Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ier schreef:Euhm, de 'tweede meeting' zwolle was maar met 3 mensen hoor, kan aan mij liggen maar dat is nou niet echt een big meeting..
maar goed, laat maar zitten
Myukii schreef:Omdat alle andere mensen uit het westen en het zuiden daar niet konden komen
paix schreef:Komen jullie dan over zwolle manon?
Ik snap iris haar gedachten heel goed! Ja het is al 1 keer eerder in zwolle geweest dus? Het kost voor ons nu net zo veel geld al voor jullie als jullie naar zwolle komen. Maar goed een keer amersfoord vind ik ook geen probleem!
x_Anne_x schreef:ik snap t heel goed ier, vind t ook erg jammer. Maar t is gewoon wel zo eerlijk om t nu ergens anders te doen. De vorige keer was t ook zwolle en toen was je er niet.
JENNx schreef:Ik zou doodgraag mee willen. Maar naar Zwolle is voor mij gewoon echt de max. Het is al zo'n 20 euro naar Zwolle, dus naar Amersfoort is echt te ver.
Maar zoals gezegd, ik was er de vorige keer al bij. En nu moeten de GHVJ'ers maar eens wat westelijker meeten, zodat de rest ook mee kan.
JENNx schreef:Ik denk dat we anders gewoon een keer ergens een weekendje ofzo moeten organiseren. Want voor een dag wil en kan ik niet even naar Amersfoort ofzo. Net zoals Jetje zegt.
En daarnaast, je kunt niet overal heen en je kunt ook niet altijd maar weer meedoen.... Dus dan geldt dat dit keer voor mij ook.