Daar ben ik weer!!!!
Ik zal een even kijken of ik een foto van mezelf heb, dus kunnen jullie zien wie ik nou eigenlijk was
Ik vond het erg leuk! Ben wel een beetje moe, vooral vandaag was het opstaan wel erug moeilijk!
Beetje jammer was dat ik gister uiteindelijk alleen BUITEN de ring moest staan (deelnemerstribune) en dus niet kon kijken... Pas om 22.15 kwam er iemand bij (moest tot 23.00) en in het begin was er een beveiligingsman en nog iemand anders bij dus toen had ik wel weg gekunt maar toen was er verder niets leuks.
Vandaag mochten we (ik en 2 van de duitse meisjes) kiezen met welke auto we naar het station gebracht wilde worden, haha. Ik wilde eigenlijk de mini (met open dak natuurlijk

) maarja...teveel spullen he... Toen hadden we maar zo'n terreinwagen of hoe je dat noemt gekozen
Verder zo veel meegemaakt...weet niet wat ik allemaal moet vertellen hoor! Veel bekende ruiters gezien en moeten tegenhouden bij de VIP ingang, haha. Vond het erg leuk dat we op de deelnemerstribune mochten zitten! Heb echt interresante dingen gehoord haha
EN DAVE IS ECHT TE LEKKER VOOR WOORDEN!!!!!!!!!!!!!!