ik alleen met uitgaan Of met feestjes soms ook nog wel...Maar overdag ofzo nooit hoor, vind ik onzin Waar laat ik dat kreng
haha, handig!!nee bij mij zit ie in me portomonee en die heb ik bijna altijd wel mee behalve tijdens school.
Je hoort hem altijd bij je te hebben he... Ik heb hem in me portomonnee, al heb ik die mee kan ik me legitimeren anders niet.
xMarleeNx schreef:Je hoort hem altijd bij je te hebben he... Ik heb hem in me portomonnee, al heb ik die mee kan ik me legitimeren anders niet. Ja precies zo denk ik der ook over
Ohja met uitgaan heb ik me id los mee, in broekzak.Maar als ik weg ga weetikwaarheen, dan in mn portomonee
Ik heb bijna nooit een tas bij me En in mn broekzak past ie niet, staat zo lomp Met uitgaan heb ik mn idee in mn kontzak (daarom is ie nu gebroken whahah) en mn geld in een voorzakkie, los
Ik heb eigenlijk altijd wel een tas bij me, daar heb ik me porto dan in En met uitgaan heb ik een vriend met een kontzak porto, dus daar gaat dan alles in.
jullie hebben een id,ik heb een paspoort,ga maar eens na hoe lastig dat is omdat ergens te laten,past niet in mn porto..