Belgische zomerclinic?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:27

Karolien volgens mij ziet ge problemen waar er helemaal geen zijn. Waarom zou Saartje nu in godsnaam zeggen dat ge alleen met haar paard moogt rijden en niet met een ander ??

Zit ik dan alleen met u in de gemiddeld ? Ow jee ik zal maar oefenen op voorhand of dat wordt afgang. Ik spring heel graag, maar 't is wel al lang geleden zenne.

Eilandje

Re: Belgische zomerclinic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:59

Ja idd, zeg Karolien, wat heb ik er nu over te zeggen of te beslissen met welke paarden jij allemaal rijdt? Kippeke Ik ging er (ik weet eigenlijk niet waarom, dat leek mij logisch maar ik was vanmorgen nog niet goed wakker ) vanuit dat gemiddeld en hoog wel zou samengevoegd worden wegens zo weinig deelnemers, en aangezien jij niet met twee paarden tegelijk kan rijden

Maar goed, eind van het verhaal: Indra is dan beschikbaar voor de gemiddeld-les en normaal rijdt Karolien met Indra maar als Lesley ook graag zou willen rijden moeten Karolien en Lesley het onderling maar uitvechten want van mij mogen ze allebei (allez ja niet allebei op dezelfde dag, hmmm, jullie begrijpen wel wat ik bedoel hé)

Maar goed, eerst maar eens die paardentaxi mailen want dat is er nog steeds niet van gekomen.

Bijke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 18:02

En er ook niet samen op zeker?

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:03

Hihi, wat een uitleg

Eilandje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:04

Bijke schreef:
En er ook niet samen op zeker?

Bwah dat zou ik wel eens graag zien dus dat mag wel

Eilandje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:36

Ik vind trouwens dat er voorlopig erg weinig deelnemers zijn, of ligt dat aan mij?

Paardentaxi is gemaild, maar ik weet nog steeds niet hoe laat ik die mens moet vragen om ’s avonds te komen. Stel tegen 19u (als het einde van de zoektocht tegen 18u is), dan ben ik tegen 20u in Gelrode, dan Indra nog wat verzorgen, en dan terugrijden, en dan is het zeker 21u maar eerder 21u30. Hmmmm, als de bbq dan al om 19u begint

jokari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:12

om heel eerlijk te zijn hé, denk ik dat we te veel op één dag willen proppen, zeker voor diegene die een paard naar huis te brengen hebben.
Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:12

De springlessen kunnen ook om 9u beginnen? Ik persoonlijk zit er niets mee in om zo vroeg te moeten beginnen, ben dat toch gewoon van in het wedstrijdtijdperk. Eventueel kunnen de hogen beginnen, die moeten het minst ver komen. Dan zijn de springlessen gedaan om 13u, en de fotozoektocht kunnen we tot een uurtje beperken, tenslotte moet die ook te voet afgelegd worden? Ik dacht de mensen te paard in groepjes per twee te laten vertrekken, zodat niet iedereen moet staan wachten voor de schriktraining?

Daarjuist Sven nog gezien en die bevestigt dat de hoge en gemiddelde apart zitten omdat de hogen zeker al een moeilijker parcourtje zullen kunnen springen. Er zal ook meer gekeken worden naar techniek enzovoort. En als er parcours gesprongen worden, zijn drie combinaties meer als genoeg.

Ivm wie Indra rijdt, ik moei er mij niet mee laat Karolien en Lesley dat maar uitvechten. @Karolien: ik vraag het binnenkort aan Lesley wat ze ervan denkt!

Sjintoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:35

ik ga wel samen met Maja dan, die wou Mieke als steun. Als Maja niet gaat maakt het niet veel uit met wie ik ga, Mieke kan met elk paardje overweg.

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 11:52

Mij maakt het absoluut niet uit met wie ik op fotozoektocht ga! Dus Kristel: maak er maar wat van

Om 9u beginnen is ook goed voor mij, ik sta wel niet graag vroeg op, maarvoor de clinic doe ik graag een efforeke!!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:41

Marengo_82 schreef:
Vanuit Leuven en die kanten sturen de meeste gps'en je langs de goede straat naar bij ons, vanuit Antwerpen/Mechelen is het meestal een ramp voor een trailer.

Fotozoektocht gaat zo georganiseerd worden dat de voetgangers die ook kunnen meedoen. Vriendjes mogen mee.

Leen: waag het niet om uw eigen groentenpotje mee te nemen, vorig jaar hebben we nog een week aan al de groenten gegeten...

ohja ook weer waar, was ik helemaal vergeten (maarja ik was aan't redeneren als ik pas laatste minuut weet of ik kan komen, dan heb ik niks bij om bij te dragen aan de BBQ en dan zit ik van andere mensen te profiteren etc)

Dames, tis niet alleen de kasseien, maar langs de andere kanten zijn het dan weer wegversmallingen (en geloof mij, ze zijn er heeeeeel creatief mee in kampenhout *ik mag mijn pollekes kussen met een paard dat er niet op of om voor kijkt, of ik had wat voor elke keer dat ik ga rijden*)

Kristel zal wel zorgen voor een goede wegbeschrijving dan dacht ik?

