Haflingermeeting???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jackyline

Re: Haflingermeeting???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 19:40

He jongens hoi wat ben ik gevallen weet van niets
heb alleen erge koppijn. De rit was super toch en opeens waren we op stal en zat ik op het bankje en erg veel weet ik niet dus als iemand verder nog iets opheldering kan geven

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 20:06

Gaat het alweer een beetje? rustig aan doen he de komende tijd!

Jou Haf dacht een leuk sprongetje te maken over een tak , en maakte aanstalte om richting tak te gaan, jij was het daar niet mee eens en hield haar in.
Waarop jou pony een uhmm........ tja nogal overdreven reactie gaf door het geven van een bok.... spring.... bok.... stuiter en allerlei vage schijnbewegingen.
Waarop jij ernaast lag half op de tak, half op een verhogingkje, waar je ook met je hoofd op geknalt bent (lang leve de cap).

Je gaf aan pijn in je been te hebben en het tintelde erg, maar je had wel overal gevoel in je benen/voeten enz. en je had erge pijn in je hoofd zei je, je probeerde verschillende keren overeind te komen, maar dat ging niet echt en tegen je gezegt te blijven liggen en even bij te komen, je kwam verward over en wist niet meer wat er gebeurd was.

Toen je na een paar minuten weer op je benen stond had je naar eigen zeggen alleen last van je hoofd, doordat je na je val gelijk overeind probeerde te komen maar ook in een reflex weer achterover viel en buiten westen was (ong 10 sec) was het duidelijk dat het een hersenschudding was.
Je bent het laatste stukje terug gereden op je pony, niet wetende waar je was en wie wij waren, gelukkig waren er voor jou bekende bij die je gerust konden stellen, je bent gelijk naar stal gegaan en ik naar de andere stal.

Later hoorde ik van Saberina dat je naar het ziekenhuis bent geweest en dat je idd een hersenschudding hebt, wat kl*te zeg , hopelijk is ie snel weg.

Sterkte en we doen de rit nog eens over, vond het erg gezellig en bij Saberina kun je ook goed rijden met lekker ETEN erbij!!mjjaam.

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 22:19

Ik vind het echt bizar kan me daar niets maar dan ook niets van herinneren. Die tak pakken we vaker niets mis mee. Zat ik te dicht op iemand anders?? Zelf heb ik het idee dat ik al weg was voor dat ze sprong en daarom aan de teugels trok. Echt zo idioot dat ik er niets meer van weet. Pas ergens in het ziekenhuis was ik weer bij. (dat ik weet waar ik was en dat er wat gebeurt was maar wat?? IK ben nog steeds verbaasd dat ik gevallen ben weet er niets maar dan ook niets meer van. Mijn man vind het ook best zo en ik mag niet meer rijden. Laat jullie nog wel weten hoe het gaat. Want dat zal erg moeilijk worden. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo maar is gaan bokken dat is niet echt iets voor haar. Ze is het wel eens niet eens met wat je vraagt maar zo'n rodeo..??????? Hoop dat jullie niet te erg geschrokken zijn groetjes.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 22:58

Nee ikke niet idd maar het enige wat ik er verder van gezien heb is dat Roos een sprongetje maakte met haar haf over de tak en dat op bijna datzelfde moment jou haf ook in de startblokken ging voor hetzelfde, meer weet ik niet of een evt aanleiding ofzo!

Mag je helemaal niet meer rijden van je man of nu tijdelijk (dat laatste ik meer dan logisch)?

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 01:15

[***] schreef:
Goeiemoruh, Bleegh t regent hier ook pijpestelen..... Inderdaad wat nu valt valt strax niet meer (lekker optimistisch ) Ik heb er ondanks de regen toch zin in (als marina dit leest ligt ze in een deuk) Nou ik ga ff mn thee opdrinken en zo t paard uit t land plukken.. tot zo allemaal.

Gaaf dat je mee kon, wast leuk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 01:30

Ja was echt heel leuk! leuk clubje, leuke paarden, mooie omgeving. En we hebben ontzettende mazzel gehad met het weer. Toen we bijna (lees: 200m) verwijderd waren van stal, begon het iets te regenen, voor de rest was het mooi weer, zonntje erbij... relaxt!!
Volgende x marien ook mee!!

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 09:03

goedemorgen allemaal. }> Nou ik weet ongeveer van twee uur niets meer van gister Zo waren we lekker aan het rijden en toen was het al drie uur in het ziekenhuis, en lag ik met een kraagje op de EHBOtafel. Heel vaag klein stukje van het bankje opstal en wazige figuren die vage dingen vroegen. Weet niet echt hoe ik bij het ziekenhuis ben gekomen of hoe ze mijn ponskaartje hebben gekregen. Weet dat iemand me gebracht heeft en dat ze een tijd is gebleven en jawel haar vriend heeft natuurlijk ook in de dierentuin gewerkt WIE NIET. Pas later ergens vanaf een rontgenapparaat boven mijn hoofd wordt het duidelijker. Ja en mijn pa he die een hele gezellige discussie begon met de neuroloog over vroeger enz. Jawel lig je daar op de tafel gaan die mannen staan babbelen omdat ze mekaar ooit (mijn Pa is/was ook dokter) hebben gekent en gaan ze titels uitwisselen van boeken En oja Jacky ligt er ook nog laten we daar even naar kijken stelletje grapjassen. Na wat gekietel en geprik ben ik gaar bevonden en mocht met een wek advies naar huis. Ja ja mijn man en wekken. Ik moest hem wekken om mij te wekken op een gegev moment heeft hij in plaats van de wekker tezetten de klok twee uur vooruit gezet. IK denk laat maar

Twee jaar geleden heb ik met een andere knol bijna mijn nek gebroken, schouder ontwricht en ribben gekneusd. Nee hij vind het welletjes zo. Maar ik laat alles eerst even rusten. Heb ontzettende koppijn en zere nek en geen behoefte aan moeilijke discussie nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:06

Ah jacky ik vind het echt heel vervelend.. Ik hoop dat je gauw geen last meer hebt van je val..!

YORDY_TIMON

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:56

hey hey wanneer gaan jullie weer???
ben net klaar met de verhuising duss kan weer mee:P:P:P
hahah nou hoor het wel
wil wel graag

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 17:25

Jacky ik hoop dat je snel weer de oude bent!! Birgitte doet Jiske nu zeker ?

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 10:10

ja die is er nu druk mee. Had al voor gesteld om er iemand bij aan te trekken. Er is iemand die een verzorg paard zoekt, al is het maar om vakantie op te vullen. En volgende week gaan wij op vakantie, dus ik dacht dat dat misschien voor haar wat rustiger is maar ze wil het eerst zelf bekijken. Ze rijdt vier keer in de week. Waarvan twee lessen hoop dat het goed gaat zo dan

haffiebecky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 10:54

heej jacky heel veel suc6nu joh!! bah wat naar om te horen. gaat t nu al weer wat beter>>?

YORDY_TIMON

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:35

hey sorry succes he......
jah gaat het weer beter.....
hopelijk wel wij steunen je

jackyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:59

ja het gaat prima eigenlijk. Alleen wat last van opvliegers(mijn thermostaat is nog niet op orde). Ben weer aan het werk (centjes verdienen he) en met Jiske eerst maar wat grondwerk gedaan. Na de vakantie maar weer eens erop.