Is het trouwens in een binnenbak vanwege het weer in december?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharoontje schreef:Danique ; een beetje hard kan wel ja, maar niet te hard, omdat mijn pony een jaar terug een peesprobleem heeft gehad en vandaar dat ik gewoon iets voorzichtiger benMaar ik zie wel hoe het weer op die dag is, dan loer ik wel even naar het weerbericht en als ik denk van no way, dan laat ik paardje lekker op stal of in weiland staan
Assepoetster schreef:En anders moeten we toch eens informeren hoeveel het gaat kosten om bij de manege in Bathmen de boel af te huren?
sharoontje schreef:ja je moet natuurlijk met dressuur wel in het zwart wit maar ...die f proeven zijn inpreciepe het zelfde alleen dan heel iets anders maar er worden op stal f proeven voor gelezen ivm met de jury die heeft allemaal die f proeven en dus was dat handiger maar b staat volgens mij gelijk met f3 proef ( dit weet ik niet helemaal zeker )Ik wacht nog even de reactie van Carlijn af ivm de trailerAls ik heb gehoort van hoe en wat kan ik je wel een pb sturen met de naam etc
Dus je kan ook gewoon een Bproefje rijden inplaats een Fproef van de FNRS? En moet je in wedstrijdkleren komen ofniet, ivm het regelen van een jasje evt
01_Mexxlover schreef:sharoontje schreef:ja je moet natuurlijk met dressuur wel in het zwart wit maar ...die f proeven zijn inpreciepe het zelfde alleen dan heel iets anders maar er worden op stal f proeven voor gelezen ivm met de jury die heeft allemaal die f proeven en dus was dat handiger maar b staat volgens mij gelijk met f3 proef ( dit weet ik niet helemaal zeker )Ik wacht nog even de reactie van Carlijn af ivm de trailerAls ik heb gehoort van hoe en wat kan ik je wel een pb sturen met de naam etc
Dus je kan ook gewoon een Bproefje rijden inplaats een Fproef van de FNRS? En moet je in wedstrijdkleren komen ofniet, ivm het regelen van een jasje evt