komende zomer met een groep op trektocht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foetsie

Re: komende zomer met een groep op trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:31

Als het mee zit ga ik ruim een week op vakantie met mn bijrijdpaard.
We rijden dan oa ook weer de dagtocht van de Veluwe trail van Epe en hopen mee te doen met de Eper paarden 4-daagse.
Maar dit is al in juni.
Tis een erg mooie omgeving daar.
Je raakt er nooit uitgekeken.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:37

Ja achter in de trein vind ik prima! Beschrijving: Zwarte jas + zwarte sjaal.

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:10

Oke dan zie ik jullie morge achterin de trein!

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 09:34

Ik zie jullie wel strax!! Ik ga ook achterin zitten.

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 19:17

Hey!
als laatste thuis en als eerste een berichtje,
vond t erg gezellig vandaag, erg leuk om eens een gezicht te zien bij de berichtjes, haha

ben erg blij met m'n hoofdstel en zadeltassen (knalblauw:D) nu nog ergens een blauw dekje voor m'n boomloze western vinden enzo! En dan helemaal in stijl.
@Sabien, het is misschien wel handig om een word documentje te maken waar nogmaals de route+overnachtingen, wat mee te nemen enz. enz. in staat, en die naar iedereen die mee wil te sturen, scheelt weer een hoop terugeblader, maar dan moeten we t over msn maar ff bespreken wat erin moet staan, wil ik wel maken,

groetjes shannon

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:07

Ey,
Ik vond het ook erg gezellig! Heb je het hoofdstel al gepast?? En staat het goed? Echt een super kleurtje vind ik het! Het is wel een goed idee ja om het plan enz. in word te zetten en dan naar iedereen te sturen. Dan heeft iedereen alle info bijelkaar! we bespreken via msn dan wel even wat daar precies in moet komen te staan!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:24

Ik heb even de prijzen bekeken bij de Henriette Hoeve:
Paard op stal: 14,- (inc. brok/hooi/stro)
Paard in wei: 7,-
Weekend 8 personen 400,- = 50,- p.p. voor 2 nachten
De prijs per nacht staat niet op de site, maar daarvoor zal ik ze even mailen!
We zouden dus ook vanaf De Kleine Pol via dagtocht De Ginkelse Heide naar De Henriette Hoeve kunnen gaan. In het nationaal Park De Hoge Veluwe komen we toch al twee keer.

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:42

hey dames!!

Ik wil meer over vandaag weten hoor, zijn er bijvoorbeeld ook foto's gemaakt;-)??

Enne alles in word lijkt me super idee, nu is het zo'n geblader als je wat wil terug lezen;-)
Ook wel handig als we alles nu definitief gaan vastzetten dan kunnen we volgende week reserveren:-)

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 23:04

Nee we hebben geen foto's gemaakt, maar was wel erg gezellig! In word lijkt me inderdaad ook handig ja. En ik heb bericht terug van stal en we mogen de paarden daar een nacht neerzetten, en beneden aan die weg (minuut lopen) is ook een camping waar we zoude kunnen staan. Alleen moeten we dan dus nog wel ook tenten meenemen. Maar moeten maar kijken wat leukste lijkt, via plan van mansour naar mijn stal, of via wolfheze naar mijn stal, of via wolfheze door naar eindpunt.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 23:06

Het was vrij klein en er waren maar een paar stands. We hebben ook niet echt nieuwe info.
Het was wel erg gezellig en leuk om elkaar al een keer gezien te hebben.
En vooral een stand was erg leuk, maar dat had niet echt veel met trektochten te maken. Het was een stand met porducten voor endurance. Wel een erg leuke stand en die vrouw heeft erg veel en duidelijk uitgelegd. We hebben daar ook geinformeerd naar welke zadeltassen nou het meest geschikt zijn en Shannon heeft ook maar meteen zadeltassen gekocht , bijpassend bij het hoofdstel dat ze gekocht heeft! Ze heeft storeways gekocht, die lijken mij ook erg handig en die ga ik ook kopen!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 23:09

Oh mooi, dan moeten we maar even kijken hoe we dat precies gaan doen, maakt mij opzich niet zoveel uit!

