bokt ponykamp noordholland noord. (medemblik)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:39

Same here....

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:54

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

ow nee, ik hoop echt dat het gemaaid kan, het droogt vast sneller door de wind, toch?! JAAAA, ik keek naar buiten en de zon scheen/schijnt OK dan! !!!!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:10

duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Muziek! Let the sun shine Muziek!

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:21

word een beetje saai zo, meschien ff anders Laat het nou eens zomer worden Boos!

meschien helpt het Bloos

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:26

Ja, ik zit ook al een tijdje te wachte op lekker weer... Heb dinsdag sportdag op het strand dus dat wordt wat met dit weer Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:26

Idd, let the sun shine .

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:10

Yaar schreef:
Idd, let the sun shine .

Op het moment maar ff niet hoor, dan zou het niet goed gaan met de wereld Knipoog
Morgen weer een dag!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 23:46

grmbl behalve dat het hier nu regent Boos!
naja morgen weer een dag! als het morgen droog is en de vooruitzichten goed zijn wil mijn broer voor mij maaien
*ga ff t weerbericht zoeken*

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:06

Goldie schreef:
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim Muziek! Let the sun shine Muziek!

't zelfde Tong uitsteken
Bij ons is het ook nog niet gemaaid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:12

Kijk, je kan ook gewoon duim x 10000000000000000000000 doen dan hoef je niet zoveel keer duim te typen Schijnheilig. Dus bij deze dan...

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:29

En is je broer al aan het maaien Haha!

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:05

Tja ik had even niks te doen dus bedacht ik dat het handig zou zijn als even opschreef wat we per dag gaan doen. Haha!
Als er fouten zijn mogen jullie het me toeschreeuwen goed Knipoog

Dag 1, door Heleen en margriet.

aankomst, en tenten opzetten (weet niet of dit doorgaat, zou meschien zondag met heleen al de tent ophijsen.)
dan gaan we lekker rustig op naar de lunch
na de lunch
dresuurles, in 2 groepen, en om spierpijn te kweken gaat dit natuuuurlijk zonder zadel (ook op de shetjes )
daarna gaan we even de energie uit ons lijf rennen in een spannend potje voetbal
dan gaan we eten, we eten kip siam *jum*
na het eten weer lekker rustig paardjes opzadelen voor de springles
en omdat het de eerste dag is doen we een gewone springles, met een aantal leuke lijntjes erin, evt een dubbel. gewoon lekker springen dus.
we springen in 2 groepen. geef even op of je bij de "dummy's" of "hupsjes" wilt.
de dummy's zullen beginnen met wat balkjes lopen en daarna sprongen tot de 40 cm evt 50cm maken
de hupsjes zullen inspringen met ong 40 cm en daarna tot de 85 doorgaan.
daarna gaan we lekker liggen kleppen in ons bed (nadat natuurlijk de paarden verzorgd zijn en eten hebben gehad)
maar dan zijn we er nog niet! neee
dan begint de nachtelijke speurtoch op klokslag 12 !

Dag 2, door Corel en Martine.

Heel misschien komt er nog een kleine wijziging in volgorde maar deze onderdelen zijn het dus:
opstaan (corel en martine gaan vast tafel dekken)
ochtendgymnastiek
ontbijt (daarna gaan corel en martine afwassen)
dressuurles in 2 groepen
middageten (corel en martine weer tafeldekken en afruimen )
bok je rot* (waar niet waar spel)
dan even vrij mag je dus even ontspannen
avond eten = pannekoeken
buitenrit

Dag 3, door Elisa en Marjolein.

Ik denk dat we eerst maar eens wakker moeten worden (9 uur ofzo) . Daarna gaan Marjolein en Elisa de tafel dekken (neem maar onbreekbare borden mee, anders loopt dit nooit goed af )en dan kunnen we gaan ontbijten. Marjolein en Elisa gaan dan met heel veel pret afwassen.
Marjolein en Elisa gaan dan de spullen voor de behendigheid neerzetten. Jullie dus de paarden poetsen/opzadelen.
Daarna zal het wel weer tijd worden om te lunchen, dus dan gaan we lunchen. Marjolein en Elisa weer afwassen.
Daarna gaan we een skippybal race houden, Marjolein en Elisa gaan dan de parcours/weg uitzetten (dit gaat weer in de teams van de behendigheid) De winnaar krijgt een prijsje. Als we geen skippybal kunnen regelen wordt het stoelendans, maar dan moeten we dus wel een radio/cd ding hebben.
Dan wordt het tijd voor de springles, Marjolein en Elisa zetten een parcours uit en rijden maar.
Daarna gaan we spaghetti eten, Marjolein en Elisa afwassen.
En dan 's avonds als ons eten gezakt is (rent iets fijner) gaan we weer ff springen, maar dan zonder knollies.
Mischien komt er nog wat bij als jullie braaf zijn

Dag 4, door Veronica en Yara.

