nee ik ben nog niet z`n actieve bokker maar dat komt omdat ik er helemaal niets van snapte haha bianca heeft me gisteren een beetje geholpen wan tik kon nog niet eens reageren:S haha maar als t goed is kom ik nog een keertje voor matthijs zijn paardjes maar een preciese datum die is er nog niet maar in maart kom ik sowieso
nou...ik snap het ook best hoor.. sommige van jullie kennen roon al wel btje... majah..niet iedereen he... heb t met m ook over gehad hoor... hij snapte het ook best... hij is nie moeilijk...ikkuh wel...jullie mogen m nie pikken als we mogen blijven slapen.. *bloos*
nou wat denk iedereen wel niet van jou roon bic haha ik heb hem gezien maar zie er niets verkeerds in hoor en na deze verrassing van bic zal hij het echt niet elders zoeken
ik denk dan even vanuit hilde's moeder... stel hij is wel zo'n raar figuur (kweet datie het niet is, teminste, zo zietie er niet uit op die fotos ) en er gebeurt wat... dan is het wel haar schuld...
drm , en we willen zoiezo niet hebben dat er mensjes zijn..jong of oud..die onrustig zijn... het is ook best byzonder dat roon meekomt..ik heb nog niet veel wederhelften gezien met meetings enzo.. dus lijkt raar he.. en hilde dr mam is goeie mams he..als ze het zo besluit.. en vanuit ons 2tjes geen probleem hoor...
kost ons extra op en neer breda...maar das niet zo erg... moet wel mn pownei achterlaten..dat vind ik erg eng... en alleen slapen kan ik niet...vreselijkkkkk
dus misschien regelen we t zo dat we 1 dag komen... of brees mee op en neer nemen... we zien wel ffies.. misschien heb hilde dr mams nog een andere oplossing... wie zal t zeggen he