Wáárom heeft m'n broer doorgel*ld dat er twee komen slapen hier toen wist m'n moeder het dus (is nog niet zo'n ramp), maar nu dus ook m'n pa. 'En ik zei toch dat dat niet zou gebeuren en dit en dat' nou, ik doe het lekker toch, jullie zijn er toch lekker niet
Mijn hemel, ik ga straks alvast beginnen aan de woonkamer ombouwen, maar het word echt niks Ik ga eerst kijken of het past; 2 matrassen + 1½ luchtbed... is het vol, dan ga ik wel op de bank, want die slaapt best relax en voor die paar uurtjes maakt me dat ook niet uit past het wel, dan klop ik nog wel even aan bij de buren, maar die zullen niet zo blij met me zijn dan, want dat matras ligt in de rommelkamer en dan moet ze het eerst leegmaken enzo MAAR het gaat helemaal goedkomen en ik heb er zin in Voor mij is het feest al 1½ uur lang bezig! (toen zijn m'n ouders de deur uit gegaan).
Vannacht als we thuiskomen moeten we wel zachtjes doen, want anders heb ik wél de buren op me dak (van naast ons, want die houden me in de gaten ) en zo dus ook m'n ouders weer
Kheb nog goed nieuws: Ik hoorde dat ws de drankjes er bij in zitten omdat er rond om het gebouw een verbouwing gaande is en daarom de weg er naar toe een beetje 'n zootje is, dus ter compensatie, zou wel mooi wezen toch