Hmmm das wel irri... tot nu toe zijn we nog niet met z'n 12en. Anders even mailen zodra we boven de 9 zitten? Neem aan dat het eigenlijk wel zou moeten kunnen, gezien er ook 12 persoonskamers zijn...
Ja idd, dan moeten we gewoon mailen En desnoods boeken we dan 2x6, maar dan wel een begeleidend schrijven erbij dat die 2x6 bij elkaar op de kamer moeten
Ik heb trouwens er ook geen problemen mee sronnie!
Nou, je moet wel geld overmaken naar Jenn, misschien dat een paar nog moeten sparen, ik moet eerst ook nog even vragen of ik dat bedrag van mijn spaarrek mag halen...heb ik vorig jaar wel gedaan maar ik weet niet of het nog een keer mag...
Nee, eten zit daar niet bij Eten kwam incl alle lunches en ontbijt en 1 avondmaaltijd op 92 euro Maar dat klopte niet, dus dat moet even opnieuw worden uitgerekend omdat we geen lunches nemen
Oja, dat is waar. Voor mij hoeft de lunch niet. Vond het niet zo lekker. Als we zorgen dat we genoeg eten inslaan bij de Spar om evnetueel 's middags wat te maken moet het ook lukken.
Avondeten, we eten sowieso de eerste avond natuurlijk mee met het 3 gangendinner. 1x mee eten: €12.22 2x = €24.44 3x= €36.66 4x= €48.88 5x= €61.10 6x= €73.32 7x= €85.54 8x= €97.76 9x= €109.98
Kortom, we kunnen het zo duur maken als we zelf willen