LindaLinda schreef:Je kan beter aan de anderen kant parkeren mss, het bos is daar groter en daar heb je ook een waterplasIk weet niet of ik vervoer heb dus laat het nog even open.
bij surae ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LindaLinda schreef:Je kan beter aan de anderen kant parkeren mss, het bos is daar groter en daar heb je ook een waterplasIk weet niet of ik vervoer heb dus laat het nog even open.
vallyke_91 schreef:maar als we de 27e gaan dan kan je wel meezet je op de lijst en dat je alleen de 27e kan
Toch?
Misterylady schreef:vallyke_91 schreef:maar als we de 27e gaan dan kan je wel meezet je op de lijst en dat je alleen de 27e kan
Toch?
Nee want zondag is het de 28ste. Dan kan ik niet.
Peachy schreef:huh de weg versteken?Daar liggen toch akkervelden?
Waar ik trouwens tegenaan loop in het bos dat veel paden wel geschikt zijn voor ruiters maar niet voor menners. Zeker net voor tweespan en met name de "doorgangen".
Peachy schreef:Maar als je bv alleen rijd (wat ik heel vaak doe) dan stuit ik op doorgangen die of te smal zijn of het is een hek wat je zonder hulp absoluut niet open krijgt.
Ik heb trouwens wel "maar" shetters he dus niet een al te zware route graag
sammykuh schreef:Peachy schreef:Maar als je bv alleen rijd (wat ik heel vaak doe) dan stuit ik op doorgangen die of te smal zijn of het is een hek wat je zonder hulp absoluut niet open krijgt.
Ik heb trouwens wel "maar" shetters he dus niet een al te zware route graag
word geen route gezet ben er al 9 jaar niet meer geweest marianne die mee gaat weet misschien wel wat routes.
Maar mijn idee was gewoon rijden en kijken wel waar we allemaal langs kunnen enz er zijn genoeg mensen bij die hekken kunnen openen of wat dan ook.
sammykuh schreef:vallyke_91 schreef:maar als we de 27e gaan dan kan je wel meezet je op de lijst en dat je alleen de 27e kan
Toch?
Nee want zondag is het de 28ste. Dan kan ik niet.
bic zij dat 27 en 21 op zondag vielen BIC !!!
happyhorse schreef:Hoeveel personen op de kar kunnen ligt eraan welke kar ik meeneem![]()
Maar als er paarden mee gaan vanaf mijn stal onder zadel ga ook mee onder zadel.