Marengo_82 schreef:Vanuit Leuven en die kanten sturen de meeste gps'en je langs de goede straat naar bij ons, vanuit Antwerpen/Mechelen is het meestal een ramp voor een trailer.
Fotozoektocht gaat zo georganiseerd worden dat de voetgangers die ook kunnen meedoen. Vriendjes mogen mee.
Leen: waag het niet om uw eigen groentenpotje mee te nemen, vorig jaar hebben we nog een week aan al de groenten gegeten...
ohja ook weer waar, was ik helemaal vergeten (maarja ik was aan't redeneren als ik pas laatste minuut weet of ik kan komen, dan heb ik niks bij om bij te dragen aan de BBQ en dan zit ik van andere mensen te profiteren etc)
Dames, tis niet alleen de kasseien, maar langs de andere kanten zijn het dan weer wegversmallingen (en geloof mij, ze zijn er heeeeeel creatief mee in kampenhout *ik mag mijn pollekes kussen met een paard dat er niet op of om voor kijkt, of ik had wat voor elke keer dat ik ga rijden*)
Kristel zal wel zorgen voor een goede wegbeschrijving dan dacht ik?
En bij verloren rijden belt ge maar naar Kristel of naar mij ofzo.
seg euh Kristel... Gaat die stapel stenen en cementzakken enzo wel weg zijn tegen dan 
Mooi weer bestellen voor uw pa, trek het u niet aan, ik zal die dag wel ff komen en dan is het toch altijd mijn schuld als het regent 
Marengo_82 schreef:Indra heeft zeker een plaatsje, want ik veronderstel dat die nog wel in onze kudde zal kunnen. Tenzij Syrah er nog is dan, want die kan wel streken verkopen naar onbekende merries toe

Ik was ook al aan't denken, gooi Indra toch gewoon bij de rest, Jessie zal nog zo blij zijn dat ze weer es kan cheffen en de ruinen wegsturen van Indra 
En euh dat wordt dus koekenbak vandezomer met Syrah?