Outdoor Gelderland meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_maartje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:24

oo maakt niet uit hoor
ik heb je eigenlijk ook niet meer gezien anders was ik wel ff op je af gestapt.
we zijn na 12en nog ff wat gaan drinken en ben toen gelijk naar huis gegaan , had het een beetje gehad haha
ben jij nog lang gebleven?
ik moet morgen ook weer 8 uur op school zijn echt vreselijk.
heb ook nog proefwerkweek dus ben gelijk alweer aan het leren

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:28

Ben ook net 3 kwartier thuis ofzo.
Was zeker een geslaagd weekend. Heb het erg naar m'n zin gehad.
We hadden idd gister onze Ed vlag bij ons. Is er misschien iemand die ons op de foto heeft gezet? Het was natuurlijk nogal donker om foto's te maken. M'n eigen foto's zijn ben ik bang ook niet gelukt. Ben ze nu op de pc aan zetten. Ik heb er ruim 800, dus het duurt nog wel even.
Hopen dat Arnd ons op de foto heeft gezet. Foto's van hem zijn in ieder geval zeker te weten gelukt.

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:29

Ja ik was de protocollenmiep

@ Kimble, wie was dat dan met die vlecht?

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:32

AAAAAHHHHH!!! wat snielig!! Ik was ook vrij snel naar huis gegaan, maar mis iets later dan jullie. Ik ging dus met die duitse meisjes, die waren om 1 uur klaar (ietsje later). De reis ging wel een beetje fout haha, ik was echt niet helemaal helder en was dus in de verkeerde trein gestapt..echt weer een actie voor mij. Gelukkig was het vrij makkelijk op te lossen. Op het station deed mijn pinpas het ook ineens niet...Toen had dat duitse meisje maar voor me gepint en ik haar geld gegeven. En zo waren er nog een paar dingen die niet helemaal vlotjes gingen. Maar eigenlijk was ik te moe/had het te warm om me druk te maken. Heb lekker zitten "slapen" in de trein

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 21:36

Meisje met de vlecht is Jolanda.

Ik heb ook zitten slapen in de trein. Ik heb alleen wel de wekker van m'n tel. gezet. Echt iets voor mij om wakker te worden op het laatste station ofzo.

suziehj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:08

muiszje schreef:
nou, de eerste dag werd er wel drinken gebracht..
de 2e dag stonden we dus ook indd bij de hospitality tent.. we stonden daar 6 uur achtereen zonder aflossing en zonder stoelen.. heel pijnlijk voor je rug en voeten (he suus?) ..
terwijl inge had gezegd dat we werden afgelost om een uurtje of 1./
we konden gelukkig wel gewoon alle maaltijden binnenkrijgen, maar meer omdat we elkaar ondelring afwisselden als het niet al te druk was..

haha jah idd luus ik had ook veel pijn in mn rug en in mn voeten maar toch was t wel gezellig tsjah tis dat jij drinken ging halen anders waren we uitgedroogd haha

suziehj

Re: Outdoor Gelderland meeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:14

Pluutje schreef:
Daar ben ik weer!!!!

Ik zal een even kijken of ik een foto van mezelf heb, dus kunnen jullie zien wie ik nou eigenlijk was

Ik vond het erg leuk! Ben wel een beetje moe, vooral vandaag was het opstaan wel erug moeilijk!

Beetje jammer was dat ik gister uiteindelijk alleen BUITEN de ring moest staan (deelnemerstribune) en dus niet kon kijken... Pas om 22.15 kwam er iemand bij (moest tot 23.00) en in het begin was er een beveiligingsman en nog iemand anders bij dus toen had ik wel weg gekunt maar toen was er verder niets leuks.

Vandaag mochten we (ik en 2 van de duitse meisjes) kiezen met welke auto we naar het station gebracht wilde worden, haha. Ik wilde eigenlijk de mini (met open dak natuurlijk ) maarja...teveel spullen he... Toen hadden we maar zo'n terreinwagen of hoe je dat noemt gekozen

Verder zo veel meegemaakt...weet niet wat ik allemaal moet vertellen hoor! Veel bekende ruiters gezien en moeten tegenhouden bij de VIP ingang, haha. Vond het erg leuk dat we op de deelnemerstribune mochten zitten! Heb echt interresante dingen gehoord haha

EN DAVE IS ECHT TE LEKKER VOOR WOORDEN!!!!!!!!!!!!!!

haha cker weten hihi hebben luus en ik ontdekt

JECKYLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 22:43

Mik_ schreef:
At Jeckyll, ja hoe weet je dat allemaal ?

