Zit ik dan alleen met u in de gemiddeld ? Ow jee ik zal maar oefenen op voorhand of dat wordt afgang.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bijke schreef:En er ook niet samen op zeker?
Marengo_82 schreef:Vanuit Leuven en die kanten sturen de meeste gps'en je langs de goede straat naar bij ons, vanuit Antwerpen/Mechelen is het meestal een ramp voor een trailer.
Fotozoektocht gaat zo georganiseerd worden dat de voetgangers die ook kunnen meedoen. Vriendjes mogen mee.
Leen: waag het niet om uw eigen groentenpotje mee te nemen, vorig jaar hebben we nog een week aan al de groenten gegeten...
Marengo_82 schreef:Indra heeft zeker een plaatsje, want ik veronderstel dat die nog wel in onze kudde zal kunnen. Tenzij Syrah er nog is dan, want die kan wel streken verkopen naar onbekende merries toe
Eilandje schreef:Van mij mag Indra gerust bij de Kampenhout-paarden in de weide hoor, maar ik denk eigenlijk niet dat die elkaar nog gaan kennen. Of onderschat ik mijn paard haar verstandelijke vermogens nu?
Eilandje schreef:Van mij mag Indra gerust bij de Kampenhout-paarden in de weide hoor, maar ik denk eigenlijk niet dat die elkaar nog gaan kennen. Of onderschat ik mijn paard haar verstandelijke vermogens nu?![]()
leentje schreef:Dames, tis niet alleen de kasseien, maar langs de andere kanten zijn het dan weer wegversmallingen
Kristel zal wel zorgen voor een goede wegbeschrijving dan dacht ik?
seg euh Kristel... Gaat die stapel stenen en cementzakken enzo wel weg zijn tegen dan
Eilandje schreef:Ok,want om maar een uurtje op mijn paard te zitten vind ik het toch wel afschuwelijk duur, dat vervoer