De rest mag natuurlijk ook al op vrijdag komen!

Vinden jullie t leuk om evt met mij mee te gaan naar de kerk @ Amsterdam. Retourtje is 9,30 met korting.
T zal voor jullie wel heel anders zijn dan een andere kerkdienst, maar misschien vind je t leuk/interessant, misschien lijkt t je 3 keer niks. Kan allebei natuurlijk. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 00:10

Euhm, de 'tweede meeting' zwolle was maar met 3 mensen hoor, kan aan mij liggen maar dat is nou niet echt een big meeting..

maar goed, laat maar zitten Doei, doei

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 00:29

Volgende meeting weer in Zwolle of omgeving dan?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 08:42

Ier schreef:
Euhm, de 'tweede meeting' zwolle was maar met 3 mensen hoor, kan aan mij liggen maar dat is nou niet echt een big meeting..

maar goed, laat maar zitten Doei, doei

Omdat alle andere mensen uit het westen en het zuiden daar niet konden komen Clown

Ja, het spijt me, maar het is het een of het ander. En aangezien er dus al 2x een meeting in Zwolle is geweest, en -voor zover ik weet- nog nooit een in Amersfoort, lijkt het me enigszins logisch dat we nu een keer dáárvoor gaan?

Als we de 'zwollebokkers' hadden geheten, had ik het probleem gesnapt, maar nu vraag ik me echt af waar de kronkel in mijn hersens dan zit dat ik zo denk...

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 10:05

Ik vind Utrecht of Amersfoort ofzo ook prima hoor Ja .
Iris, ik heb OV dus je kan met korting meereizen als je wilt? Lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 11:14

Komen jullie dan over zwolle manon? Lachen

Ik snap iris haar gedachten heel goed! Ja het is al 1 keer eerder in zwolle geweest dus? Het kost voor ons nu net zo veel geld al voor jullie als jullie naar zwolle komen. Maar goed een keer amersfoord vind ik ook geen probleem!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:09

Myukii schreef:
Omdat alle andere mensen uit het westen en het zuiden daar niet konden komen Clown

Nee omdat allemaal mensen op het laatste moment afhaakte.

maar goed, ik trek me terug uit dit topic.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:06

paix schreef:
Komen jullie dan over zwolle manon? Lachen

Ik snap iris haar gedachten heel goed! Ja het is al 1 keer eerder in zwolle geweest dus? Het kost voor ons nu net zo veel geld al voor jullie als jullie naar zwolle komen. Maar goed een keer amersfoord vind ik ook geen probleem!

nee maar je zou dan vanaf nunspeet met korting mee kunnen reizen. Scheelt ook weer een hoop (moet je dus wel even 2 kaartjes kopen Clown)

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:15

Utrecht en Amersfoort zijn voor mij allebei nog wel redelijk te bereiken. Ik zal dan in ieder geval geen weekend komen maar alleen een dag, ik denk dat dat ook wel genoeg is.. Ik ben bang dat het anders 'teveel' wordt.

Ier, waar ik wel benieuwd naar ben, hoeveel gaat het voor jou dan kosten? Kunnen je ouders je niet naar bijv Zwolle brengen ofzo? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:23

Ik zou van m'n ouders al niet eens naar Amersfoort mogen, al helemaal niet voor een meeting. Dus brengen doen ze dan zeker niet.
Daarbij kost het dik 30 euro, en dat kan ik gewoon niet missen.
+ dat ik meer dan twee uur onderweg ben om van de tijd tussen het overstappen nog maar niet te spreken.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:24

ik snap t heel goed ier, vind t ook erg jammer. Maar t is gewoon wel zo eerlijk om t nu ergens anders te doen. De vorige keer was t ook zwolle en toen was je er niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:25

x_Anne_x schreef:
ik snap t heel goed ier, vind t ook erg jammer. Maar t is gewoon wel zo eerlijk om t nu ergens anders te doen. De vorige keer was t ook zwolle en toen was je er niet.

Klopt, want toen kon ik niet meer.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 13:44

Geeft ook helemaal niet Ier, jammer dat je toen niet kon Lachen

Maar ik vind het niet meer dan logisch dat de meeting deze keer wat zuidelijk is Knipoog Ik kom dan waarschijnlijk ook niet, maar ach, volgende keer beter Haha! en 't is idd al twee keer in Zwolle geweest.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 15:49

Ik zou doodgraag mee willen. Maar naar Zwolle is voor mij gewoon echt de max. Het is al zo'n 20 euro naar Zwolle, dus naar Amersfoort is echt te ver.

Maar zoals gezegd, ik was er de vorige keer al bij. En nu moeten de GHVJ'ers maar eens wat westelijker meeten, zodat de rest ook mee kan.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 16:47

JENNx schreef:
Ik zou doodgraag mee willen. Maar naar Zwolle is voor mij gewoon echt de max. Het is al zo'n 20 euro naar Zwolle, dus naar Amersfoort is echt te ver.

Maar zoals gezegd, ik was er de vorige keer al bij. En nu moeten de GHVJ'ers maar eens wat westelijker meeten, zodat de rest ook mee kan.

Heb je geen kortingskaart dan? En vanaf Zwolle kun je wel met iemand met korting meereizen denk ik.

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:24

We doen gewoon een GHVJ-tour en dan heul Nederland door Haha!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:38

ik stem voor Vork Huilen van het lachen

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 17:39

of gewoon met zn allen naar iets van een concert of bijeenkomst gaan ofzo dan heeft iedereen er misschien iets meer voor over.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 18:43

Ik denk dat we anders gewoon een keer ergens een weekendje ofzo moeten organiseren. Want voor een dag wil en kan ik niet even naar Amersfoort ofzo. Net zoals Jetje zegt.

En daarnaast, je kunt niet overal heen en je kunt ook niet altijd maar weer meedoen.... Dus dan geldt dat dit keer voor mij ook.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:17

JENNx schreef:
Ik denk dat we anders gewoon een keer ergens een weekendje ofzo moeten organiseren. Want voor een dag wil en kan ik niet even naar Amersfoort ofzo. Net zoals Jetje zegt.

En daarnaast, je kunt niet overal heen en je kunt ook niet altijd maar weer meedoen.... Dus dan geldt dat dit keer voor mij ook.

Weekend kan bij mij.
En kan heel misschien nog wel een prive-optreden regelen ook. Knipoog
Van Jonathan.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 19:19

Maar een weekend! Ik weet gewoon 100% zeker dat heel veel daar niet heen mogen hoe leuk het ook klinkt! Lachen.

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:20

Ik ben te vertrouwen, ouders mogen me ook bellen hoor!