Schoot me ineens iets te binnen..

Kimble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:00

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze moesten er even in.

suziehj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 23:05

mooie foto's Kimble, hier zal Charadelover blij mee zijn hihi

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 08:32

Whaha. Die 7de foto he, volgens mij heeft Dresslover ongeveer dezelfde gemaakt! haha.

Niemand foto's van ons Daveje?

Ik begin nu alweer te vervellen in mijn gezicht en op m'n oren...heel charmant weer

suziehj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 10:05

nou pluutje ik heb zitten googlen maar geen foto's te bekennen

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 11:24

suziehj schreef:
mooie foto's Kimble, hier zal Charadelover blij mee zijn hihi

Zo echt wel!!! Ik werd echt even knetter van der af en toe haha
Het was de hele tijd: oooww, Edwardjee hij is zooo leukk!! oooww, wat rijdtie goeeedd etc. etc.
In de trein ook hoor!! Even een uitleg voor de gene die het even niet hadden meegekregen:
Ik, Charadelover (Ilona) en ehm, ik weet eigenlijk niet precies meer wie, moesten de hindernissen van de karren afhalen en ze in de opslag neerzetten. Toen reed Edward langs dus ik zeg: "ooooww!! dat is, ooww hoe heetie nou ook alweer??" Ik kwam dus echt even niet meer op zn naam. Dus hoor je Ilona keihard: "OOOWW!!! DIE KEN IK NIET " Klonk dus best l.ullig want hij hoorde het Niet dat iedereen hem hoeft te kennen ofzo, maar t klonk gewoon droog
Nou, toen even later gingen we kijken bij zn proef en toen was ze helemaal verliefd op m geworden Dus toen zeiden we van: "Ehm, Ilona, hij is wel homo hea??" Dus Ilona gelijk in n dipje wat na 5 min. alweer over was, wantja, hij is en blijft gewoon leuk blablabla...
En nu is ze dus helemaal fan

suziehj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:30

whahaha woplala, en toen bij diej ring dan tijdens die proef. Stonden we echt te blij aan de kant te kijken zag er best stom uit volgens mij haha en jullie dan laurens huh die ken ik niet.....whaha staat ie naast je pff moest echt ff mn lachen houden hoor

Woplala

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 11:33

Haha, ja, dat was ook één van onze hoi-wij-zijn-blond-komen-uit-het-westland-en-we-maken-domme-opmerkingen actie

suziehj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 11:42

joh dan kan ik me daar volledig bij aansluiten haha k heb dezelfde kenmerken

WinstonVDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 12:51

hahhahahaha echt te droge opmerkingen worden hier gemaakt

Pff steff moet je nou aan iedereen mn blunder vertellen

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:08

@Mik_: die miep was ik Ik had hem gepakt omdat ik dood was!! Stond al vanaf 5 uur 's ochtends onafgebroken en had dus niet veel puf meer om iets te vragen...

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 13:24

@ Jeckyll, heb ik je dat ooit verteld dan ? HAha.

@ Emma_ivana, hahaha, het was echt droog. Werkte me wel goed op m'n lachspieren Je kwam me wel bekend voor trouwens, dacht al wel dat je van bokt was haha.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 14:22

suziehj schreef:
nou pluutje ik heb zitten googlen maar geen foto's te bekennen

Nee stom he, alleen een paar onduidelijke... Moeten we toch nog maar een keer een reisje naar Bunschoten maken (is niet eens zo heel ver.... haha)

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 15:34

zoo kimble mooie foto's hoor! we hebben echt dezelfde foto's de mijne staan bij evenementen, ze zijn best mooi geworden, maar echt dezelfde als die van jou

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:23

trouwens, hadden jullie nog een verrassingspakket gekregen? da stond wel in de mail die inge mij stuurde maar heb niks gehad.. niet dat het me daar nu over gaat maar zat er toevallig aan te denken?

edit; heb ook geen kaartjes gehad voor hippisch hengelo..

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:07

Ach ik vond het al een eer genoeg dat ik daar zo lux zat

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:09

jaa is ook! maar vond ik toch wel vreemd, zat de mails nog even terug te lezen en daar zag ik het staan, dus vroeg me af of andere mensen hier dit wel allemaal hebben gehad?

_maartje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:53

ja ik vind het ook raar.
we hebben wel allemaal super ons best gedaan voor hun.
als al deze vrijwilligers er niet waren geweest hadden hun outdoor gelderland niet kunnen organiseren.
dus ik had het wel leuk gevonden als ze nog iets leuk hadden bedacht voor de vrijwilligers.