Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:39

dan zeg ik LOPEN KRENG !
tot morgen half 7 Ik hoop dat ik wakker word normaal sta ik 7 uur op mét moeite

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 21:42

Eejj schreef:
dan zeg ik LOPEN KRENG !
tot morgen half 7 Ik hoop dat ik wakker word normaal sta ik 7 uur op mét moeite

Amen
Ik heb er ook last van maja kga met me slaapkop wel ff kijke naar t weer enzo en dan pc aanzetten
En als het regent rond half 10 opstaan en kijken naar het weer,

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:05

Ja als het regent om half 7 hoef je niet op mij te rekenen dan zet ik de pc ook niet aan dan spring ik later wel in voor een paar fotos ofzo. Want ik ga toch nog even snel naar Sunny en Marianne feliciteren Mischien kan ik wel een bloemetje jatten van me moeder zeg ik wel dat dat ook van jou is
Maarja lekker off topic

Maar regen om half 7 dan kijk ik naar buiten en als het slecht weer is zet ik de pc denk ik niet aan ? dan stuur ik Kelly wel een smsje dat ik niet ga of later kom ?
Maar ik zie jullie in ieder geval morgen wel

01_Mexxlover

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:43

maar we komen toch wel iniedergeval morgen ochtend hier op bokt om te zeggen of het doorgaat ofnii hoop het wel mn heb eten en alles gehaald enzo...majaa als het wel gewoon doorgata we maken er teminste een leuke dag van dan tog maar wie gaan der nou nog mee dn van mijn stal: ik wendy & linda

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:03

Ik weet eerlijk gezegt niet of mijn zusje meegaat die is ook de hele week al niet helemaal lekker . ik weet niet eens wat ze heeft maar zit wel aan de medicijnen zooi nu

het begint hier nu al weer te regenen dus bij deze IK GA NIET MEER MEE als het opklaart kom ik morgen nog wel even langs , ga toch zowiezo nog even naar Sunny .
Sorry allemaal dat ik op de dag ervoor afzeg maar ik heb echt geen zin om heletijd in dit weer te fietsen , en picknicken in de regen zie ik ook niet echt zitten Ga ik liever die keer in Juni mee lekker in een warm zomer zonnetje
SORRY ALLEMAAL ! als het weer lekker is spring ik later in .

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:38

Goed; sorry ik was er vanavond even niet op bokt... was met Miriam de Ijslander uit Diepenveen aan het verhuizen (Miriam er op, ik er met de fiets naast) dus die staat nu lekker hier in 't weiland bij Otje hooi te vreten morgenochtend om half 7 ben ik er weer; in principe kunnen wij wel tegen wat buitjes; bij onweer gaan ook wij helaas niet mee....... we kijken wel wat het wordt morgen; mocht er niemand gaan of is het weer echt te slecht, dan gaan Miriam en ik waarschijnlijk in de middag nog eventjes uit rijden; voor de middag was namelijk wel beter weer voorspeld...

Maargoed, we zullen het morgen dan wel zien

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:28

hier ben ik dan kan het doorgaan?

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:32

Hee ik ben er ! Eerst alles even lezen:p

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:33

zijn wij er nu als enigste ?

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:38

Haha Wij moeten even kijken of we gaan.. We wachten het weer gewoon af wat het om ongeveer half9 is, want als het hard waait gaan we niet Majaa dan zien jullie ons wel of nie t (A)

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:40

dan kan ik net zo goed ook niet gaan want om nou in mijn eeentje daar te gaan staan heb ik ook geen zin in want bedoel nu miezert het nog en ik kan niet zeggen dat het echt slecht is ofzo

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 06:43

stellert schreef:
dan kan ik net zo goed ook niet gaan want om nou in mijn eeentje daar te gaan staan heb ik ook geen zin in want bedoel nu miezert het nog en ik kan niet zeggen dat het echt slecht is ofzo

Nee,maar wij zijn gisteren heel laa gaan rijden oen het mooi weer was aangezien we nu niet meer van Agnes mochten rijden als het waaide,regende of omweerde!!!

Want als Manon en ik nu naar de paarden zo gaan in dit weer,en we krijgen te horen dat we niet mogen rijden zitten wij smorgens daar voor niks..misschien kunnen we het dan beter naar smiddags verschuiven en kijken hoe het weer smiddags is?

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:44

maar wij weten nog nmiet zeker hoor

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:44

Ja kell das goed idee !! Mandy?

