Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianaJones schreef:xsiroccox schreef:![]()
YES!!! Heb dit topic weer hot gekregen!!!
![]()
![]()
Annemarie, wat goedkoop zeg! Super geregeld!!!![]()
Dat ziet er echt heeeeeel gaaf uit!!!
Chev, kunnen we mooi samen even water checken, ik moet ook met Sirocco nog oefenen in het water! Heb geen idee of hij dat leuk gaat vinden.
O, allemaal leuke ideeen![]()
WOKKEN!!!![]()
MMM!!!! Of patatje offe pizzaatje, shoarmaatje...
Wat maakt het uit ik ben een echte alles-(vr)eter
![]()
* Familie hè!!!![]()
![]()
![]()
Wanneer ga ik aankomen... hhmmm, tijdsplanning gaat nog lastig worden: 2 weken van tevoren vertrekken... mijn vakantie zit er dan toch echt alweer op... Zal toch jullie even lief moeten aankijken:
Anne/Henriet???????Jullie zijn echt mijn allerallerallerliefste achternichtjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mogen jullie zelf bepalen wanneer jullie ons op willen halen
![]()
![]()
* komen hem morgenavond vast halen !(weet ik ook zeker dat ik de komende weken als Indy niet zo lekker loopt gewoon m'n buitenritjes kan doen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet dan zelf wel zondagavond weer terug helaas (Sirocco mag wat mij betreft nog wel een nachtje overnachten), moet maandag wel gewoon weer werken...
* 1 nachtje...of een paar....of een paar weekjes...of maandjes! Komt allemaal vanzelf weer goed Linda...wij halen en brengen m wel!![]()
![]()
Cheveyo schreef:Sirocco, toppie gaan we mooi samen even een waterrandtippeltje maken hihi, gezellig!
Heb er zin ihhiinnnn!!!
Cheveyo schreef:dddonker?...brrrrrr
Durf het wel met een knappe
tinkersjakie schreef:Ok ben ik weer......
foto van stal naar tripsbos
En dit is de plas.......Water ziet er hier ook niet uit :D
De grote zandvlakte wat je daarboven het water ziet is een grote zandbult.
Kan niet zo snel een foto ervan vinden van vorig jaar met Roos en Leon
peetenwallie schreef:LEO! Wahhaah ja hoor gezellie, heejj s'maandags is je winkeltje dicht toch? kan je dan uitrusten))) !
Cheveyo schreef:dat is zo ongeveer de afstand van mijn stal naar het bosweitje waar ze nu staan. Met de voet gebracht dus op een rug is het helemaal te doen