ik denk dat de penny's in de vorige topics genoeg op hun kop hebben gehad, toen heb ik samen met een mod de beginpost aangepast,
er waren er een paar die maar door bleven gaan, die zijn hard aangepakt, en wie er nu nog durft te sielug-en, die krijgt meteen een uitbrander van de mods
nou marietje is helemaal blij dr stress dagen op school zijn voorbij. NU alleen de stressdagen op werk nog. De week dat we naar het slachthuis gaan moet ik hier verhuizen. Helaas is marietje de l.u.l en moet ze alle logistieke dingen van de verhuizign regelen, omdat marietje de enige is die weet hoe het precies allemaal moet komen te hangen
Maar nog een leuk nieuwtje:
MARIETJE GAAT VANMIDDAG HAAR TICKETS BOEKEN! Marietje gaat 3 weken naar thailand om haar vriendje dan "optehalen" Hij gaat 3 maanden, en ik kom hem de laatste 3 weken opzoeken!
hmm... of het lekker wordt weet ik nog niet... het wordt 2 weken afzien.... 1 week ( eerste 3 en laatste 3 dagen) hotel. 2 weken backpacken.... niet kunnen douchen, wassen met een washandje, de heledag lopen ect ect ect
Tis zo raar dat er twee zijn die luisteren naar de naam Marie, ik denk steeds dat de boodschappen die hier staan voor mij zijn..... Dat is vast een restant van mijn Remiecomplex, ik denk niet dat ik alleen op de wereld ben, maar wel dat ik dè Marie ben. De enige....
marie-jose is ook al een afkorting... ik heet Maria Josephina ..... Sommige namen vind ik verschrikkelijk, die doen me denken aan mensen die ik minder aardig vind.
Bregje vind ik een leuke naam, omdat jij tof wijf bent. Zelfde voor Grietje, ik heb een onwijs leuke collega die zo heet.
Danielle, Marjolein, Linda, Peter, Kevin, Marcel. Stuk voor stuk namen hoe ik mijn kids nooit zou noemen!
Edit: het eerste vriendje vanmn zusje zalik ook nooit vergeten: Basjan-Boudewijn Robert Kees Maria HendriX (ja! Hendrix met een X) Als zn moeder naar ons huis belde werd er niet naar Basjan of Basjan-Boudewijn gevraagd, nee zn volle naam.
Laatst kam ik em tegen (maand of 5 geleden) en toen zei die: maar voor vrienden heet ik Boudie
Blegggggg Dan ben ik nog gezegend met mn Maria Josephina Elvira
Laatst bijgewerkt door Mri op 18-01-08 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt