Maar nu kan ik er wel van genieten! Het was een heerlijke dag. Heb een lekker actief weekend gehad en 2 dagen een flinke wandeling gemaakt!

@snovje: Nee, zijn niet meer naar de sauna geweest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snovje schreef:@ Wafel.......OHHHHHH nu heb ik er helemaal zin in ...Je bent gemeenIk hiero net naar beneden hollen maar waren ze op
Belofte maakt schuld trouwens
Dussse kom maar op met die wafels
![]()
@ Samantha : Ik ben benieuwd naar je foto's........
renee16 schreef:Was echt gezellig hoorEn heb het hondje dat ik mee had maar gehouden.. haha
samantha21 schreef:Jammer dat Tom zo aan het balen was! Anders had ik ook nog mee kunnen gaan! Als dat van iedereen ok was geweest.
Bij deze nog mijn excuses dat we zo snel weg waren, maar anders had ik niet geweten hoe ik thuis had moeten komen.
En lopen in dat weer is ook niks!hahaha, als of we dat nog niet wisten !
samantha21 schreef:Ja, volgende keer beter! Gisteren kon ik niet meer echt genieten nadat ik bijna ruzie had met Tom. Die is dan altijd meteen op alles en iedereen kwaad. Behalve de hondjes, die hebben nog wel een botje gekregen!
Maar nu kan ik er wel van genieten! Het was een heerlijke dag. Heb een lekker actief weekend gehad en 2 dagen een flinke wandeling gemaakt!
@snovje: Nee, zijn niet meer naar de sauna geweestMeneer was aan het balen hahaha.