ikzelf neem alleen een cap mee en eventueel zweepje al denk ik niet dat ik die hoef te gebruiken:D maargoed zoon ding weegt niks dus maakt het mij niks uit...mn rijbroek is te groot en is de knoop van kapot dus niet idiaal nu...en laarzen heb ik momenteel niet moet nieuwe hebben dus...kom gewoon in normale kleding en wat dunnere schoenen waar ik altijd mee paardrijd.
nee idd nou ken ik ze van bokt ook nog niet erg
maar komt wel goed alleen jammer dat jean niet mee kan
en ik geen leenpaardje kan vinden....ja idd goed weer en goed zin moeten we nog mee brengen ja 
verder idd misschien wel handig ff telefoon nummer te hebben van mensen voor geval dat iemand te laat komt wegens verkeer of verslapen ofzo 
ikzelf zal een telefoon mee nemen alleen omdat die van mij gestolen is zal ik of die van mijn moeder of die van mijn opa mee nemen dus kan nog geen nummer door geven...ikzelf ben overgins als het ff lukt heel vroeg aanwezig zoon half uur a 45min van tevoren... mits ik weet WAAR ik me moet melden en wat dan te zeggen bij de manege zodat ze weten dat ik hierbij hoor en ze me een paardje toewijzen