[Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

viv1982

Re: [Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:26

Ik heb even snel proberen bij te lezen.
Ik ben namelijk de afgelopen twee weken op vakantie geweest en hou me verder de laatste tijd veel bezig met Bob, hihi, niet zoveel tijd om veel te Bokken.
Maar ik heb nog altijd heel veel zin om mee te gaan en denk dat Bob en ik samen te voet (Bob dus, ik op zijn rug) komen. Ik moet nog even bedenken of dat op vrijdag of zaterdag zal zijn....
En het maakt mij niet zoveel uit waar ik slaap... Ik ken eigenlijk haast niemand, dus wat dat betreft.... Ik kan eventueel ook een tent (grote tent, geen bijzettent) meenemen, hier kunnen ca 3-4 mensen in slapen. Maar ik wil ook gerust in een vouwwagen, een voortent of waar dan ook slapen.
En hoe ver (lang) is het rijden naar het Tripsbos? Ik denk dat Bob het wel leuk zal vinden om daar weer eens te komen, maar ik weet dus ook al zeker dat Bob niet dieper gaat dan zijn knieen,.....

Ik hou het topic vanaf nu beter in de gaten!!
(en ik ga snel een kaart kopen om te kijken hoe ik het beste van Eelde naar Meerwijck kan rijden)

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 19:00

da's flink Viv!!! Dacht ik net en toen op routenet gekeken, valt nog reuze mee ook! hahaahah
Van Eelde naar Zuidlaren is zo'n 12 km en van Zuidlaren naar onze stal in Kropswolde zo'n 8 km. Ben je zo'n 3 a 4 uur onderweg. Maar al je spulletjes dan Viv? Of kun je die met een auto laten brengen??? hahahaha vind het wel geweldig!

We hadden het gisteren nog over de rit die we zaterdags gaan doen. Naar Tripsbos is heel leuk omdat daar die plas is. Maar de heen- en terugweg naar Tripsbos zijn vrij saai en langdradig. En lang voordat je er bent.
Ook kunnen we gewoonweg vanaf onze stal door de landerijen (over dijkjes) langs het natuurgebied op Kropswolde naar Meerwijck rijden, daar kris kras doorheen zigzaggen, naar het strand en water (voor de mensen die ECHT diep willen zwemmen, die zullen dan verder het meer in moeten want de 1e stukken is allemaal gewoon te belopen met je paardje...maar goed tis ook maar even afwachten of het ECHT zwemweer is natuurlijk Knipoog ). Dan vanaf Meerwijck kun je nog wel veel meer kanten op, eventueel een stuk tussen De Groeve en Hoogezand in door de landerijen en dan zo naar het Drevenbosje. Daar nog doorheen en achter Nieboer door nieuw aangelegde "bossen" op brede zandpaden en zo weer terug. Kunnen we zo lang maken als we zelf willen. Waarschijnlijk is dat voor de hele groep leuker rijden. Naar Tripsbos is wat saaier en over een vrij drukke weg oversteken en dan aldoor maar langdradig langs een fietspad rijden totdat je bij het Tripsbos bent. En zo groot is dat immers ook niet.
Daarom dachten we....misschien wel net zo leuk in en om Meerwijck.

maaaar gaat helemaal goedkomen hoor! Haha! Knipoog
Ennehhh...nat worden kan iedereen hoor...water genoeg om met de paardjes in te gaan voor diegenen die dat leuk vinden! Knipoog

Leuke vakantie gehad Vivian???

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:12

IndianaJones schreef:
xsiroccox schreef:
Go jij! Go jij! Hyper! YES!!! Heb dit topic weer hot gekregen!!! ROFL Haha!

Annemarie, wat goedkoop zeg! Super geregeld!!! OK dan!

Dat ziet er echt heeeeeel gaaf uit!!!

Chev, kunnen we mooi samen even water checken, ik moet ook met Sirocco nog oefenen in het water! Heb geen idee of hij dat leuk gaat vinden.

O, allemaal leuke ideeen *LOL*
WOKKEN!!! *LOL* *LOL* MMM!!!! Of patatje offe pizzaatje, shoarmaatje... Vork Wat maakt het uit ik ben een echte alles-(vr)eter Bloos

* Familie hè!!! Haha! ROFL ROFL

Wanneer ga ik aankomen... hhmmm, tijdsplanning gaat nog lastig worden: 2 weken van tevoren vertrekken... mijn vakantie zit er dan toch echt alweer op... Zal toch jullie even lief moeten aankijken:
Anne/Henriet??????? Kusje Jullie zijn echt mijn allerallerallerliefste achternichtjes Pling Pling Pling Afgod Afgod Afgod Mogen jullie zelf bepalen wanneer jullie ons op willen halen Ja Haha!

