Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oatswoats schreef:Citaat:
Ik heb de lijst even aangepast... ik kan helaas niet mee, en mn vriend dus ook niet
ik heb dan een onderlinge wedstrijd van de club
veel plezier allemaal!
------------
zie je oatswoatske
ik zei toch dat ik het over een andere rit had? =S
DUS NIET DE BOKT MEETING
en het is oatswoats
Citaat:Beetje aangebrand?
Mies_Apollo schreef:en kim met eva?
Barokkie schreef:Ik zal mezelf ook weer even melden in dit topic![]()
Ik heb eerder gereageerd dat ik misschien ook wel mee zou willen met de rit, maar ik heb een tijdje getwijfeld of ik wel mee zou gaan ivm dat mijn knollie niet een van de makkelijksten is buiten en ik geen idee heb hoe ze op een groep vreemde paarden gaat reageren (samen met stalgenootjes naar buiten gaat trouwens wel redelijk goed hoor, ze kán het dus wel de aanstelster![]()
)
Maar goed, omdat ik zag dat er een paar mensen uitgevallen zijn en de groep dus niet zo heel groot is, wil ik wel meerijden. Althans, als jullie dat goedvinden dan
Barokkie schreef:Ik zal mezelf ook weer even melden in dit topic![]()
Ik heb eerder gereageerd dat ik misschien ook wel mee zou willen met de rit, maar ik heb een tijdje getwijfeld of ik wel mee zou gaan ivm dat mijn knollie niet een van de makkelijksten is buiten en ik geen idee heb hoe ze op een groep vreemde paarden gaat reageren (samen met stalgenootjes naar buiten gaat trouwens wel redelijk goed hoor, ze kán het dus wel de aanstelster![]()
)
Maar goed, omdat ik zag dat er een paar mensen uitgevallen zijn en de groep dus niet zo heel groot is, wil ik wel meerijden. Althans, als jullie dat goedvinden dan
Valentijn schreef:Mies_Apollo schreef:en kim met eva?
Kimmy kan niet mee omdat ze geen vervoer heeft.