Yara en veronica gaan om half negen de tafel dekken en als die daar mee klaar zijn maken ze ons wakker!!
Dan gaan we een activiteit doen zonder paard, maar we gaan niet zeggen wat want dan kan je, je er op voorbereiden en dat is niet de bedoeling Ondertussen gaan Yara en veronica dan afwassen. Daarna beginnen we met de pony’s te poetsen en beginnen we met de eerste "dressuurles" met ponywissel.
Dressuurles 1.
Martine -> Barry
Corel -> Nicky
Marjolein -> Tess
Margriet -> Lodewijk

dressuurles 2.
Heleen -> Carolien
Elisa -> Rascal
Charlottte -> Spike

Daarna gaan we lunchen
Na de lunch heb je even tijd voor jezelf.

Dan gaan we paardenkwartet doen.
Als we daar weer even genoeg mee gedaan hebben gaan we Vind het voorwerpspel..

En dan is het leukste aangekomen! De conditietraining! En wat dat inhoud merken jullie dan wel!

Dan heb je een uurtje voor je zelf en gaan Yara en veronica patat halen
Na het eten gaan Yara en veronica uiteraad weer afwassen.
Dan hebben we even later de buitenrit
1e groep gaat met veronica mee en waar heen/langs weten we nog niet dat weten we pas een weekend van te voren dus dat is een verrassing!
-Elisa
-Martine
-Marjolein

2e groep gaat met Yara mee,
- Charlotte
-Heleen
-Corel
-Margriet

Ong. een half uur nadat de 2de groep terug is gaan we uiteraad aan een ander spel beginnen, het heet schijnbal-dieren
Daarna hebben we als afsluit spel een woordbingo.

Enja wat doe je als je geen spelletjes of dingetjes te doen heb? Jaja lekker snaaien en kletsen

(als je van patat niet kan leven kan je in de tijd die je voor je zelf heb nartuurlijk even een broodje pakken)

Dag 5, door Heleen, Veronica en Charlotte.

jullie mogen uitslapen, veronica, charlotte en heleen zetten het ontbijt klaar. en voeren de paarden (zet dus wel even de avond van tevoren het voer voor je paard klaar)

ontbijt is om 10:00
na het ontbijt gaan we onze tassen inpakken (kleren, en bed ff opmaken)
dan opzadelen
dan verassinnggg
na de verassing mogen de pony's weer de wei in en gaan wij lunchen
met hoe kan het ook anders een verassing!
dan is het een uurtje of half 1 en gaan we 's middags nog iets leuks doen wat goh wat een verassing, een verassing blijft
om 5 uur mag iedereen weer opgehaald worden, zodat jullie thuis lekker kunnen eten

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:06

Is het al gemaaid?

Heleen ff een vraagje zorgde jij voor alle pannen?

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 18:09

[quote]
dag 4 van Yara en Veronica

Yara en veronica gaan om half negen de tafel dekken en als die daar mee klaar zijn maken ze ons wakker!!
Dan gaan we een activiteit doen zonder paard, maar we gaan niet zeggen wat want dan kan je, je er op voorbereiden en dat is niet de bedoeling Ondertussen gaan Yara en veronica dan afwassen. Daarna beginnen we met de pony’s te poetsen en beginnen we met de eerste "dressuurles" met ponywissel.
Dressuurles 1.
Martine -> Barry
Corel -> Nicky
Marjolein -> Tess
Margriet -> Magned

dressuurles 2.
Heleen -> Carolien
Elisa -> Rascal
Charlottte -> Spike

Daarna gaan we lunchen
Na de lunch heb je even tijd voor jezelf.