* komen hem morgenavond vast halen ! Haha! (weet ik ook zeker dat ik de komende weken als Indy niet zo lekker loopt gewoon m'n buitenritjes kan doen! OK dan! ROFL OK dan! ROFL

Ik moet dan zelf wel zondagavond weer terug helaas (Sirocco mag wat mij betreft nog wel een nachtje overnachten), moet maandag wel gewoon weer werken...
* 1 nachtje...of een paar....of een paar weekjes...of maandjes! Komt allemaal vanzelf weer goed Linda...wij halen en brengen m wel! Cool Duivel Tong uitsteken

*LOL* Ja, duidelijk familie idd ... Haha!

Bloos! OOOOOH ANNE!!!!! Boos! Huilen Ik kan niet zolang zonder hem... Huilen
BOVENDIEN moeten we nog heeeeeeel hard aan onze conditie trainen samen voor die tijd!!! Ja Ja Ja

Cheveyo schreef:
Sirocco, toppie gaan we mooi samen even een waterrandtippeltje maken hihi, gezellig!

Heb er zin ihhiinnnn!!!

*LOL* Supergoed idee!!! Hoef ik niet alleen door het donker Lips are sealed Haha!

HEB ER OOK MEGAVEEL ZIN IN!!! Go jij! Go jij!

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:57

Owh de 8e hahahahah dan ben ik daarvan ook weer op de hoogte..... Jammer dan mis ik de verjaardag van mijn broer Boos! erg jammer.... hihihi

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 23:20

dddonker?...brrrrrr Afbeelding
Durf het wel met een knappe Afbeelding

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 08:25

Cheveyo schreef:
dddonker?...brrrrrr Afbeelding
Durf het wel met een knappe Afbeelding

ROFL En vergeet niet: we hebben natuurlijk twee heeeeele stoere paarden bij ons!!! Sigaar Koe Of wilde je zonder de paarden op verkenning Bloos! Lips are sealed

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 11:58

nee nee nee, MET mijn Skittel hoor! hihi

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:52

heb vandaag een kaart van staatsbosbeheer gekocht om binnendoor-weggetjes te bekijken en op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen qua afstand. En ik ben van plan om deze zomer goed met Bob te gaan trainen, dus dan zou het wel moeten kunnen. Heb overigens ook al een lieve mail van Tinkersjakie gehad dat jullie mij (of beter gezegd: Bob) ook wel willen halen. Dat hou ik ook in mn achterhoofd.
September is nog ver weg, dus de plannen kunnen nog vaak genoeg weer een beetje veranderd worden en bij geschaafd.

In het Tripsbos zijn het water en de bult inderdaad het allerleukste, voor de rest is het vooral een Gronings bos "zo, hier wat boompjes, een paar paden tussendoor, nu heet het een bos"". Overigens kunnen Bob en ik wel lekker scheuren over die lange rechte brede paden.

Ik ga me verder voorbereiden en hou jullie op de hoogte!!!

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:19

tinkersjakie schreef:
Ok ben ik weer......
foto van stal naar tripsbos
Afbeelding

En dit is de plas.......Water ziet er hier ook niet uit :D
Afbeelding
De grote zandvlakte wat je daarboven het water ziet is een grote zandbult.
Kan niet zo snel een foto ervan vinden van vorig jaar met Roos en Leon

Als ik dus samen met Bob kom, dan moeten we verder dan Meerwijck?
Naar stal toe rijden?
Aan welke weg is stal, dan kan ik die ook op mn kaart opzoeken (mag ook per pb hoor)

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:46

OOOHHHHHH DRUK HIER !!!!!

Heeeel snel terug gelezen. Word weer helemaal enthousiast !!!
Jacolien is dan ok al weer terug van Balingehof dus ga er van uit dat ik gewoon lekker
op Lientje mee kan .. Go jij! Go jij! !!!!!!!!!! YES YES YES WORD UBER BLIJ.

Ik kom natuurlijk ook vrijdagavond, wel na 9 uur want moet tot 9 uur werken, of zaterdag morgen.
Peet, kom je naast me liggen whaha, slapen we de hele nacht niet. ( giechel giechel.)

Moet nog wel even iemand regelen voor de zaterdag...(doe ik heel hard mijn best voor, IK WIL gewoon twee dagen mee met mien pony.)