En bij verloren rijden belt ge maar naar Kristel of naar mij ofzo.

seg euh Kristel... Gaat die stapel stenen en cementzakken enzo wel weg zijn tegen dan

Mooi weer bestellen voor uw pa, trek het u niet aan, ik zal die dag wel ff komen en dan is het toch altijd mijn schuld als het regent

Marengo_82 schreef:
Indra heeft zeker een plaatsje, want ik veronderstel dat die nog wel in onze kudde zal kunnen. Tenzij Syrah er nog is dan, want die kan wel streken verkopen naar onbekende merries toe

Ik was ook al aan't denken, gooi Indra toch gewoon bij de rest, Jessie zal nog zo blij zijn dat ze weer es kan cheffen en de ruinen wegsturen van Indra
En euh dat wordt dus koekenbak vandezomer met Syrah?

tess_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 13:01

Seg en anders laat ge Indra gewoon een nachtje daar staan, en vraagt ge de paardentaxi voor de dag erop... Tis maar een idee he

Eilandje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:17

Van mij mag Indra gerust bij de Kampenhout-paarden in de weide hoor, maar ik denk eigenlijk niet dat die elkaar nog gaan kennen. Of onderschat ik mijn paard haar verstandelijke vermogens nu?

En Tessa, ik kan mezelf moeilijk uitnodigen om Indra een nachtje daar te laten hé maar stiekem zou dat wel heel handig zijn

Maar goed, eerste maar eens het antwoord van mijn vervoer afwachten, want die heeft nog niet teruggemaild.

Anjatjeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 19:25

Eilandje schreef:
Van mij mag Indra gerust bij de Kampenhout-paarden in de weide hoor, maar ik denk eigenlijk niet dat die elkaar nog gaan kennen. Of onderschat ik mijn paard haar verstandelijke vermogens nu?

Ja. Als je ziet dat Ushi Balte, Lucky en Tosca duidelijk nog kende na 2,5 jaar...

leentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:34

Eilandje schreef:

niet alleen die van uw paard, maar ook die van andere paarden

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:38

Ik ben er toch vrij zeker van dat ze elkaar niet meer zouden herkennen, maar goed, we'll see

Titsia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:52

Indra herkende Heros toch ni meer

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 22:06

Maar Billy wel .

(en ja, mijn vorige post was wazig en onsamenhangend )

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 22:15

leentje schreef:
Dames, tis niet alleen de kasseien, maar langs de andere kanten zijn het dan weer wegversmallingen

Kristel zal wel zorgen voor een goede wegbeschrijving dan dacht ik?

seg euh Kristel... Gaat die stapel stenen en cementzakken enzo wel weg zijn tegen dan

Wegversmallingen heb ik ook al vermeld, en zoiezo moet ge er altijd één passeren...

Wegbeschrijving is zelfde als vorig jaar en toen is niemand verkeerd gereden.

Stapel stenen zal niet weg zijn, maar iedereen zet zich wel wat op elkaar hè

Syrah en Marengo ging altijd heel goed (te goed, Marengo heeft haar ooit eens gedekt) dus wsl wordt hij het eerste slachtoffer. Enfin, Syrah en ruinen gaan goed, Syrah en merries, tja... Beetje af te wachten ook, want die staat heel zelden met merries denk ik.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 10:15

Ok, paardentaxi is in orde, hij houdt die datum vrij voor mij en de juiste uren mag ik hem later bezorgen. Eigenlijk is zo’n taxi echt een gemak

Ik hoop alleen dat de spelletjes toch langer dan een uurtje zullen duren want om maar een uurtje op mijn paard te zitten vind ik het toch wel afschuwelijk duur, dat vervoer

leentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:27

Ja dat weet ik kristel maar daar had de rest precies een beetje overgelezen (van die wegversmallingen)
(En ik denk dat ge der toch altijd maar beter eentje tegenkomt dan heel die slalom in de Langestraat , maar ik gok zo dat uw routebeschrijving wel niet langs daar zal gaan )

Allez Sven gaat veel plezier beleven met parkeerwachter spelen
En ik zal Jessie dan toch maar eens moeten leren om los te blijven staan (hahaaaa ze zal eens goed lachen)

Bijke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 11:44

Mijne paardentaxi is ok geregeld De eigenaresse ziet het helemaal zitten, maar wilt echt ni afgaan, dus gaat op zoek naar balkjes

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:06

Eilandje schreef:
Ok,want om maar een uurtje op mijn paard te zitten vind ik het toch wel afschuwelijk duur, dat vervoer

Dan moet je geen wedstrijden gaan rijden

We zullen wel zien hoelang die wandeling uitvalt. Wsl een uur voor ons, maar als jullie moeten zoeken enzo zal het wel langer zijn...

Sjintoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 14:06

Bijke, kom bij ons eens oefenen he!

Bijke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 15:39

Daar heb ik ook al aan gedacht