JoeyBabe schreef:Wow...Ik kom weer wat te wetenKennen jullie veel volk daar op stal ?
Voeg me anders even toe op msn want we gaan wel erg offtopic
klaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoeyBabe schreef:Wow...Ik kom weer wat te wetenKennen jullie veel volk daar op stal ?
Voeg me anders even toe op msn want we gaan wel erg offtopic
Brisk schreef:Ik weet het julllie hebben het druk, maar nu weet ik nog niet of ik mag komen kijken! Of willen jullie me iets duidelijk maken zonder iets te zeggen? Nee toch he?
Er zouden meer clinics in ons belgenlandje (vnml dan Antwerpen en omstreken) moeten georganiseerd worden!!!
Brisk schreef:@Joeybabe, ik had even de indruk dat je een verzorgpaard zocht, en ben dus even jaar je profiel gaan kijken. Ik zie dat je er 1 hebt, maar ik wil toch even melden dat ik al een tijdje wanhopig op zoek ben naar hulp bij mijn 4 paardjes. 3 warmbloedpaarden en 1 d-pony. Dus mocht je nog tijd en zin hebben of iemand weten, laat het me dan maar weten!!! (oh ja, ik woon in Berendrecht!).
Brisk schreef:Dank je!!!
Ik kijk er alvast naar uit!! (stiekem wil ik ook wel meedoen, maar dat hou ik op een volgende keer!, paardje is net zadelmak!).
KimS schreef:bedankt Tyrza!
@ Joeybabe: Yuri en ik kennen hier in de buurt wel wat volk. Wij kunnen altijd wel een keer rondhoren tegen de tijd dat het zover is!
xxx
Tyrza schreef:Ik krijg net te horen dat we deelnemer nummer 15 hebben mogen ontvangen!