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 23:49

mh jammer dat er geen foto's gemaakt, zijn. Maarre daar heb ik wel een oplossing voor;-)

Shannon maakt "gewoon" foto's van haar nieuwe spulletjes;-)

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 19:49

nog geen foto's gemaakt, wel met het hoofstel gereden, het past goed, de neusriem net aan (laatste gaatje) maar nog genoeg ruimte voor twee vingers. een trensje erin gedaan (omdat m'n zware grote westernbit er niet zo goed in lag) en de teugels waren een stuk lichter (m'n gewone zijn verzwaard)

reed heeeeeeerlijk, kon hem op een pink terugnemen, terwijl hij normaal gesproken overal doorheen dramt, of het komt door de neusriem, het trensje of de lichtere teugels, ik weet eht niet, maar beviel goed.

Sabien! ben je nog online vanavond? want je zou vanavond gaan reserveren toch? wil je dan even op MSN mij roepen?
groetjes shannon

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:53

Ja is goed ik kom zo on-line en dan zal ik reserveren, eerst even de paardjes voeren!
@ risje: Reserveer jij dan ook binnenkort bij de Veluwe Ranch? En we kunnen nu ook doen dat alles erbij in zit toch, met barbeque enzo!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 21:11

we hebben een probleempje... de blokhutte van camping boszicht zitten vol op 12 augustus... maar dan moet je maar even bellen of ze een andere (het liefst net zo dure) optie hebben, de 13 zijn ze wel vrij

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:14

En ik weet niet, maar misschien is het voor niemand een bezwaar 1 dag later te gaan? Maar ik weet niet hoe dat dan verder uitkomt..

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 22:19

ik kom een dag van te voren, en kan dan nergens slapen, Sabine Idem,

dus we hebben als nieuwe datum VEERTIEN AUGUSTUS. als dat lukt met reserveren iig, voor niemand een groot probleem? (valt op 'n maandag) dan zijn we die dinsdag erop weer terug, 11 dagen dus,

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:39

Ik ga morgen middag alle overnachtingsplaatsen bellen om te reserveren, als niemand dan bezwaar heeft gemaakt ga ik er vanuit dat iedereen kan! Het gaat anders ook erg moeilijk worden omdat bij Boszicht al best veel data geboekt zijn.
@ risje vind je het goed als ik ook reserveer bij de Veluwe Ranch? Lijkt mij het makkelijkst als 1 iemand alles boekt, vind je dat oke?

En vind ook iedereen het goed dat we bij de Henriette hoeve overnachten i.p.v. bij renske? Als het bij de Henriette Hoeve vol zit of heel duur word dan kunnen we altijd nog naar Renske uitwijken!

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:42

Ik vind 14 augustus prima, maar zal ik morge anders even uitzoeken voor de laatste stukje? Doe ik morge middag dan even wat er kan wua afstand. Maar begin kunnen we elkgeval vast, vast leggen lijkt me!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 23:19

Ja is goed, als je nog een andere optie hebt voor laatste stuk is dat ook oke, kijk maar wt het handigst is! Ik leg dan morgen middag in iedergeval CampingBoszicht, Veluwe ranch (als dat oke is met risje) en De Kleine Pol vast! Ik hoop dat ze allemaal nog plek hebben!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 23:53

Ik kom er net achter dat er naast de veluwe ranch een pannekoekhuis ligt !

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 10:51

Geweldig! Pannekoeken is altijd lekker!

Sorry dat ik te laat op de topic ben, maar internet deed t niet. Maar ja, heb chello.

Ik vond het ook leuk op de informatie-dag, maar het was wel erg klein daar. En het was ook leuk met anderen.

Ik ga ook zo'n zadeltassen bestellen en misschien dat coole halster-hoofdstel, mijn vader wil de helft betalen.

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 11:56

hoi!!

@sabien:
Tuurlijk vindt ik het goed als jij boekt, misschien idd wel fijner als 1 persoon alles boekt....

Heb wat meer nieuws over werk trouwens. Nieuwe werk is idd doorgegaan, ben nu met de training bezig. Zwaar overigens hoor....
Heb aangegeven dat ik deze periode op vakantie wilde en ze zouden kijken wat ze voor me konden doen. Ben dus weer stapje verder.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 12:42

Mooi! Hoop dat het gaat lukken!
De Henriette Hoeve gaat trouwens niet lukken omdat je daar minimaal 3 nachten moet verblijven.......

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 13:30

Ik heb nog even het laatste stuk bekeken en ik denk dat het eigenlijk best ver word om van De Klein Pol naar Renske te rijden...

Afbeelding

De stal van Renske ligt tussen Velp en Rheden(links onderin)!

De Henriette Hoeve valt af, dus eigenlijk ligt Mansour wel erg gunstig! Maar we kunnen nog wel kijken naar een andere optie........... word wel ff zoeken!