Dan gaan we paardenkwartet doen.
Als we daar weer even genoeg mee gedaan hebben gaan we Vind het voorwerpspel..

En dan is het leukste aangekomen! De conditietraining! En wat dat inhoud merken jullie dan wel!

Dan heb je een uurtje voor je zelf en gaan Yara en veronica patat halen
Na het eten gaan Yara en veronica uiteraad weer afwassen.
Dan hebben we even later de buitenrit
1e groep gaat met veronica mee en waar heen/langs weten we nog niet dat weten we pas een weekend van te voren dus dat is een verrassing!
-Elisa
-Martine
-Marjolein

2e groep gaat met Yara mee,
- Charlotte
-Heleen
-Corel
-Margriet

Ong. een half uur nadat de 2de groep terug is gaan we uiteraad aan een ander spel beginnen, het heet schijnbal-dieren
Daarna hebben we als afsluit spel een woordbingo.

Enja wat doe je als je geen spelletjes of dingetjes te doen heb? Jaja lekker snaaien en kletsen
[/qoute]

Ik heb even wat veranderd zie het vet gedrukte..[/b]

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:51

vandaag, morgen en overmorgen mooi weer, daarna regen, kan het dan gemaaid heleen?

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:03

Grietje schreef:
vandaag, morgen en overmorgen mooi weer, daarna regen, kan het dan gemaaid heleen?

Bij ons is het zo dat het dan niet kan. Als het gemaaide gras daar ligt moet het drogen dus als het regent is het niet goed, want dan droogt het natuurlijk niet.
Ik weet niet of het bij Heleen ook zo is? Schijnheilig Knipoog
Ik hoop van niet Tong uitsteken

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 00:09

helaas is dat bij ons ook zo
grmbl kan wel ff een oppepper gebruiken
opzich kan het wel doorgaan, maar dan moet ik het aan ben vragen en eigenlijk doe ik dat liever niet
maar ja anders kunnen we nergens rijden dus dan moet ik wel.
want ik wil wel goed hooi want daar leeft mijn paard immers van
wat ik nog kan doen is aan ben vragen of er een aantal paarden bij de boerderij mogen staan en of we dan daar mogen rijden in de paddock
het is dus geen bak, en het is er nogal heuvel achtig Haha! (wel rijbaar hoor)
maar dat zal ik dus moeten vragen
het gras gaat iig niet door, ik baal er echt van, normaal is het gras er begin juni wel af, en nu staat het er nog! overal word het al gemaaid en sommige al voor de 2e keer
maar goed ik ga dus nog even hard peinzen, alle goede ideen zijn welkom

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 09:04

Hoe lang moet het dan blijven liggen voor jullie het gemaaide gras weghalen? (heb ik geen idee van) is 2 dagen dan te kort? Of is er geen bak in de buurt van iemand waar we zouden kunnen rijden. Of woont er nog een andere bokker die op kamp gaat met een eigen bak daar??

Heb je trouwens als een idee wat het gaat kosten? Het kamp in totaal..

En ik weet nu zeker dat ik maar tot woensdagavond blijf. Ik moet donderdagochtend vroeg beginnen met werken...

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:32

Yaar schreef:
Kijk, je kan ook gewoon duim x 10000000000000000000000 doen dan hoef je niet zoveel keer duim te typen Schijnheilig. Dus bij deze dan...

control c en control v doen ook wonderen!!! Knipoog Maar inderdaad, wij moeten ook hooien en krijgen echt kriebels!! wat een gare zomer!! Boos!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 11:22

het schiet echt niet op! ik erger me ondertussen dood aan het gras Bloos
ik kan mijn paard er niet op zetten (het komt nmlk tot mijn middel) en het gras waar ze nu staat is bijna op lekker dubbel dus weer.

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:30

ja.. echt k*t!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 12:04

ik heb het geld van de wc nu binnen van
marjolein
elisa
en corel
dus van deze mensen is het nu aangekomen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:25

Goed van ons he Haha!
Wel balen van het gras Scheve mond

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:01

heleen,kan je niet in de bak rijden waar je laatst de wedstrijd gehouden hebt??? Oja..Als je binnekort weer een onderlinge hebvt heb ik nog een deelnemer voor je Knipoog

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:38

Ohja!
Zal m'n moeder even doorgeven waar ze het geld naar over moet maken Lachen