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:46

nou ik kan vanmiddag niet want dan heb ik eigenlijk al een afspraak en aangezien ik nu wakker ben slaap ik ook niet meer en weet dus ook niet wat ik in de rest van mijn tijd moet gaan doen dus ik kijk wel even of ik dan nog mee ga ( denk dan wendy & Linda nu ook gewoon gaan maardat weet ik niet zeker ) want heb ook gezegt tegen hun als het miezert gaan we gewoon namelijk majaa als het naar vanmiddag gaat kom ik waarschijnlijk niet

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:47

hmm, naar mijn idee ziet het er vrij goed uit......... nouja, tenzij het op dat moment super plenst rijden wij (miriam en ik) dan wel gewoon naar het kanaal....... is er niemand, dan rijden we smiddags wel, want als iedereen speciaal hier komt om half 7 en dan ineens allemaal afzegt of 'niet zeker weet of hij komt' dan gaat iedereen zeggen; 'jah maar dan weet ik het ook niet zeker........'...... Nouja, wij gaan met gewoon weer wel, we zien het wel, en anders dan rijden we gewoon weer terug en gaan we smiddags een keertje

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:49

jah proberen kan geen kwaad tog ? want daarlijk mag je wel rijden bedoel uhh maar vanmiddag kan ik waarschijnlijk niet jah of we zoudenn om half 1 ongv. moeten gaan maarre we kunnen het nu altijd gewoon proberen tog ? want het miezert alleen en het waait ook niet

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:51

Nougoed, ik heb honger, en altijd 'sochtends tijd te weinig, dusseh ik gaat even ontbijten en klaarmaken, dan naar de wei en pony's doen....... ondertussen lees ik jullie berichtjes nog wel even door voordat ik ga.... Wij (Ik en Miriam) gaan dus in iedergeval wel met deze miezerregen naar het kanaal, en dan zien we wel wie er wel en niet zijn........ wij kunnen anders ook smiddags met zijn tweeen gaan rijden, dus dat maakt opzich niets uit voor ons

En Mandy; ben 't met je eens

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:53

nou ik ga nu ook omkleden en naar stal wendy komt ook met het karretje joyce met dat bruine paardje dus majaa tot straks en de rest moet me zien dan ik bedoel ik vind het nog goed weer dus miezert alleen wat en het waait ook niet hard ofzo

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:54

Wij wachten gewoonaf denkik ? Kelly? Want gister avond mochten wij niet rijden vanwege het weer, dus hopelijk mag dat nu wel

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 06:55

JoyCiej007 schreef:
hmm, naar mijn idee ziet het er vrij goed uit......... nouja, tenzij het op dat moment super plenst rijden wij (miriam en ik) dan wel gewoon naar het kanaal....... is er niemand, dan rijden we smiddags wel, want als iedereen speciaal hier komt om half 7 en dan ineens allemaal afzegt of 'niet zeker weet of hij komt' dan gaat iedereen zeggen; 'jah maar dan weet ik het ook niet zeker........'...... Nouja, wij gaan met gewoon weer wel, we zien het wel, en anders dan rijden we gewoon weer terug en gaan we smiddags een keertje

Tjaa Manon en ik kunnen als het bewolkt is tehoren krijgen: Ja ga maar niet rijden,er hangt omweer in de lucht,aangezien ze dat eerst smiddags zeiden waar nergens op sloeg,maar later in de avond toen de zon scheen mochten we wel weer.
En straks zitten we daar terwijl we niet mogen rijden dan zitten jullie eerst kwartier te wachten.
Want bij ons is het weer niet erg ofzo,ik wil nu echt wel rijden maar als Agnes straks gaat zeuren met dat we niet mogen rijden door de wind of whatever dan kunnen wij weer terug naar huis,,
Maarja dan spreken we wel af en zien jullie ons niet of wel..hopelijk is Rob er dan..
Anders ben ik de rest van de dag echt chagarijnig als ik straks kom daar voor niks baahh..

Maarja tot dan !

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 06:56

_Snooplover_ schreef:
Wij wachten gewoonaf denkik ? Kelly? Want gister avond mochten wij niet rijden vanwege het weer, dus hopelijk mag dat nu wel

Niet rijden?
Haha geheugenverlies skat?

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 06:58

misschien tot straks dan

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 07:01

nou bij mij in de verte komt er beter lucht optrekken dus hoop dat het zometeen natuurlijk iets beter wordt majaa dit maakt me ook niet super veel uit

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 07:02

hoop het wel (A) Ik ga ff omkleden enzo (K)