Preminition dus?Mooi.Ben ook een grote Sandra fan...en ik zal even kijken wat er nog meer in de buurt zit qua eten...
Haha ja miss congeniality was op tv, heb 'm ook gezien (voor de 80ste x ). Ga ff kijken waar die andere film over gaat.
Staat volgens mij nog niet op internet? Miss congeniality is niet mijn favo film. Vind hem een beetje saai.
Ik kijk in die week wel ofzo...kan ik reserveren...maar volgens mij draait ie gewoon rond kwart over 1...
http://www.youtube.com/watch?v=Fgj40sX89V4Dit is van een lokale band, echt zooooooo grappig, en nog een paar leuke jongens ook
IK BEN GESLAAAAAAGD! Nederlands 6Engels 8ANW 7Maatschappijleer 7Letterkunde 7Duits 6Geschiedenis 6Wiskunde 7Handvaardigheid 7Biologie 6 Economie 5 En op me centrale examens heb ik gewoon geen onvoldoende gehaalt!
Ikke ben helaas gezakt echt een slecht jaar bij ons op school. Van het vwo (80 leerlingen) zijn er 9 definitief gezakt en 6 herexamens...bij elkaar is dat 1/6e van het vwo bij ons
Ben sowieso gezakt... maar als ik bio herkans en een voldoende haal scheelt dat me een vak voor volgend jaar (ik had een 5,4 en stond daarvoor al een 5,4)