Het water, ja leuk...dat fijne bruine water...Lientje vind dat helemaal geweldig, gaat jullie allemaal nat stampen . Haha!
Keb er zin in .............

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:49

LEO! Wahhaah ja hoor gezellie, heejj s'maandags is je winkeltje dicht toch? kan je dan uitrusten *LOL*))) en ik ga er ook vanuit dat lientje gezellig meegaat! Lachen anders heb ik nog wel een paard beschikbaar hoor Knipoog (geintje) hahahahhahaha groeties

Viv, wat knap van je! helemaal naar Hoogezand Lachen. Stoer hoor!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 22:19

peetenwallie schreef:
LEO! Wahhaah ja hoor gezellie, heejj s'maandags is je winkeltje dicht toch? kan je dan uitrusten *LOL*))) !

NEEE Huilen
Dat kan niet he !!! Haha!

Ik ga er helemaal vanuit dat het goed gaat komen met Lientje. En anders heb ik nog Sandra-tje.

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:21

helemaal naar hoogezand blijkt wel mee te vallen, is ongeveer 8 kilometer.....

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:35

ooh dat valt wel mee idd. Nou mooi. Des te meer mensen, des te meer vreugd.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:36

dat is zo ongeveer de afstand van mijn stal naar het bosweitje waar ze nu staan. Met de voet gebracht dus op een rug is het helemaal te doen Knipoog

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:35

zo eindelijk klaar met lezen hhi hhi, migomirre heeft even een middagje zitten lezen, en is even helemaal op de hoogte van de ontwikkelingen van het grote meisjes ponykamp! lekker wokken of een patatje of shoarmaatje lijkt mij allemaal lekker!!
Peet jij mist een verjaardag ikke mis mijn eigen trouwdag hhi hhi zal mannetje leuk vinden hahah

ALs ik alles zo lees krijg ik er heeeeel veeeel zin in. spelletjes doen lijkt mij ook wel leuk hoor! een ritje in het donker geweldig, gaat anne ook mee haha lig nu al in een deuk en die cinnie ook hahahahahah moet ik eerst zien.

Maar goed al met al heb er zin in, lekker genieten!

Jammer dat ik mirre dan nog niet zover heb dat zij mee kan, maar migo mijn trouwe vriend is er gelukkig nog altijd.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:15

Cheveyo schreef:
dat is zo ongeveer de afstand van mijn stal naar het bosweitje waar ze nu staan. Met de voet gebracht dus op een rug is het helemaal te doen Knipoog

Oef gelopen ? Afgod RESPECT !!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 23:16

Op mijn westernlaarzen!! hihi

Van al dat toen gekweekte eelt kunnen we 3 dagen eten! Haha!

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:17

Misselijk GATVERDARRIE Chev...!!! En daar gaat alle enthousiasme... No Cheer

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 17:47

hhaha grappie!! moest toch wat hebben voor op de straatbbq hier vanavond haha.

Nee maar het is best te doen hoor die afstand! Helemaal te paard, eitje!!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 20:12

hahahaha mjammieee zeg, ielt van Chevje op de bbq! hahahaha

Viv....waar ga je dan langs naar onze stal?!? Ik kom uit op dik 20 km! Of ga je OVER het Zuidlaardermeer Haha! ... met Bob in bootje...hihihi wel gezelli.

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:22

IJ, ik zal een kopietje maken van mijn kaart en daarop de route proberen duidelijk te maken....

Edit, zie dat kaart te groot is om te scannen, kan iemand me (per PB) vertellen hoe ik van die mooie plaatjes uit Google-earth zo mooi online krijg???

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:04

Dan moet je bij Henriette zijn ! ( tinkersjakie).

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 22:24

Hahaaha was je al voor Leonie had haar al gelijk een pb gestuurd Haha!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 23:33

Ladies......heb dubbel nieuws Huilen Haha!
Kan helaas niet komen in 't weekend, maar ben dus wel 10 dagen met vakantie........ga een rondreis maken door 8 Europese landen Go jij! Go jij! . Stond al wel op stapel, maar de kans dat 't door ging was vrijwel nihil, vandaar dat ik me ingeschreven had.
Wil wel mijn deel betalen hoor. Geef maar even door naar welk nummer, dan maak ik 't geld over.
Baal er ook wel een beetje van.....ponykamp had me ook zo leuk geleken en ook voor Boya een goede oefening. Vandaar 't dubbele nieuws Huilen Sigaar Haha!