enne het dreigement dat er een boktmeeting komt als ze niet snel bevallen heeft dus wel gewerkt

goed dreigement voor mayflower

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

merel1618 schreef:dat zou fijn zijn hier , je kan hier zo een modderbad nemen
enne het dreigement dat er een boktmeeting komt als ze niet snel bevallen heeft dus wel gewerkt

goed dreigement voor mayflower

das jammer
 das jammer  

Dat gaat dus alvast door. De huifkartocht is nog even onzeker, maar na de excursie nog 1 of 2 uurtjes daar kletsen met een drankje erbij is altijd mogelijk.
 Dat gaat dus alvast door. De huifkartocht is nog even onzeker, maar na de excursie nog 1 of 2 uurtjes daar kletsen met een drankje erbij is altijd mogelijk.

Was blij dat hij het toch deed hoor, daar was niet iedereen even blij mee begreep ik, laatste dag van de vakantie en zo, maar hij wilde ons toch niet teleurstellen
 Was blij dat hij het toch deed hoor, daar was niet iedereen even blij mee begreep ik, laatste dag van de vakantie en zo, maar hij wilde ons toch niet teleurstellen  

) en ruime ervaring met aangespannen wedstrijden. Als de baas daarmee akkoord gaat wil ik ook wel sturen.
 ) en ruime ervaring met aangespannen wedstrijden. Als de baas daarmee akkoord gaat wil ik ook wel sturen.                                                         

)
 ) Waren er nu nog meer?
  Waren er nu nog meer?  (werkdementie, ik weet dus CubaLibre, d'r vent alias Amazingsnarf, Jana_en_ik, Nicole288 en Areke, iemand vergeten?)
  (werkdementie, ik weet dus CubaLibre, d'r vent alias Amazingsnarf, Jana_en_ik, Nicole288 en Areke, iemand vergeten?)                                                         merel1618 schreef:pb ook ontvangen
tuuuuuuuurlijk gaan we trutje, moet alleen nog steeds eens koppie komen doen bij je.
weet ik tenminst hoe ik moet rijden de 29ste en zie ik jou veestapel ook even.

) en Jana_en_ik heeft meteen al aangegeven dat ze eventueel ook wel kon rijden.
 ) en Jana_en_ik heeft meteen al aangegeven dat ze eventueel ook wel kon rijden.  Met 6 in een ford fiesta wil echt niet lukken.
  Met 6 in een ford fiesta wil echt niet lukken.