Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, en maakte aanstalte om richting tak te gaan, jij was het daar niet mee eens en hield haar in.
[***] schreef:Goeiemoruh, Bleegh t regent hier ook pijpestelen..... Inderdaad wat nu valt valt strax niet meer (lekker optimistisch) Ik heb er ondanks de regen toch zin in (als marina dit leest ligt ze in een deuk) Nou ik ga ff mn thee opdrinken en zo t paard uit t land plukken.. tot zo allemaal.
Weet niet echt hoe ik bij het ziekenhuis ben gekomen of hoe ze mijn ponskaartje hebben gekregen. Weet dat iemand me gebracht heeft en dat ze een tijd is gebleven en jawel haar vriend heeft natuurlijk ook in de dierentuin gewerkt WIE NIET. Pas later ergens vanaf een rontgenapparaat boven mijn hoofd
wordt het duidelijker. Ja en mijn pa he die een hele gezellige discussie begon met de neuroloog over vroeger enz. Jawel lig je daar op de tafel gaan die mannen staan babbelen omdat ze mekaar ooit (mijn Pa is/was ook dokter) hebben gekent en gaan ze titels uitwisselen van boeken En oja Jacky ligt er ook nog laten we daar even naar kijken stelletje grapjassen. Na wat gekietel en geprik ben ik gaar bevonden en mocht met een wek advies naar huis. Ja ja mijn man en wekken. Ik moest hem wekken om mij te wekken op een gegev moment heeft hij in plaats van de wekker tezetten de klok twee uur vooruit gezet. IK denk laat maar
Maar ik laat alles eerst even rusten. Heb ontzettende koppijn en zere nek en geen behoefte aan moeilijke discussie nu
ik vind het echt heel vervelend.. Ik hoop dat je gauw geen last meer hebt van je val..!