Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_hannah_ schreef:beetje ruzie met Bijou gehad. Alleeeeen maar ervandoor schieten, en echt hard ook! Kop wegtrekken en overal tegenin gaan. Dus toen op een gegeven moment (na half uurtje rijden) gooide ik de teugels los en ben ik helemaal opnieuw begonnen, opnieuw losrijden enz enz, en het ging SUPER! Gek he?
Auky schreef:_hannah_ schreef:beetje ruzie met Bijou gehad. Alleeeeen maar ervandoor schieten, en echt hard ook! Kop wegtrekken en overal tegenin gaan. Dus toen op een gegeven moment (na half uurtje rijden) gooide ik de teugels los en ben ik helemaal opnieuw begonnen, opnieuw losrijden enz enz, en het ging SUPER! Gek he?
Goed dat je rustig opnieuw begonnen bent. Als je maar blijft doordrukken zorgt dat alleen maar voor frustratie van beide kanten. Volgens mij worden jullie wel een leuk duo!
_Lotjuh_ schreef:Hihi, maf paardIk ging vanochtend om 12 uur de deur uit en ben nu pas weer terug, heb rit van ong. 2 en een half uur gemaakt (door bos en duinen) en daarna nog uur losgegooid met andere paardjes, dus Beer heeft ze beweging wel weer gehad voor vandaag.. En ik overigens ook
kimftNinja schreef:soww ik ben half met een hand aan het typen.
Aangezien de bak echt helemaal vol met water staat, kan ik zo goed als niks met Ninja. Zelfs opjagen is te gevaarlijk. Ik heb weinig tijd en het is al vroeg donker, dus naar buiten is ook niet handig.
Dus gingen we net even stappen. Hendrike(eigenaresse) met haar paard Thyra en ik met Ninja.(noujah Ninja is naturlijk ook haar pony maar okay) Maar Ninja was zo druk..... niet normaal. Ging ze ineens steigeren, met haar voorbenen tegen mijn arm..hij is nu al bont en blauw en doet zo een pijn
_Lotjuh_ schreef:Ja het ging wel, alleen af en toe vliegt 'ie d'r vandoor en gooit z'n hoofd omhoog zodat je 'm nauwelijks terug krijgt. Denk nu dus over een martingaal, mja liever niet eigenlijk.. En hij flipt als er plassen op de ruiterpadden liggen, springt gewoon van de ene kant naar de andere kant en weer terugHij is gewoon af en toe zo sterk, vandaar ook dat ik bang ben dat ik 'm op het stand niet hou ofzo..
Auky schreef:Achjoh, mocht je 'm bij de meeting lenen en hij past, mag je 'm houden